16 lip 2017

Hairx Smooth Control - wygładzający szampon i odżywka Oriflame.

Witam,




Wszystko co mi nie służy do pielęgnacji włosów - oddaje mamie lub daje dla domowników do łazienki. Tak było z zestawem Oriflame - szamponem i odżywką do włosów HairX Smooth Control. Szczerze nie przepadam za tą firmą, a już na pewno nie są to produkty, które lubi moja skóra głowy czy ogólnie włosy. Ja mam swoje ziołowe czy apteczne produkty na łuszczyce, a takie specyfiki staram się unikać, bo one robią mi tylko krzywdę (m.in nasila się swędzenie, nasila się łuska itp.) 


Wygładzający szampon do włosów HairX Smooth Control 
Szampon do codziennego stosowania delikatnie oczyszcza włosy, a także zapobiega ich puszeniu się i nadaje im jedwabistą gładkość. Formuła opracowana z dodatkiem kompleksu keratynowego chroni i wygładza niesforne kosmyki, dzięki czemu włosy stają się bardziej podatne na układanie. Odpowiedni dla włosów normalnych i gęstych.

Skład:
aqua, sodium laureth sulfate, cocamidopropyl betaine, glycol distearate, sodium chloride, laureth-4, parfum, sodium lauroyl sarcosinate, guar hydroxypropyltrimonium chloride, sodium benzoate, coco-glucoside, glyceryl oleate, polyquaternium-11, citric acid, propylene glycol dibenzoate, hydrolyzed keratin, 2-bromo-2-nitropropane-1,3-diol, hexyl cinnamal, formic acid, linalool, geraniol, alpha-isomethyl ionone, sodium citrate, trametes versicolor extract, zingiber officinale root extract, leuconostoc/radish root ferment filtrate


Wygładzająca odżywka do włosów HairX Smooth Control
Kremowa nawilżająca odżywka pomoże Ci zapanować nad niesfornymi kosmykami! Sprawia, że włosy łatwo się układają, a także zapobiega ich puszeniu się. Dzięki zawartości kompleksu keratynowego wygładza włosy i nadaje im jedwabistą miękkość.

Skład:
aqua, glycerin, cetyl alcohol, stearyl alcohol, brassicamidopropyl dimethylamine, cyclopentasiloxane, amodimethicone, cyclohexasiloxane, aspartic acid, hydroxyethylcellulose, phenoxyethanol, parfum, imidazolidinyl urea, polyquaternium-11, propylene glycol dibenzoate, methylparaben, disodium edta, propylparaben, hydrolyzed keratin, hexyl cinnamal, ethylparaben, linalool, geraniol, alpha-isomethyl ionone, trametes versicolor extract, zingiber officinale root extract, leuconostoc/radish root ferment filtrate


Opinia:
Produkty zużyła mama, a właściwie je już kończy, bo po buteleczkach widzę, że mają się ku końcowi. A propo odżywki - nauczyłam mamę ją stosować. Zawsze omijała odżywki do włosów, jedynie używa i lubi takie spraye - te odżywki ze spłukiwaniem u niej rzadko już można spotkać. Tutaj nawet ją polubiła, bo widzę że ją używa. Produkty ładnie pachną, gdyby nie to, że ja takich nie mogę używać, za sam zapach już zyskałyby u mnie dużo. Konsystencje produktów są białe, kremowe, a szampon perłowy - czyli taki co unikam. Zarówno szampon dobrze myje i oczyszcza, tak samo odżywka dobrze pielęgnuje mamy włosy. W dotyku jest taka 'śliska' ale bardzo ładnie pachnąca. Co najważniejsze produkty nie uczuliły, ani nie spowodowały łupieżu. Szampon standardowo się pieni, po spłukaniu go, następuje nałożenie odżywki, którą również się spłukuje - a potem włosy szybciej się rozczesują, nawet pod strumieniem powietrza z suszarki lepiej się układają. Włosy mamy są krótkie, czy są wygładzone wraz stosowaniem tego zestawu? Po umyciu i w pierwszy dzień tak, bo włosy są wtedy ładnie ułożone, wyczesane, miękkie. Na drugi dzień fryzurę trzeba od nowa myć :P ale u mnie mama myje głowę codziennie, wiec jej to nie przeszkadza. Taki ma rodzaj włosów, że potrzebuje codziennie. Sporadycznie co dwa dni.


 Ogólnie mówiąc i podsumowując z produktów jest zadowolona, bo nie skarży się na nie, jedynie co to już woła, czy czegoś nowego jej nie dam do przetestowania i poznania. Akurat wszystkie szampony te drogeryjne mi się pokończyły, a zostały same ziołowe i dermokosmetyczne, które są tylko już moje ;)



Produkty można kupić za 19,99 za sztukę.



pozdrawiam,

Donna

5 komentarzy:

  1. Nigdy nie miałam produktów do włosów z Oriflame.

    OdpowiedzUsuń
  2. Całe wieki nie używałam kosmetyków z Oriflame a do włosów to już w ogóle :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa ich jestem, chociaż moim włosom akurat wygładzenia już nie trzeba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Już dawno nic nie miałam z Oriflame :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...