28 mar 2024

Biorepair - pasty do zębów bez fluoru, do codziennej higieny jamy ustnej.

Witam,


Powróciłam do moich ulubionych i sprawdzonych past do zębów marki Biorepair. Od dawna stawiam na pasty bez fluoru, a takie właśnie m.in. są w ofercie marki za co jestem ogromnie wdzięczna i ślicznie dziękuję. Fluor to zło i mało kto o tym wie, bo mało się o tym mówi publicznie. Wystarczy włączyć myślenie i świadomie wybierać dla siebie produkty, które są dobre dla naszego zdrowia. Małymi kroczkami zmiany i nawyki mogą przynieść wiele korzyści - co sama jestem tego najlepszym przykładem. Kiedyś stosowanie past z fluorem = zęby nadwrażliwe, zmiany hormonalne itp. Obecnie od dłuższego czasu brak nadwrażliwości, mogę pić ciepłe i zimne napoje cały czas bez uczucia nawet najmniejszego bólu, zęby mam zdrowe, mocne i naturalnie białe, a wizyty u stomatologa są tylko na kontrolne spotkania, a nie na leczenie. 

Mam też wrażenie, że ogólnie zęby wyglądają lepiej, odkąd stosuje lepszej jakości sprzęty do ich czyszczenia, mam tu na myśli szczoteczkę soniczną, irygator i inne akcesoria. Cieszy mnie to, że świat stomatologiczny z roku na rok rozwija się coraz prężniej i w domowym zaciszu naprawdę można świetnie zadbać o higienę jamy ustnej - nie mniej jednak podstawą są dla mnie przede wszystkim pasty bez fluoru i naturalne produkty do samego wybielania, a także płyny do płukania, czy olej kokosowy.


Wracając do past to obecnie do zadań specjalnych i do higieny jamy ustnej w zależności od potrzeb stosuje 3 pasty Biorepair. Nie używam ich wszystkich naraz - wiadomo, tylko wybieram te, które w danym momencie potrzebuje. Podoba mi się tutaj to, że jest też specjalna pasta na noc i jej właśnie używam tylko na noc. Jest ona genialna, dlatego lubię ją mieć zawsze w zapasie. Ciekawostką jest to, że nazywana jest ona pastą dla zakochanych, gdyż zawsze po jej użyciu ma się świeży oddech, dzięki dużej zawartości cynku PCA. Super, bo zaraz po przebudzeniu rano można dać buziaka ukochanej osobie. 

 Nowością w ofercie, którą chciałam poznać jest:
- Biorepair Aktywna Tarcza - anty-cukier i aktywna ochrona szkliwa:
- przynosi wzmocnione działanie regenerujące i przeciwbakteryjne,
- wpływa na wyspecjalizowaną ochronę zębów przed cukrami.

A dwoma innymi pastami jakie mam są:
Biorepair Ochrona dziąseł - ulga i profilaktyka w chorobach przyzębia:
- pomaga zwalczać objawy chorób przyzębia, redukuje krwawienia,
- redukuje podrażnienia, przynosi natychmiastowe ukojenie dla dziąseł

A także znana mi od dawna Biorepair Night - odbudowuje szkliwo, gdy śpisz i przeciwdziała halitozie:
- odbudowuje szkliwo podczas snu i zapewnia działanie przeciwbakteryjne,
- przeciwdziała halitozie i eliminuje przykry oddech dzięki dużej zawartości cynku PCA.

To tylko takie małe wzmianki o pastach, a jeśli jesteście zainteresowani szczegółami, na kartonikach każdej z past jest wiele cennych informacji, albo polecam też śledzić profil na instagramie -> Biorepair i wybrać dla siebie odpowiednią pastę już do swoich indywidualnych potrzeb :)

Wpis przy współpracy reklamowej z marką Biorepair.

Myślę, że z takim zestawem mój uśmiech będzie zarażał pozytywną energią, a moje ząbki będą nadal zdrowe - profilaktyka najważniejsza!

Pamiętacie o dokładnym szczotkowaniu zębów?
Jaką macie swoją ulubioną pastę do zębów marki Biorepair?



pozdrawiam,
Donna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...