12 kwi 2024

Olejek eteryczny Yoga Time - relaksacyjny towarzysz podczas treningu, Spa lub jogi - Pachnąca szafa.

Witam,



Boxy od Pure Beauty, które pojawiają się każdego miesiąca - zawsze mnie pozytywnie zaskakują. Nowe edycje to super i niepowtarzalne grafiki na samych pudełeczkach, ale i same zawartości ukrywające się w środku. Pojawiają się w nich przede wszystkim nowości kosmetyczne, ale spotkać można też inne fajne niespodzianki nie tylko z kategorii pielęgnacyjnej i urodowej. Tym razem w kwietniowej kwiecistej edycji Floral Fusion pojawił się cudowny, pachnący olejek eteryczny z Pachnącej szafy. Ach jak ja uwielbiam takie olejki do domowej aromaterapii, więc z tego produktu jak najbardziej się ucieszyłam. Takie maleństwo, a dało mi tyle radości :)

Zapraszam kochani na dzisiejszy wpis, a w roli głównej Pachnąca Szafa olejek Yoga time - działa pobudzająco i energetyzująco. Sprzyja koncentracji i relaksacji. 


Olejek Yoga Time powstał z mieszaniny naturalnych olejków eterycznych - z czarnego pieprzu, dzikiej róży, paczuli i drzewa sandałowego. Posiada właściwości pobudzające, energetyzujące, a jednocześnie sprzyja koncentracji i relaksacji. Olejek Yoga Time będzie doskonałym towarzyszem podczas treningu lub jogi.

Użyj go w kominku ceramicznym, elektrycznym dyfuzorze lub nawilżaczu powietrza. Naturalny sposób na dobre samopoczucie!

NUTY ZAPACHOWE:
Nuta głowy: gruszka, czarny pieprz.
Nuta serca: śliwka, tuberoza, osmantus.
Nuta bazy: paczula, wetyweria, drzewo sandałowe.

Sposób użycia: Dodaj 5-10 kropli olejku do wypełnionego wodą dyfuzora elektrycznego, nawilżacza powietrza lub kominka ceramicznego i ciesz się naturalnym aromatem.

Pojemność: 10 ml


Olejek znajduje się w małej szklanej i ciemnej buteleczce z stonowaną kolorystycznie etykietą. Należy go wlać do wody, mniej więcej od 5-10 kropli. Ja użyłam sobie tym razem kominek z podgrzewaczem, ale olejki eteryczne lubię aplikować najczęściej do dyfuzora elektrycznego i tam dodaje więcej kropelek, dla intensywniejszego zapachu. To prosty i szybki sposób do zaaranżowania sobie również domowego Spa lub zawsze wtedy kiedy chcę wypełnić przestrzeń pachnącą wonią i praktykować aromaterapię. Olejki mają niesamowite właściwości. Od rodzaju ich zapachu i woni poszczególnych kwiatów, roślin, owoców, czy ziół mogą mieć działanie pobudzające, relaksujące, wyciszające, czy redukujące stres itp. Olejek Yoga Time jest dla mnie nowością - ładnie kwiatowo pachnie, początkowo wyczuwałam w nim coś ala z jaśminu, ale tego kwiatu nie ma w składzie. Jest on ogólnie zaliczany do zapachów lekkich, kwiatowych i świeżych. Mi po odpaleniu go w kominku poprawia się koncentracja np. przy pisaniu i pracy przy komputerze, jak też przy ćwiczeniach rozciągających i fajnie on wpływa na ogólny stan relaksacji. Tak jak jego nazwa wskazuje to doskonały zapach do yogi lub wszelkiego rodzaju masaży. Jestem nim zachwycona :)

Wpis przy współpracy reklamowej z marką Pure Beauty. 


Lubicie stosować aromaterapię w domu razem z olejkami eterycznymi?
Co najczęściej wybieracie do olejków: kominek zapachowy, czy dyfuzor?


pozdrawiam,
Donna

1 komentarz:

  1. Ja niestety nie posiadam dyfuzora czy kominka, ale fajnie, że Ci się sprawdza 😀

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...