16 kwi 2024

Kombucha - regenerujące serum do ciała z jojoba i masłem shea - Soraya.

Witam,



Przez ostatni czas przyznam się, że odpuszczałam trochę balsamowanie ciała, bo nie czułam takiej potrzeby. Mam też skórę raczej normalną na ciele (czasami robi się przesuszona w zależności od dnia lub innych czynników zewnętrznych), a z racji, że kiedy wykonywałam odżywcze peelingi, skóra już nie potrzebowała dalszego nawilżenia, gdyż była dobrze i odpowiednio nawilżona, stąd u mnie ta "przerwa" w sięganiu po balsamy/masła/mleczka itp. Jednak po zimie trzeba się systematycznie nawilżać i nie robić przerw jak ja, gdyż sekretem zdrowej i zadbanej skóry jest jej staranne i sumienne nawilżanie. W edycji Floral Fusion i kwiecistym boxie od Pure Beauty, bardzo zauroczyło mnie opakowanie regenerującego serum do ciała z linii Kombucha od marki Soraya. Posiada on odżywczą formułę, a także jest z jojoba i masłem shea. Od razu mnie ono zainteresowało i zabrałam się za jego bliższe poznanie.

Linia Soraya Kombucha to zdrowy koktajl z natury dla pięknej skóry. To energia, nawilżenie i detox zamknięte w sensorycznych formułach o niebanalnym zapachu.

Serum posiada wegańską formułę, a także 98% składników pochodzenia naturalnego. 


Chcesz zadbać o siebie? Brawo! Wykonaj masaż i ciesz się wygładzoną, odżywioną i pełną energii skórą.

Kombucha + Żeń-szeń = NAWILŻENIE + ENERGIA + DETOX

KOMBUCHA (czyt. Kombucza) – sfermentowany napój z czarnej herbaty, bogaty w kwasy organiczne i witaminy – to prawdziwa bomba energii i nawilżenia dla skóry!
ŻEŃ-SZEŃ – azjatycki adaptogen o właściwościach antyoksydacyjnych oraz antystresowych. Naturalny koktajl przeciwstarzeniowy i detoksykujący.
JOJOBA – zielone kuleczki, które natłuszczają skórę i pomagają w wykonaniu masażu.
MASŁO SHEA – mocno odżywia i regeneruje skórę.
Zapach - mieszanka kwiatów awokado, fiołka, melona i lilii wodnej.

Składniki:
Aqua, Glycerin, Dicaprylyl Ether, Decyl Oleate, Betaine, Butyrospermum Parkii Butter, Cetearyl Alcohol, Glyceryl Stearate, Isopropyl Palmitate, Glyceryl Stearate Citrate, Jojoba Esters, Saccharomyces/Xylinum/Black Tea Ferment, Panax Ginseng Root Extract, Tocopherol, Hydrogenated Vegetable Glycerides Citrate, Pentaerythrityl Distearate, Sodium Stearoyl Glutamate, Xanthan Gum, Disodium Phosphate, Ethylhexylglycerin, Caprylyl Glycol, Sodium Phytate, Citric Acid, Phenoxyethanol, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Parfum, CI 77288.


Opakowanie serum to wygodna i miękka tuba, zamykana na tak zwany 'klik'. Przy jej końcówce można ją bez problemu przeciąć i wydostać pozostałości jakie mogą osiąść na ściankach i wydostać konsystencję do samego końca. Od pierwszego użycia serum zauroczyło mnie swoim świeżym, kwiatowym i przepięknym kobiecym zapachem. To zdecydowanie zapach wiosny! Może jest on zbyt intensywny i naperfumowany, ale mimo to jest piękny. Nuty myślę, że każdemu przypadną do gusty, jeśli jest się miłośnikiem  świeżych zapachów. Konsystencja serum przypomina standardowy balsam do ciała. Jest ono o aksamitnej i delikatnej, białej kremowej konsystencji, a w niej zatopione małe zielone kuleczki - jest to jojoba, który przy wmasowywaniu serum w skórę szybko się rozpuszcza i wchłania w skórę. Ogólnie serum także szybko się wchłania, więc zaraz po aplikacji i w wklepaniu go w skórę, po odczekaniu dosłownie parę chwil można się ubierać i być gotowym na aktywny dzień. Skóra jest pachnąca, nawilżona, mocno odżywiona i zadbana. Podoba mi się tutaj miękkość skóry i to, że nie ma żadnej tłustej warstewki na naskórku. Właśnie takie mazidełka kocham do pielęgnacji skóry, które nawilżają, a nie są lepkie. Minusem produktu może być to, że jeśli ktoś posiada skórę bardzo przesuszoną, to serum może być dla niego za słabe. Dla mnie na okres wiosenny jest ono w porządku :) 

Wpis przy współpracy reklamowej z marką Pure Beauty.


Znacie już może to regenerujące serum do ciała z linii KOMBUCHA?
Czy zauroczył Was ten przepiękny i świeży, wiosenny zapach?


pozdrawiam,
Donna

1 komentarz:

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...