7 mar 2024

Pure Beauty Box - Kobieca moc!

Witam,



Nie przestanę być zaskakiwana przez cały zespół cudownych osób jakim jest Pure Beauty i ich co miesięczne niespodzianki w postaci boxów kosmetycznych. To jak jestem pełna podziwu i pod wrażeniem grafiki jak i zawartości - nie umiem opisać słowami. Jestem wdzięczna za możliwość poznawania nowinek, prezentowania kosmetyków i odkrywania nowych ulubieńców. Dziękuję 🙌

Pomimo, że początek roku był z mnóstwem niespodzianek, tak nikt nie zwalnia tempa, bo już jutro najpiękniejszy dzień w roku i świętowanie Dnia Kobiet! Dlatego w tak miłej tonacji powstała właśnie nowa edycja pod hasłem przewodnim "Kobieca moc". Ukryte w niej kosmetyki przypominają, że każda z Nas jest ważna i zasługuje na najlepszą pielęgnację. Dla mnie edycja wywołała same pozytywne emocje i szeroki uśmiech na twarzy. Sama już pastelowa, jasna grafika i jej romantyczne, kobiece barwy skłoniły mnie poniekąd trochę do refleksji, ale też takie podziękowanie całym sercem za to, że jestem właśnie kobietą i tworzę ten kobiecy świat. Grafika też zaprasza, by wkroczyć już w wiosenny powiew i przypomnieć, że w kobietach drzemie niezwykła siła i potencjał.

Zapraszam kochani na open box i ujawnienie co Kobieca moc kryje w sobie i jakie to nowości kosmetyczne poznam tym razem.


Dodam też, że sam box wypełniony był po same brzegi kosmetykami i... czymś słodkim. Nie ukrywam, że kilka marek było dla mnie zupełnie nowym odkryciem, ale większość już była mi znana. Zapraszam także wszystkich, którzy sami chcą taki box mieć u siebie do zakupu. A można go kupić tylko on linie i na kilka sposobów:

- Przetestuj mnie pojedynczy box o wartości 114 zł,
- Zaprzyjaźnij się ze mną elastyczna miesięczna subskrypcja o wartości 104 zł,
- Poznaj mnie lepiej pakiet na 3 miesiące o wartości 100 zł.

Box z kosmetykami wg. mnie z każdym miesiącem zaskakuje i robi wrażenie, więc to nie tylko niespodzianka ale radość nie do opisania. 


Pielęgnacja twarzy:

Dr Irena Eris z linii Circalogy rozświetlający krem pod oczy
cena: 169,00zł/15ml

Krem rozświetlający skórę wokół oczu. Natychmiast usuwa oznaki zmęczenia, redukuje zaczerwienienia i zmarszczki. Ekstrakt z pączków jarzębu poprawia mikrokrążenie, zmniejszając cienie i opuchliznę. Płynne woski nawilżają i odżywiają skórę, a pigmenty stroboskopowe podkreślają jej świeży wygląd.

Marka Dr Irena Eris jest mi już dobrze znana. To kobieca marka tworzona również przez kobiety. Każdy kosmetyk jaki miałam i używałam był dla mnie zawsze strzałem w dziesiątkę. Lubię te kosmetyki nie tylko za efekt działania, ale za piękne zapachy ukryte w pojemniczkach. Sporą nadzieję wiążę także z tym kremem pod oczy i po cichu już myślę, że zadziała on cuda. Myślę, że będę z niego tak sama zadowolona jak z pozostałych tych produktów, które już kiedyś udało mi się poznać z owej marki. Fajnie, że taka perełka znalazła się boxie.


Miya Cosmetics oczyszczająco-peelingujące masełko 4w1
cena: 39,99zł/70g

Masełko 4w1: demakijaż, oczyszczenie, masaż i maseczka w jednym! Skutecznie usuwa makijaż, zanieczyszczenia i wygładza skórę. Idealne do demakijażu twarzy i oczu, delikatnego oczyszczania, masażu oraz jako odżywcza maseczka rewitalizująca.

Średnio wierzę w kosmetyki, które mają kilka zalet w jednym produkcie, ale czasami takie właśnie używam. Masełko 4w1 kusi mnie i jestem ciekawa, czy faktycznie zapewni mi te cztery zadania jakie w sobie ma? Ogólnie to lubię kosmetyki Miya i coś czuję, że ten kosmetyk może zostać hitem.


Efektima Vege redukujące worki i upiększające hydrożelowe płatki pod oczy bakłażan&ogórek
cena: 6,99zł/op.

To zbawienie dla skóry tracącej jędrność i witalność! Przywróć jej młodzieńczy blask i pełne świeżości spojrzenie! Orzeźwiający ogórek wraz z bakłażanem poprawią stopień nawilżenia, zrelaksują oraz rozjaśnią skórę. W rezultacie cera pozostanie pięknie wygładzona z wyraźnie mniejszymi workami pod oczami.

Hydrożelowe płatki pod oczy ogólnie znam i używam już od dłuższego czasu, wiem że kiedy używa się je systematycznie to naprawdę widać fajne efekty. Skóra pod oczami to delikatny obszar dlatego wymaga on szczególnej opieki i troski. Fajnie, że takie płatki pojawiły się w boxie i pomogą przy porannym zaspanym dniu. Małe jest wielkie.


Bebio Cosmetics Ageless Beauty naturalny nawilżająco-oczyszczający płyn micelarny
cena: 27,99zł/400ml +100ml gratis

Idealnie oczyszcza skórę, pozostawia ją gładką, miękką i nawilżoną. Zawiera ekstrakt AFA, który zwiększa jędrność skóry i redukuje zmarszczki poprzez poprawę syntezy kolagenu. Niacynamid spowalnia starzenie skóry, rozjaśnia przebarwienia i zapobiega ich powstawaniu.

Tak sobie myślę, myślę i chyba tej marki nie kojarzę, może gdzieś mi się pokazała, ale nie na tyle abym ją zapamiętała z nazwy? hmm, dlatego chętnie poznam taką nowinkę dla mnie. Używam płyny micelarne i lubię nimi myć także gąbeczki do makijażu, świetnie się wtedy domywają. 

Mam też super wiadomość:
W sklepie on linie na hasło: PUREBEAUTY10 kod rabatowy -10%
Rabat nie łączy się ze zniżkami widocznymi na stronie, nie dotyczy biżuterii, kart podarunkowych eventów i tygodnia metamorfozy.


Pielęgnacja/higiena ciała:

Biolaven dezodorant
cena: 30,00zł/50ml

Naturalny dezodorant, który eliminuje nieprzyjemny zapach potu i pochłania wilgoć. Zapewnia łagodne działanie, pozwalając skórze swobodnie oddychać bez hamowania naturalnego wydzielania potu, czy zaburzenia mikrobiomu skóry.

Właśnie nieraz zastanawiałam się, że mało w boxach jest tego typu produktów, a to także ważne przy higienie, szczególnie w lecie. Ja zazwyczaj wybieram świadomie taką naturalną ochronę, dlatego tego dezodorantu w kulce jestem ciekawa. Już dawno przestałam używać zwykłych "drogeryjnych" i do tego z aluminium produktów (a fee)!


Bodyboom peeling z pestek jagód
cena: 26,99zł/100g

Odżywczo-wygładzający peeling do ciała stworzony na bazie naturalnej, wegańskiej formuły. Zawiera między innymi pestki jagód, które złuszczają martwy naskórek i wyrównują strukturę skóry, oliwa z oliwek o działaniu nawilżającym i odżywczym, a także witaminę E znaną ze swoich właściwości przeciwstarzeniowych.

Peelingi z owej marki lubię, bo właśnie niedawno w boxach także ukazała się wersja podobnego peelingu, ale o innym wariancie zapachowym. Fajnie, że poznam teraz peeling z pestek jagód, a pudełeczko wykorzystam to przesypania sobie innego sypkiego peelingu. Swoja drogą urocze są takie różowe, cute opakowania.


Beaute Marrakech olej kosmetyczny z nasion czarnuszki siewnej
cena: 18,60zł/30ml

Olej z nasion czarnuszki siewnej, dzięki właściwościom przeciwzapalnym, zapobiega powstawaniu niedoskonałości skóry. Łagodzi, koi zmiany skórne, wygładza i utrzymuje odpowiedni poziom nawilżenia, ogranicza produkcję sebum. Odżywia i poprawia kondycję skóry, włosów i paznokci.

Cieszę się, że taka nowinka znalazła się w boxie. Od dłuższego czasu piję oleje (oczywiście te spożywcze) i wzmacniam się od środka m.in. olejem z czarnuszki, który ma wiele zdrowotnych właściwości. Fajnie, że poznam teraz wersję kosmetyczną. I choć ogólnie za olejkami do ciała nie przepadam, tak takie wersje przy nocnej pielęgnacji, by się nie świecić w ciągu dnia na twarzy z olejków, na noc już mi odpowiadają.


Pielęgnacja włosów:

So!flow By Vis Plantis emolientowy olej do włosów średnioporowatych i z tendencją do puszenia.
cena: 24,99zł/150ml

Kosmetyk zawierający oleje jednonasycone polecane do pielęgnacji średnioporowatych i puszących się włosów. Oliwa z oliwek tworzy na ich powierzchni warstwę ochronną, zapobiegając utracie wody. Olej ze słodkich migdałów i olej ryżowy odżywiają kosmyki, nadając im blasku.

Super, bo właśnie powróciłam do olejowania włosów i kończę mój olej kokosowy. Ten olej z przyjemnością sobie poznam i ocenię jak sprawdzi się na moich włosach. Dobrze, że nie jest to duża buteleczka. 


Pielęgnacja rąk i paznokcie:

Purederm nawilżająca maska do rąk w postaci rękawiczek
cena:15,99zł

To intensywnie nawilżająca kuracja przywracająca elastyczność suchym, szorstkim, przepracowanym dłoniom. Maseczka wzbogacona jest miodem, ekstraktem z propolisu, wnika szybko i głęboko, chroniąc, odżywiając i nawilżając skórę. Masło Shea, mocznik, alantoina łagodzą i przyspieszają regenerację.

Potrzebuję takich rękawiczek do pielęgnacji dłoni. Czasami robię sobie takie kuracje i fantastycznie one pomagają odżywić i nawilżyć suchą skórę na dłoniach. Po zimie zawsze mam wrażenie, że skóra jest mało nawilżona, choć używam różnych kremów. Tej maski jeszcze nie miałam, więc cieszę się, że ją poznam.


Boska Nails lakier hybrydowy Go Spring
cena: 19,49zł/6ml

Lakier hybrydowy z linii Go Spring Boska Nails w eleganckiej czarnej buteleczce z pędzelkiem frezowanym gwarantuje łatwą aplikację bez zalewania skórek. Innowacyjna formuła z trwałymi pigmentami zapewnia efekt utrzymujący się do 3 tygodni.

Lakier jest o delikatnym i ładnym kolorku. Może wykorzystam go bliżej maja na uroczystość rodzinną, bo aktualnie nie używam żadnych lakierów poza odżywką/serum na paznokcie.


Higiena jamy ustnej:

Himalaya Gum Expert anti-plaque pasta do zębów
cena: 13,49zł75ml

Ziołowa pasta do zębów to specjalnie wyselekcjonowane, naturalne składniki aktywne, takie jak miswak, goździki czy cynamon oraz Technologia Enzymów Roślinnych, które przeciwdziałają tworzeniu się płytki nazębnej. Goździk dodatkowo zapewnia ochronę przed szkodliwymi bakteriami, zapewniając kompleksową pielęgnację zębów.

Mega się cieszę, że pasta jest bez fluoru, bo tylko takie używam. Od kiedy stosuje pasty bez fluoru nie mam żadnych problemów z zębami.


Słodkości:
Manufaktura cukierków ręcznie wyprodukowany lizak serduszko
cena: 6,50zł/25g

Manufaktura cukierków wytwarza słodkości z najwyższej jakości składników. Kolory lizaków uzyskiwane są poprzez użycie naturalnych barwników oraz napowietrzenie karmelu. Wyprodukowane ręcznie, bez glutenu, bez laktozy bez konserwantów i bez produktów pochodzenia zwierzęcego.

Wiem, że były już lizaki w boxach, ale wtedy jak się pojawił pierwszy raz lizak ja niestety nie otrzymałam ten jedyny raz boxa, więc kiedy zobaczyłam w tej edycji takie kolorowe słodkości bardzo się ucieszyłam. 


Podsumowując: Jak tu się nie cieszyć z takiej zawartości. Moje pierwsze wrażenie po obejrzeniu kosmetyków była wow, wow, to jest prawdziwa Kobieca moc! Cieszę się, że są tu wybrane kosmetyki naturalne i mają czyste składy. Zadbam o pielęgnację twarzy, dłoni, zrobię relaksujący peeling na całe ciało, zatroszczę się nawet o okolicę oka i higiene jamy ustnej. Jak cudownie! Moje spa z takimi kosmetykami to sama przyjemność. 

Wpis przy współpracy reklamowej z marką Pure Beauty.


A jak Wam kochani podoba się ta zawartość. Jesteście już gotowi do świętowania Dnia Kobiet?


pozdrawiam,
Donna

1 komentarz:

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...