25 lut 2024

Czasami lubi się kogoś za mocno... i to się nazywa MIŁOŚĆ - [Super SERUM 3,5% Vitamin C na przebarwienia od Garnier]

Witam,



Czasami lubi się kogoś za mocno.... i to się nazywa MIŁOŚĆ! A moja miłość trwa już 547 dni, 78 tygodni + 1 dzień, ok. 18 miesięcy i jest ona niesamowita, ponieważ w mojej pielęgnacji zagościło niezwykłe, zjawiskowe serum z witaminą C. To wtedy w słoneczny ciepły dzień, przy końcówce wakacji, dnia 28 sierpnia 2022 roku (licząc do dzisiaj czyli 25 luty 2024), po raz pierwszy użyłam to cudeńko! Jeśli chcecie poznać moją miłość zapraszam kochani na odkrycie mojego tajemniczego sekretu. W kim tak bardzo mocno się zakochałam...


Moim ulubionym produktem Garnier do pielęgnacji skóry twarzy jest super SERUM na przebarwienia z silnie skoncentrowaną 3,5% formułą witaminy C + niacynamid + kwas salicylowy.

Tak! To właśnie to serum namieszało w moim sercu i nie mogę przestać o nim zapomnieć. Zużyłam już kilka jego buteleczek, a moje zapasy ciągle się uzupełniają o kolejne nowe buteleczki. Serum ma aksamitną mleczno-białą konsystencję, jest lekkie i nie pozostawia uczucia lepkości. Posiada wygodną pipetkę. Natychmiast się wchłania i przyjemnie pachnie uwalniając swój świeży zapach przy aplikowaniu na twarz. Przy systematycznym używaniu efekty mnie zaskoczyły i nie dowierzałam, że mogę pokochać tak kosmetyk. Po 3 dniach skóra wyglądała na bardziej jednolitą i gładszą, po 6 dniach widoczność przebarwień stopniowo zanikała. Po zużyciu całej buteleczki skóra zrobiła się promienna, jasna, świeża - jednym słowem miałam wrażenie, że ubyło mi lat i wymłodniałam. Koloryt został ujednolicony, skóra została wygładzona, a także wzmocniła się bariera ochronna. Lubię kosmetyki co przynoszą szybko efekty, a tutaj super serum z witaminą C od Garnier nie tylko okazało się moim ulubieńcem, ale miłością od lat... Zawsze po niego sięgam, kiedy chcę dać naturalnego blasku skórze, witalności i słonecznego spojrzenia. 

To już znacie mój sekret, kogo tak polubiłam i kto został moją miłością 💛 To Garnier Skin Naturals Vitamin C super serum z witaminą C na przebarwienia 💛


pielęgnacja twarzy • pielęgnacja włosów • włosy • cera • serum do twarzy • szampon do włosów



pozdrawiam,
Donna

2 komentarze:

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...