25 mar 2024

LycoPharm mój ekspert od stresu oksydacyjnego. Wiosenna kuracja z likopenem i witaminą C.

Witam,



Poniedziałek - nowy tydzień, nowe cele, nowe wyzwania! To dobry czas, aby wzmocnić organizm od środka i nie dać się stresowi oksydacyjnemu, dzięki produktom LycoPharm, bo wiosna to doskonały czas odnowy i idealna chwila, by zadbać o siebie. Już na wstępnie napiszę, że jest to napój antyoksydacyjny z likopenem i witaminą C, który wspiera ochronę komórek przed stresem oksydacyjnym. Niestety stres oksydacyjny to kluczowy czynnik ryzyka w powstawaniu chorób m.in. nowotworowych, chorób serca, cukrzycy, a nawet chorób neurodegeneracyjnych takich jak Alzheimer czy Parkinson. Ja jako osoba stosująca na co dzień różne suplementy, witaminy i robiąca kuracje dla zdrowia, chętnie poznałam ten napój i chętnie podsumuje moje pierwsze wrażenia z kilkunastodniowej wiosennej kuracji. 


Likopen jest unikalny na skalę światową. Jego moc antyoksydacyjna jest nieporównywalna z żadnym innym składnikiem. To on jedyny w swoim rodzaju, potrafi stawić czoła armii wolnych rodników, które niszczą Twoje komórki i przyspieszają proces starzenia.

Dlaczego likopen jest dobry w zwalczaniu stresu oksydacyjnego:
- Neutralizacja wolnych rodników: Likopen jest w stanie neutralizować wolne rodniki, co przeciwdziała uszkodzeniom komórek i chroni przed chorobami.
- Ochrona DNA: Badania sugerują, że likopen może chronić DNA komórek przed uszkodzeniami, co jest kluczowe dla prewencji nowotworów i innych schorzeń.
- Poprawa funkcji komórkowych: Dzięki właściwościom antyoksydacyjnym likopen może poprawiać funkcje komórek, co jest korzystne dla ogólnego zdrowia organizmu.


W zestawie miałam 3 różne pyszne smaki Lycopen Pro m.in.:
- smak Original wiśnia,
- smak Smooth mango,
- smak Sharp żurawina.

Jedna butelka LYCOPENPRO to:
- Twoja tarcza przeciwko stresowi oksydacyjnemu,
- Twoja tajna broń w walce z przemęczeniem,
- Skuteczna odpowiedź na wyczerpanie i brak energii,
- Niezwykła ochrona przed starzeniem się organizmu.

***
Napój jest jak przecierany zagęszczany sok o pysznym smaku w zależności jakie ma w sobie owoce. Oparty jest w pełni na naturalnych składnikach. Mi każda wersja posmakowała tak samo, czyli wiśnia, mango i ukochana żurawina. Codzienne picie takiej buteleczki dla zdrowia zapewniało mi lepsze samopoczucie, witalność i więcej energii. Nie napiszę, że gdy wypiłam kilka buteleczek, to nagle nastąpiła zmiana wow. Nie! Mój organizm przede wszystkim nie je przetworzonej żywności, nie je fast foodów, nie pije słodkich napojów gazowanych, unika węglowodanów, więc nie jest nafaszerowany tą całą chemią, którą można kupić w markecie. Dlatego też napój traktowałam jako coś dobrego dla zdrowia i przede wszystkim, że odżywię nim swoje komórki, które mają istotny wpływ na stres, na zdrowie i jakość życia teraz i w przyszłości.

Również, jeśli czuje się przemęczenie, brak sił, spadek energii bo i takie dni się każdemu zdarzają, warto uzupełnić dietę w mikro, makro elementy i witaminy. Wiosna to dobry czas na różne wzmacniające kuracje, a z produktami Lycopen Pro organizm dostanie wszystkie zdrowotne korzyści. Ja chętnie go piję, dodatkowo też razem z dobrej jakości witaminą C, wtedy mam pewność, że mój organizm jest nasycony najskuteczniejszym, naturalnym antyoksydantem! 

Wpis przy współpracy reklamowej z marką LycoPharm.


A Wy kochani jaką wiosenną kurację zrobiliście dla Waszego zdrowia?


pozdrawiam,
Donna


1 komentarz:

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...