6 mar 2024

Mam to czarno na białym! 2 duety pielęgnacyjne dla skóry problematycznej od Garnier.

Witam,


Mam to czarno na białym! 🖤🤍

Czyli moje dwa duety pielęgnacyjne dla skóry problematycznej od marki Garnier. Starannie opracowane składy w produktach wykorzystują moc niacynamidu, ceramidów, cynku, kwasu hialuronowego, kwasów AHA, BHA i węgla.

To moje niedawne nowe testy, dzięki uprzejmości od Wizaż i #klubrecenzentki. Ach to wspaniałe uczucie być recenzentką dla największego urodowego portalu w Polsce.

Ostatnio u mnie na blogu dużo produktów Garnier i może powtarzających się kosmetyków, ale to nic - cieszę się, że mogę dzielić się z najbliższymi pielęgnacją i sama ją kontynuować, jeśli dany produkt się sprawdzi. A tutaj jak można już zobaczyć same pielęgnacyjne perełki do pielęgnacji twarzy. 


🤍🤍 Duet 1 BIAŁY
Garnier Pure Active Emulsję Oczyszczającą
+
Garnier Pure Active BHA+Niacynamid Fluid przeciw niedoskonałościom z filtrem SPF50.

✔ NAWILŻAJĄCA EMULSJA OCZYSZCZAJĄCA to hipoalergiczny produkt, który działa wielotorowo, idealny do skóry wrażliwej. Delikatnie oczyszcza i jest odpowiednia dla każdego mikrobiomu, wpływa na pH skóry.

✔ FLUID PRZECIW NIEDOSKONAŁOŚCIOM jego formuła nie jest ani tłusta, ani lepka, przez co jest odpowiedni dla skóry nawet wrażliwej. Redukuje sebum i zapewnia ochronę przed promieniowaniem.


🖤🖤 Duet 2 CZARNY
Garnier Pure Active Oczyszczający Żel z Węglem Przeciw Zaskórnikom
+
Garnier Pure Active Matujący Krem Żel Air Cream z Kwasami Aha + Bha i Węglem.

✔ OCZYSZCZAJĄCY ŻEL Z WĘGLEM pomaga redukować niedoskonałości i zaskórniki. Oczyszcza wszystkie zabrudzenia nagromadzone na skórze i świetnie matuje świecącą się skórę.
✔ MATUJĄCY KREM ŻEL AIR CREAM posiada żelową i lekką formułę, redukuje poziom natłuszczenia skóry, wpływa na wydzielanie sebum, ale też nawilża. Szybko się wchłania i nie pozostawia ciemnych śladów.

[prezent] #klubrecenzentki #mojekwc

Znacie kochani takie duety Garnier? Który wybieracie dla siebie? 

Ja powiem szczerze, że bardziej pasuje mi wersja duetu białego. Czarna nie jest zła, bo fajny jest żel do oczyszczania, gdyż się go zmywa, aczkolwiek krem już nie do końca mi pasuje. Cały czas mam wrażenie, że "czarne kremy" brudzą skórę, lepią się - pomimo że się wchłoną to gdzieś tą czarną powłoczkę u siebie odczuwam. To samo miałam kiedy poznawałam serum czarne Pure Active AHA - to nie do końca mój typ kosmetyku, który polubiłam.


pozdrawiam,
Donna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...