29 kwi 2024

Sekret mojej zdrowej skóry - Nawilżająca emulsja oczyszczająca Garnier.

Witam,



Sekretem mojej zdrowej i zadbanej skóry jest odpowiednie jej oczyszczanie i nawilżanie, dlatego też moim wyborem stała się NAWILŻAJĄCA EMULSJA OCZYSZCZAJĄCA Garnier Hydrating Deep Cleanser. To ona delikatnie oczyszcza, nawilża i chroni moją barierę skóry. Jej bezzapachowa formuła jest przyjazna dla mojego mikrobiomu, a ja kiedy zawsze po nią sięgam wiem, że otaczam swoją skórę troskliwą opieką.

Laboratoria badawcze Garnier połączyły ze sobą aktywne składniki pochodzenia naturalnego o najlepszych właściwościach pielęgnacyjnych i oczyszczających, czyli:
- ceramidy,
- glinkę
- i kwas hialuronowy.

Wow to właśnie te składniki minimalizują rozszerzone pory i nierówności na powierzchni naskórka przyczyniając się jednocześnie do zachowania odpowiedniego poziomu nawilżenia.


A Wy kochani jaki macie swój sekret pięknej cery?

✔️ Obecnie Garnier Hydrating Deep Cleanser dostępny jest w promocji w Rossmann ✔️

CENA: 23,99 zł obowiązuje 19.04-06.05.2024


Garnier, Pure Active, pielęgnacja twarzy, mycie twarzy, równowaga mikrobiomu, oczyszczanie skóry


pozdrawiam,
Donna

3 komentarze:

  1. Często jest polecana ta emulsja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam same pozytywne opinie o tej emulsji, czas ją poznać!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...