31 sie 2016

„Wydaj wszystkich swoich bohaterów” - konkurs

Witam,



Przychodzę z informacją konkursową, bo może kogoś to zainteresuje. Jeszcze kilka lat temu sama chciałam i nawet zaczęłam coś swojego pisać do szuflady. Niestety mój długi język nie umiał się powstrzymać i gdy powiedziałam o tym kilku osobom, że piszę książkę to zostałam wyśmiana ;/
- m.in wyśmiał mnie obecny w tamtym okresie szef, mówiąc wprost, że z pisania to ja nie zarobię "na chleb", że "z pisania to ja nie wyżyję" 
- m.in szwagier wyliczając mi ileż to wynosi wydanie książki, opłaty itp. że na start muszę mieć tyle i tyle + to i tamto....

Byli też i tacy, którzy mi kibicowali i wierzyli we mnie i ja wiem, że takie osoby życzą mi jak najlepiej. Może kiedyś dokończę to co zaczęłam i sama wezmę udział w konkursie ;)

Koniec długiego wstępu - teraz przechodzę do konkretów, a właściwie cytuję:

„Wydaj wszystkich swoich bohaterów” to konkurs zorganizowany dla każdego, kto napisał książkę lub chce ją napisać. Szukamy talentów pisarskich, a najlepszą książkę wydamy. Zależy nam na tym, by marka Rozpisani.pl pomagała najlepszym autorom, dlatego wierzymy, że opowiadania, które do nas trafią mogą stać się bestsellerami - mówi Malwina Szewczyk z Wydawnictwa Naukowego PWN, które jest organizatorem konkursu. - To szansa na zaistnienie młodego autora na rynku wydawniczym, bowiem Rozpisani.pl oferują nie tylko wydanie i promocję książki, ale także jej dystrybucję. Czekamy na każde opowiadanie - dodaje. Aby wysłać do nas swoje dzieło, wystarczy wejść na stronę www.rozpisani.pl/konkurs i zgłosić się przez formularz. Każdy uczestnik może zgłosić tylko jeden utwór swojego autorstwa. 

Obszerność nadesłanego tekstu musi wynosić co najmniej 1 arkusz wydawniczy (tj. 40 tys. znaków ze spacjami). Przyjmowanie tekstów potrwa do 30 września. Oficjalne ogłoszenie wyników nastąpi nie później niż 15 listopada 2016 r. na stronie internetowej organizatora:www.rozpisani.pl. Komisja oceni m.in. walory artystyczne i oryginalność utworu. 



Partnerami strategicznymi konkursu są: Głos Wielkopolski, Ziemia Kaliska, Dzień Wolsztyński, Gazeta Pleszewska, Tydzień Obornicki, Tygodnik Śremski, Fakty Kościańskie, Tygodnik Wągrowiecki, Tydzień Międzychodzko-Sierakowski, Życie Krotoszyna, Tydzień Nowotymsko-Grodziski, Gnieźnieński Tydzień, Dzień Szamotulski, Chodzieżanin oraz Tygodnik Pilski.


ps. a ja niedługo przedstawię kolejne przeczytane książki od PWN jakie miałam okazję poznać.




pozdrawiam,

Donna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...