29 lut 2024

Wiosenna regeneracja dłoni, paznokci i ust z kosmetykami Regenerum.

Witam,



Nadchodząca wiosna to czas regeneracji po zimie nie tylko włosów, czy skóry ciała, ale także warto zwrócić uwagę w tym okresie na skórę dłoni, regenerację paznokci i zadbać o usta. Moimi odkryciami i perełkami od marki Regenerum  stały się 3 wspaniałe i pomocne produkty. Według mojego gustu warto je poznać, mnie zachwyciły już po pierwszym użyciu. Stały się więc stałymi bywalcami w mojej pielęgnacji regeneracyjnej skóry, paznokci i ust. Wystarczy tak niewiele.. a tak wiele dla Naszej urody i lepszego samopoczucia. 

Zapraszam kochani na dzisiejszy wpis i moje wspaniałe kosmetyczne odkrycia od marki Regenerum. 

👌 regeneracyjne serum DO RĄK – zawiera wyciąg z lilii wodnej i lipoaminokwas, olej z róży oraz wit. A, E i B6. Już po pierwszym użyciu, serum przywróciło mojej skórze miękkość, delikatność i regenerację z odżywieniem. Jego zapach mnie oczarował… jest piękny świeży, kwiatowy i bardzo kobiecy. Serum chroni także przed czynnikami zewnętrznymi i przeciwdziała procesom starzenia. Znajduje się w wygodnej miękkie tubce o pojemności 50 ml. Polubiłam go od pierwszego użycia. Towarzyszy mi każdego dnia. 


💅 regeneracyjne serum utwardzające DO PAZNOKCI – zostało wzbogacone o żywicę klejącą, wit. C, E i F, kompleks protein i minerałów oraz ekstrakt z alg. Serum w postaci ‘lakieru do paznokci’ zapewniło mi twardą i trwałą barierę ochronną na paznokciach. Z reguły mam mocną płytkę paznokcia (to zasługa systematycznej suplementacji), nie mniej jednak polubiłam to serum, bo skutecznie zapobiega ono pękaniu, kruszeniu czy rozdwajaniu się płytki. Dla tych którzy mają słabe i kruche paznokcie gwarantuje, że to serum pomoże. Na paznokciach wygląda jakby to był subtelny delikatny kolor lakieru. Ładnie naturalnie połyskuje. 


💋 regeneracyjny peeling DO UST – zawiera olej ze słodkich migdałów, masło z awokado i masło shea. Peeling natychmiast wygładził i odżywił moje usta. Jego zaletą jest także odżywienie i przywrócenie miękkości ustom. Przy aplikacji, kiedy mamy nadmiar peelingu na ustach wystarczy go usunąć, a usta zostają pięknie zregenerowane. Do tej pory miałam peelingi do ust w mini słoiczkach, gdzie konsystencje wydobywało się palcem. Nie było to niestety higieniczne. Tutaj aplikacja w formie sztyftu jest rewelacyjna! Bardzo mi ta opcja odpowiada. 

Wpis przy współpracy reklamowej z marką Regenerum. 


Myślicie kochani już o wiosennej regeneracji? Czy macie już swoich wiosennych ulubieńców od Regenerum? Ja polecam: serum do rąk, które świetnie nawilża, odżywia przesuszoną skórę i ma cudowny zapach, serum do paznokci, które wygląda jak zwykły lakier, ale lakierem nie jest bo wzmacnia i tworzy ochronę na płytce paznokcia i cudowny peeling do ust po którym usta są mięciutkie, zadbane i bez suchych skórek :)


pozdrawiam,
Donna

1 komentarz:

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...