19 lut 2024

Szybkie, ciepłe i pożywne owsianki "Coś na Ząb" - Kupiec.

Witam,



Jako osoba, która na śniadania jada zazwyczaj jajka… na boczku (upsss), bo musi być tłusto, by czuć sytość i mieć energię, zmierzy się z Owsianką Coś na Ząb Kupiec? Nie żebym nie lubiła owsianek, ale muszę niestety ich unikać, ze względu na zboża i węglowodany. Lepiej po prostu funkcjonuje i czuję się po wytrawnych daniach z rana, niż po słodkich owsiankach.

Ale jeśli wśród Was są osoby, które lubią owsianki na śniadanie, to w ofercie Kupca pojawiły się nowe oferty i nowe smaki. Moją propozycją jest "BOX - Energetyczne śniadanie" którego sama miałam przyjemność poznać i zasmakować jako ambasadorka. Tutaj owsianki dla mnie traktuję jako propozycję na ciepłą przekąskę w ciągu dnia, kiedy np. mam ochotę na coś słodkiego, niż aby ją zjeść na śniadanie. 


Początkiem lutego było kilka ładnych i cieplejszych dni. Już wydawało się, że nadchodzi wyczekiwana wiosna, ale obecnie znów zrobiło się szaro i wietrznie. W takim czasie, by troszkę się porozpieszczać ciepłym i słodkim posiłkiem, dobrze jest wybrać coś z polecanych owsianek Coś na Ząb. Ja znów mam dni "bez słodyczy", więc owsiankę traktuję jako coś słodkiego.  


Wybór wcale nie jest taki łatwy, na jaki smak ma się ochotę, bo wszystkie warianty wyglądają tak apetycznie i smacznie, że ciężko jest od razu na coś się zdecydować i wybrać. Na pewno zasmakują Wam takie smaki jak owsianka:
- z maliną i żurawiną,
- z truskawkami,
- z jabłkiem i bananem,
- z owocami tropikalnymi „koncentracja”,
- z czekoladą i kawą „energia” (moja ulubiona)
- z owocami leśnymi „beauty”.


Niezależnie od wyboru warto podkreślić, że każda z tych owsianek ma dobrą wartość odżywczą i jest prosta w przygotowaniu. Owsianka po zalaniu wrzącą wodą jest gotowa do spożycia w ciągu 3 minut. To proste rozwiązanie na szybką i ciepłą przekąskę. Mi najlepiej smakuje na gorąco i tak jak wspomniałam na początku muszę unikać zbóż, tak od czasu do czasu skuszę się na owsiankę, bo naprawdę mi takie szybkie wersje posmakowały, najbardziej chyba ta opcja z kawą i czekoladą. Podoba mi się też to, że owsianki są pakowane w wygodne porcje, wystarczy tylko zalać wrzącą wodą i ma się praktycznie gotowy posiłek. Dla lepszego smaku można dorzucić świeże owoce lub polać dodatkowo musem, sokiem owocowym, lub po prostu zjeść owsiankę do kawy.

Wpis przy współpracy reklamowej z marką Kupiec. 
[prezent]

A Wy kochani wybieracie owsianki na śniadanie, czy jesteście jak ja team na słono z rana?

#CośnaZąb #PoraNaZiarno #Kupiec_pl #zdrowaradosczycia 


pozdrawiam,
Donna

1 komentarz:

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...