16 sty 2017

Produkty SENSITIVE z olejkiem z konopi Dedra cz 3.

Witam,



Pisałam już, że początek roku to dla mnie różnorodność w pielęgnacji, pod względem zapachowym - lubię to, bo lubię poznawać nowe produkty, a i jestem z tych blogerek co nie muszą się motywować do systematycznego balsamowania, bo ten nawyk mam od zawsze. 
Produkty SENSITIVE z olejkiem z konopi to produkty od Dedry. Poznałam je na tyle by móc wyrazić się o nich i coś więcej napisać. Zaczęłam je używać jeszcze w starym roku, więc ho ho kiedy to było 👀


Pewien zestaw prezentowy, w którym znalazły się następujące produkty:
 ↬ Olejek pod prysznic - 250 ml
  Balsam do ciała - 350 ml
 ↬ Krem do rąk - 75 ml
 ↬ Myjka do ciała zielona


Olejek pod prysznic:
"Olejek pozyskany z konopi koi i pielęgnuje skórę. Wspomaga gojenie ran, łagodzi objawy łuszczycy, egzemę, trądzik, podrażnienia skóry i inne. Spowalnia proces starzenia się skóry, nawilża i zmiękcza. Działa przeciwzapalnie, przeciwbakteryjne i regeneracyjnie. Zamknięcie posiada specjalną membranę - wygodne dozowanie, membrana uniemożliwia przypadkowe wydostanie się olejku z opakowania"


Moja opinia:
Olejek jest bardzo delikatny i w dotyku i w myciu. Łagodnie się pieni i oczyszcza ciało. Świeżo i subtelnie pachnie i taki zapach pasuje mi raczej na cieplejsze miesiące, niż teraz. Na zmianę z innymi żelkami lubię go używać rano, bo wtedy mnie pobudza. Zapach nie utrzymuje się na skórze długo, ale gdy wcześniej zrobimy porządny peeling całego ciała i potem użyjemy tego olejku skóra jest niesamowicie miękka i gładka w dotyku. Pierwszy raz spotkałam się z tym żelkiem/olejkiem pod prysznic i nie mam co do niego zastrzeżeń. Stabilna jego butelka jest taka jakby twarda i nie przewraca się, pomimo, że jest taka inna niż standardowe opakowania.


Balsam do ciała z olejem konopnym pielęgnuje i uspokaja suchą skórę. 


Moja opinia:
Pomimo, że mam zaczętych kilka mazideł to z miłą chęcią poznałam i ten balsam, który już na początku zachwycił mnie opakowaniem, czyli wygodną pompką. Aplikacja jest naprawdę szybka i łatwa. Konsystencja przypomina mleczko niż balsam, bo jest bardzo delikatne. 


Balsam szybko się wchłania, nie pozostawia tłustej powłoki i nie lepi się. Pozostawia skórę nawilżoną. Moja jest balsamowana systematycznie, więc nie odczuwam wysuszenia, ale uważam, że dla wymagającej skóry i dość przesuszonej ten balsam może okazać się za słaby na okres zimowy. Opakowanie również inne niż zazwyczaj przy balsamach dostaje u mnie plusik. 


Co do kremu do rąk jak i myjki, to myjki nie przetestowałam, bo zabiorę ją sobie na marcowy pewien wyjazd, więc myślę że się dobrze 'tam' spisze. Jest mała i w sam raz zmieści się do kosmetyczki, dużo miejsca na pewno nie zajmie. Zielony kolor przypomina mi już o nadchodzącej wiośnie, która dopiero za dwa miesiące, ale pomalutku - doczekamy się :D póki co cieszmy się zimową aurą ⛄ 
Krem natomiast okazał się być za słaby, bo jak co roku w zimie mam ten sam problem, że im więcej smaruję tym szybciej powstają mi suche skórki. Nie wiem ile kremów do rąk mam pozaczynanych i każdy nie może poradzić sobie z nawilżeniem dłoni, które cierpią najbardziej między palcami (jedynie co to pomagają mi niektóre balsamy do ciała z Lirene)


Podsumowując:
Kosmetyki na plus - żelek i balsam. Do tego podobają mi się ich opakowania, są inne i nietypowe. Zapach bardziej na wiosnę/lato niż na zimę. Ale oba produkty są godne polecenia do pielęgnacji.
Na minus - krem do rąk, słabo nawilża
Myjkę zabieram w podróż :) 


Znacie Produkty SENSITIVE z olejkiem z konopi?



pozdrawiam,

Donna 

5 komentarzy:

  1. Balsam z przyjemnością bym wypróbowała ;)
    Kiedyś miałam z India Cosmetics bodajże krem do rąk z konopią też był bardzo słaby ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa jak u mnie by się sprawdziły te kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ostatnio jak byłam u rodziców to zauważyłam, że mój tata używa kremu z konopi. Ponoć dobry na bule stawów. Będę musiała sobie kupić na moją rękę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...