16 lut 2024

Pure Beauty Box - WITH LOVE - z miłością!

Witam,



Nowy miesiąc okazał się u mnie zbyt intensywny i zabiegany, nieco też smutny [*], ale są takie dni kiedy siła wyższa zmusza nas do zmiany planów i innego działania. Motywuje mnie to, bo lubię wyzwania, ale czasami marzę by spokojnie już się zrelaksować i móc odpocząć w zaciszu domowym. Jeśli mowa o relaksie i odpoczynku, to zawsze regeneruje się kiedy poznaje nową zawartość boxu od Pure Beauty, bo to właśnie te boxy dodają mi tej wspaniałej, fantastycznej pozytywnej energii i powera, dzięki którym na twarzy od razu pojawia się miły, szeroki, sympatyczny uśmiech :)))

Nowa edycja WITH LOVE to serduszkowa i pełna miłości uczuciowa edycja, która pozwala chwytać marzenia. Co więcej, w kalendarzu miesiąc luty, czyli miesiąc, który przypomina o walentynkowym święcie, aby spędzić go w radości, bliskości i w miłym nastroju.


Walentynkowego nastroju nie mogło zabraknąć też na grafice boxu, choć sama jestem kociarą i najchętniej widziałabym tu kociaka w tych serduszkowych, cute okularach, tak ten psiak też mnie rozczulił i zachęcił, by jak najszybciej poznać zawartość owego boxu. Zapraszam kochani na open box i prezentację kolejnych nowości kosmetycznych.


Box wypełniony jak co miesiąc po same brzegi kosmetykami, które do tej pory nie znałam. Poszczególne marki ogólnie znam, ale danych produktów jeszcze nie miałam okazji poznać, po za jednym wyjątkiem i jednym serum jakie już udało mi się używać w pielęgnacji. Jeśli i Wy kochani chcecie taki box u siebie, to zachęcam śledzić dni kiedy występuje sprzedaż. A sprzedaż jest naprawdę szybka, bo boxy rozchodzą się jak ciepłe bułeczki.

Box z kosmetykami można zamówić tylko online i są na to 3 sposoby:
- Przetestuj mnie pojedynczy box o wartości 114 zł,
- Zaprzyjaźnij się ze mną elastyczna miesięczna subskrypcja o wartości 104 zł,
- Poznaj mnie lepiej pakiet na 3 miesiące o wartości 100 zł.


Pielęgnacja twarzy:

Faceboom Skin Harmony rozpieszczające serum olejkowe do twarzy
cena: 24,99zł/15ml

Koi zmysły, regeneruje, wygładza, odżywia i zmniejsza reaktywność skóry. Zawiera sensoskładniki ze świata roślin, które poprzez holistyczną pielęgnację wpłyną na poprawę Twojego nastroju i wydobędą naturalne piękno. Posiada aksamitną olejkową formułę i obłędnie pachnie.

Zaintrygowało mnie to serum, bo po jego opisie już myślę, że się razem polubimy. Niedawno używałam kilka kosmetyków z tej marki, ale tak nie do końca spełniły one moje oczekiwania, może były nie pod typ mojej cery, bo lekko czułam dyskomfort po ich pielęgnacji i skóra była ściągnięta. To serum olejkowe coś czuję, że może być inne i na pewno chce go poznać bliżej. 


Miya Cosmetics Beauty Lab ukojenie kremowy żel myjący
cena: 22,99zł/100ml

Łagodny żel myjący do twarzy i okolic oczu. Kremowa, aksamitna konsystencja delikatnie i skutecznie oczyszcza skórę z zanieczyszczeń, nadmiaru sebum, pozostałości makijażu. Nawilża, pielęgnuje, bez uczucia ściągnięcia. Niskopieniąca się formuła, nie narusza naturalnego pH oraz bariery hydrolipidowej i nie wysusza skóry.

Lubię sięgać po produkty z tej marki, bo są one większości dla mnie sprawdzone i skuteczne. Tego kremowego żelu myjącego jeszcze nie miałam okazji poznać i jest on dla mnie fajną nowością. Szkoda tylko, że opakowanie nie ma pompki, myślę że to by ułatwiło aplikację, ale może nie będzie tak źle. 


Sylveco krem pod oczy [świetlik]
cena: 46,00zł/30ml

Naturalny, łagodzący krem pod oczy przeznaczony do codziennej pielęgnacji wrażliwej i delikatnej skóry wokół oczu. W jego składzie znalazły się [ekstrakty z kory brzozy, chabru bławatka oraz świetlika], które działają łagodząco i kojąco. Dzięki specjalnie dobranej bezzapachowej formule, krem poprawia strukturę skóry, przywracając jej właściwy poziom nawilżenia i sprężystość.

Kremy pod oczy ze świetlikiem to jedne z moich ulubionych kremów i składników. Pracując dużo przy komputerze to właśnie ten składnik jakim jest świetlik najbardziej skutecznie mi pomaga przy zmęczonych oczach. Mam taką nadzieje, że ten krem stanie się moim kolejnym ulubieńcem i będzie mi zawsze pomagał kiedy moje oczy będą zmęczone i zapracowane. Świetlik uważam, że jest najlepszy pod oczy, który łagodzi i koi zmęczenie. 


Orientana Hydrokuracja z szafranem
cena: 36,00zł/30g
1 z 3 losowo wybranych produktów z marki Orientana

Krem o żelowej konsystencji przeznaczony dla skóry wymagającej nawilżenia i o nierównym kolorycie. Dzięki dobrze dobranym składnikom naturalnym ogranicza utratę wody z naskórka, działa kojąco, a także zmiękcza i wygładza skórę.

Marka Orientana ma naprawdę wiele dobrych produktów w swojej ofercie - przekonuje się o tym ostatnio, bo coraz więcej produktów od nich poznaje. Krem z szafranem brzmi obiecująco - a moja skóra coś obecnie potrzebuje głębszego nawilżenia, więc z przyjemnością poznam sobie ten krem i hydro kurację z szafranem. 


Arganove hydrolat do ciała i twarzy szałwia
cena: 18,99zł/100ml
1 z 5 losowo wybranych ekologocznych hydrolatów

Wejdź do świata natury i odkryj niezwykłe możliwości hydrolatu w swojej codziennej pielęgnacji. Sprawdź, jak efektywnie zatroszczy się o Twoją skórę dzień po dniu przynosząc jej szereg dobroczynnych właściwości.

Super, że poznam kolejną wersję hydrolatu z marki Arganove, wcześniej już miałam inną wersję werbena i byłam mega zadowolona, a owy hydrolat szybko się skończył - tak go polubiłam. Wersja szałwia zapowiada też się wspaniale, choć nie ukrywam, ale po cichu liczyłam na wersję z lawendą lub z rumiankiem, który też pojawił się w boxie. Wybór poszczególnych wersji był w boxie losowy.


Maski na tkaninie Perfecta:
Relaxed Jamaica
cena: 14,90zł/20ml

Maska o bardzo intensywnym działaniu nawilżającym i regenerującym. Dokładne przyleganie materiału do twarzy, tworzy na skórze warstwę ochronną, dzięki czemu składniki szybko i równomiernie wnikają oraz efektywnie działają. Rekomendowana do całorocznej pielęgnacji każdego typu cery, niezależnie od wieku, szczególnie do cery suchej i bardzo suchej.

Crazy Mano z kwasami AHA
cena: 11,90zł/20ml

Maska o bardzo intensywnym działaniu nawilżającym z efektem healthy glow. Dokładne przyleganie materiału do twarzy tworzy na skórze warstwę ochronną, dzięki czemu składniki szybko i równomiernie wnikają oraz efektywnie działają. Rekomendowana do całorocznej pielęgnacji cery suchej i bardzo suchej, niezależnie od wieku.

Super, cieszę się że poznam aż dwie wersje różnych masek, ale o podobnym działaniu. Lubię maski na tkaninie, bo wtedy urządzam sobie moje małe domowe Spa. Po chłodniejszych dniach mam wrażenie, że moja skóra odwodniła się i na wiosnę potrzebuje solidnej dawki nawilżającej, więc do wiosny będę częściej wykonywała sobie właśnie takie maski na tkaninie.



Pielęgnacja stóp:

Sól do kąpieli stóp Pharma Care By Vis Plantis Regenerująca do skóry suchej i szorstkiej zielona herbata + mocznik
cena: 22,99zł/560g
1 z 3 losowo wybranych produktów 

Chwila relaksu i odprężenia po ciężkim dniu? Wsyp 2-3 nakrętki soli do pojemnika z wodą w temperaturze ok 36 stopni i zanurz stopy. Odpocznij i pozwól by składniki naturalne zatroszczyły się o Twoje stopy przynosząc Ci ulgę i komfort w zaledwie 20 minut.

Jestem miłośniczką i wielką fanką soli do kąpieli, soli do moczenia stóp i ogólnie tego typu soli do pielęgnacji. Mam też  specjalny masażer z miską do moczenia i masowania stóp, wiec dodając do tego taką sól czuję się za każdym razem jakbym była na profesjonalnym spa dla stóp. Cieszę się z tego produkty, że pojawił się on w boxie. Jest to nowość, więc tym bardziej jestem go już ciekawa. Może napiszę o nim coś więcej już niedługo? Pozostałych wersji też jestem ciekawa 


Pielęgnacja włosów:

Artishoq serum, multifunkcyjna kuracja bez spłukiwania
cena: 28,99zł/100ml

Multifunkcyjna kuracja bez spłukiwania, dzięki połączeniu 10 składników aktywnych, długotrwale nawilża, regeneruje i wzmacnia włosy od nasady, aż po same końce. Dzięki serum włosy są wygładzone i mniej skłonne do puszenia się. Poprawa wyglądu włosów jest zauważalna już po 1. użyciu.

Ciekawe jest to serum i miałam okazję go już wcześniej poznać. Kiedyś nie lubiłam produktów, które są bez spłukiwania, bo miałam wrażenie że obciążają u mnie włosy, ale wiem, że to była kwestia aplikowania na włosy zbyt dużej ilości naraz. Jak się sprawdzi ponownie niedługo o nim coś więcej napiszę. 


Onlybio Hair in Balance płukanka octowa nadająca blask i domykająca łuskę włosa
cena: 24,99zł/300ml

To rozwiązanie dla szorstkich i matowych włosów. Dzięki niej osiągniesz efekt idealnej gładkości i blasku. Zawarte w formule octy owocowe pomogą zamknąć we włosie nawilżenie, domykając jego łuskę, zmiękczając go i wygładzając. Formuła ogranicza puszenie i elektryzowanie się włosów.

Kiedyś miałam już dawno temu jedną płukankę octową i miło ją wspominam, mam nadzieję, że i ta okaże się być cudowna i ją polubię. Nie wiedziałam też, że marka Onlybio ma takie różne produkty do włosów, znam tylko wybrane, ale to super, że są też i takie różnorodne dodatki pielęgnacyjne jak np. ta płukanka octowa. 


Pielęgnacja ust:

Regenerum regeneracyjne serum do ust olejek w żelu
cena: 20,00zł/7g

Dzięki połączniu 8 drogocennych olejów intensywnie odżywia, nawilża i ujędrnia skórę ust, przywracając jej miękkość już po pierwszym zastosowaniu. Idealny nawet do podrażnionych i spierzchniętych ust.

Olejek w żelu na usta? To musi być mast have do intensywnej pielęgnacji. Staram się dobrze nawilżać usta zimą, ale nie zawsze używane przeze mnie produkty spełniają się w tej roli w sposób rewelacyjny. Liczę, że to właśnie serum do ust w formie olejku będzie i stanie się najlepsze.


Makijaż:

Lash Brow Mascara HD Pro
cena: 39,00zł/10ml

Multifunkcyjny tusz z odżywką stymulujący wzrost rzęs. Tusz pogrubia i wydłuża rzęsy, nie rozmazuje się i nie kruszy. Intensywna czerń nada spojrzeniu głębi. Tusz nie tylko maluje, ale także pielęgnuje, nawilża i regeneruje rzęsy. Wzmocnione od wewnątrz włoski rosną szybciej, są mniej podatne na uszkodzenia i nie wypadają.

Malowanie i pielęgnacja o tak to lubię! Super, że powstają właśnie takie kosmetyki kolorowe, które dodatkowo pielęgnują. Ciekawa jestem tego wzrostu rzęs. Mi ogólnie rzęsy nie wypadają, ale ciekawi mnie czy ta mascara wpłynie na wzmocnienie włosków. 


Podsumowując: Jak oceniam edycję WITH LOVE? Suuuper! Jest tu sporo produktów pod mój typ pielęgnacyjny i na pewno kosmetyki będą przeze mnie poznane, a niektóre z nich opisane w dłuższych recenzjach. Ucieszyłam się z soli do stóp marki Vis Plantis, z kremu pod oczy ze świetlikiem od Sylveco - mam nadzieję, że pomoże mi przy zmęczonych oczach, a także z hydrolatu, którego będę używała jako formę toniku do tonizowania twarzy. Ciekawie zapowiada się też kremowy żel myjący od marki Miya i ten tusz do rzęs, który maluje i pielęgnuje. I tak mogłabym wymieniać wszystko, po kolei, bo nie sposób ująć to słowami, jak boxy Pure Beauty mi się podobają z miesiąca na miesiąc coraz bardziej. Dla mnie to mistrzostwo!

Wpis przy współpracy reklamowej z marką Pure Beauty. 


Czy znacie coś z poszczególnych powyższych kosmetyków?
Jak spędziliście walentynki i jak oceniacie tą walentynkową, piękną edycję?


pozdrawiam,
Donna


2 komentarze:

  1. grafika opakowania jest świetna, super zawartość, udanych testów ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w walentynki dostałam kwiaty, drożdżówkę w kształcie serca i czekoladki chociaż w tym roku nie spędzaliśmy tego święta. Obydwoje byliśmy w pracy. Zawartość boxa jest boska 🥰

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...