22 sty 2017

Lemongrass & Ginger wosk YC.

Witam,



Kiedy za oknem jest śnieg powinnam palić i poznawać zimowe zapachy (mam takich kilka), ale kiedy w ciągu dnia świeci u mnie słonko i centralnie pokój napełniają dość intensywne promyki słońca mam ochotę już poczuć wiosnę i lato. Czuć coś lekkiego i takiego w czym się zakocham. Czy zakochałam się w zapachu trawy cytrynowej i imbirze? Hmm no nie do końca. 


Wosk z aromatycznej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic o zapachu:
 trawy cytrynowej i imbiru.
Lemongrass &ginger

Moja opinia:
Każdy wosk i zapach jaki poznaję jest inny, ale niektóre są podobne. Miałam już jeden wosk o zapachu trawy cytrynowej, ale porównując go z tym ten jest nieco inny. Jak pachnie Lemongrass & Ginger? Pachnie świeżo i lekko to za sprawą trawy cytrynowej, ale nuta imbiru dodaje takie pikanterii. Nie jest to typ zapachu, który mi się podoba, dlatego bardziej ten zapach preferuję na większych powierzchniach, niż u mnie w zamkniętym pokoju. Zapach jak dla mnie jest nieco męczący, biorąc pod uwagę, że trawa cytrynowa jest taka 'kwaśna'? nie umiem tego nazwać. Przez papierek zapach pachnie ładniej, po odpaleniu już mi tak średnio podchodzi. 


Wosk jednak zostawię na letnie dni - teraz wolę jednak coś zimowego i takiego słodko-otulającego :) Znacie ten wosk? Co o nim myślicie? Podoba Wam się?

Wosk do kupienia w goodies.pl


pozdrawiam,

Donna

4 komentarze:

  1. Ciekawa jestem,czy przypadłby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Imbir nie jest moją ukochaną kompozycją zapachową, więc sama nie wiem czy przypadłby mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. W ogóle nie znam tych wosków :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...