19 lip 2017

Coastal Living rześka linia zapachowa Yankee Candle.

Witam,



Pomimo ciepłych dni, lubię późnym popołudniem i wieczorami zapalić dyskretny, łagodny wosk YC który pali się w kominku. Na lato wybieram coś delikatnego i ładnego, a nieduszącego czy ciężkiego. W ofercie woskowej jest przecież mnóstwo letnich zapachów, więc nie odmawiam ich sobie właśnie teraz nie poznać, czy w ogóle zrezygnować palić wosków na ten czas, a czekać tylko do zimy. Ja woski palę przez cały rok :) Jaki jest wosk YC Coastal Living? wosk przywiozłam z francuskiego sklepiku przy którym nie mogłam przejść obojętnie. Zaciekawił mnie on kolorem, etykietą no i zapachem przez papierek. 


Wosk z rześkiej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic o intrygującej słodko-słonej mieszance zapachu nadbrzeżnych kwiatów z ciepłą oceaniczną bryzą.


Opinia:
Etykieta bardzo mi się podoba, bije z niej taki spokój, cisza, melancholia, zapomnienie. Ścieżka prowadząca do oceanu... jak to więc może pachnieć? czy etykieta odzwierciedla zapach? ja czuję świeżość, rześkość, lekkość coś słodkiego poplątanego z miętą. Świeżość jak morska bryza, słodka mięta jak takie kwiatowe cukiereczki. Ciężko to opisać, lepiej zamknąć oczy i wczuć się, że jesteśmy nad oceanem w letni ciepły wieczór, gdzie dookoła pachną nadbrzeżne kwiaty pachnące ciepłą oceaniczną bryzą. Przy tym zapachu trudno przejść obojętnie..


Wg. mnie zapach nie jest mdły, nie pachnie kostką toaletową (gdzieś przeczytałam taką opinię) jest taki na mocną czwórkę z plusem na lato :) ja polecam! 


Znacie już ten zapach? Kogo zachwycił?
Do kupienia w goodies.pl




pozdrawiam,

Donna

4 komentarze:

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...