12 sty 2024

Pure Beauty Box Hello Winter - witaj zimo!

Witam,


Zima zawitała na dobre i mogę się nią cieszyć w białej odsłonie. Lubię tą taką słoneczną-zimową aurę, gdzie śnieg otula widoki wokoło o ile temperatury nie są zbyt mroźne, a można dłużej być na świeżym i rześkim powietrzu, korzystać np. ze spacerów. Po takich aktywnych chwilach fajnie jest wrócić do domu i rozpakować najnowszą edycję boxu od Pure Beauty o nazwie Hello Winter. Są to moim zdaniem najlepsze boxy kosmetyczne, bo znajdują się w nich nowinki ze świata beauty, a także czasami inne miłe niespodzianki te nie kosmetyczne.

Zapraszam Was kochani na open box i zaprezentowanie zawartości najnowszego owego pudełka, który razem z zimową wersją graficzną na opakowaniu tworzy całość tej wspaniałej edycji. Spoglądając na grafikę można poczuć błogi spokój, relaks i bezpieczeństwo, a zarazem coś wyjątkowego, co otuliło świat białym puchem - to zimowa magia. Zawartość jak zawsze mnie miło zaskoczyła, a mając i znając już wiele edycji mogę tylko stwierdzić, że co edycja to jest wg. mnie tylko lepsza. Duża różnorodność produktów sprawia, że kosmetyki są z różnych kategorii jak: pielęgnacja twarzy, ciała, włosów i inne. Wszystkie produkty są tak dobrane, że w jednym pudełeczku jest kompleksowa pielęgnacja, więc to wspaniały pomysł np. na prezent.


W boxie znalazłam 12 pełnowymiarowych produktów i 3 miniaturki, ale są one na tyle pojemne, że wystarczą mi na kilka czy kilkanaście użyć.

Pielęgnacja twarzy:

Max Factor serum Miracle Pure
cena: 65,99zł/30ml
(cena sugerowana, ostateczną cenę ustala sprzedawca w punkcie sprzedaży)

To codzienna dawka witamin, dzięki którym Twoja cera będzie wyglądała świeżo i promiennie. Pielęgnujące serum poprawia kondycję skóry, a zawarte w nim złote perełki z rozświetlającymi drobinkami zapewniają efekt odżywionej i pełnej blasku cery. Klinicznie przetestowana, wegańska formuła wzbogacona witaminą C oraz niacynamidem - formą witaminy B3.

To serum zaciekawiło mnie od niedawna, dlatego też kilka dni temu zgłosiłam się na jednym portalu kosmetycznym, aby móc go przetestować - nie wiedziałam, że znajduje się ono tutaj w boxie. Miałam niezłą niespodziankę, kiedy go ujrzałam, a moja radość sprawiła mi uśmiech na twarzy. Cieszę się, że dzięki PB i temu boxowi go właśnie poznam. 


Bielenda Professional kuracja multiaktywna z kwasem glikolowym 5%
cena: 59,99zł/30ml

Delikatnie złuszcza i wygładza, rozjaśnia i ujednolica koloryt, pomaga w walce z przebarwieniami różnego pochodzenia i niedoskonałościami. Reguluje skórę tłustą i mieszaną. Wpiera walkę z objawami starzenia i sprawia, że widocznie poprawia się wygląd skóry.

Ciekawa może być taka kuracja, tym bardziej, że w okresie zimowym częściej sięgam po kwasy, a tutaj kuracja przeznaczona jest do skóry tłustej/mieszanej czyli taką jaką posiadam. Kwas glikolowy dobrze znam, jest jednym z moich ulubionych. 


Clarena Caviar Mini Cream
cena: 45,00zł/15ml
w boxie 1 z 3 losowo wybranych kremów w rozmiarze travel size o pojemności 15ml

Krem kawiorowy przeznaczony do pielęgnacji skóry dojrzałej i wrażliwej. REVITALIN PF wspomaga regenerację komórek i redukcję oznak starzenia. Koktajl kawiorowo-perłowy wzmacnia i nawilża skórę, stymuluje jej odbudowę.

Krem w wersji travel będzie idealnym produktem na wyjazdy. Muszę znów odkładać takie miniaturki, bo nigdy nie wiadomo kiedy będzie czekał na mnie wyjazd, a ja lubię być przygotowana, nawet jak wyjeżdżam do siostry na kilka dni, to zabieram swoje miniaturkowe kosmetyki do pielęgnacji twarzy. Krem kawiorowy mmm brzmi bardzo obiecująco - kilka lat temu miałam maskę lub peeling też z serii kawiorowej i dobrze wspominam. Pamiętam jak podobał mi się zapach. 


Maska w płacie Kimoco Beauty Collagen maseczka do twarzy wygładzająco-regenerująca
cena: 4,99zł/szt.
w boxie 1 z 3 losowo wybranych masek

Zadbaj o regenerację i gładkość cery dzięki koreańskiej masce w płachcie bogato nasączonej aloesem, kolagenem, alantoiną i betainą. Maskę stosuj zawsze, gdy potrzebujesz przywrócić skórze promienny wygląd lub jeśli chcesz regularnie dbać o dobrą kondycję cery.

Maseczki w płachcie lubię i często je sobie robię przy domowym Spa. Teraz kiedy mam już skończoną swoją własną łazienkę na poddaszu - spędzam w niej więcej czasu i mogę pozwolić sobie na dłuższe spa i pielęgnację. Tej konkretnej maski Kimoco nigdy jeszcze nie miałam i tak naprawdę widzę ją pierwszy raz. Jej opis mnie zachęcił, więc z przyjemnością ją sobie zrobię relaksując się w kąpieli. Właśnie wtedy najlepiej odpoczywam kiedy mam tylko chwilę dla siebie: kąpiel + maska na twarz = idealne połączenie. 


Pielęgnacja ciała:

Sylveco zimowe masło do ciała
cena: 35,00zł/250ml

Aromatyczne masło do ciała o cudownym zapachu wiśni i cynamonu, wprowadzi Cię w świąteczny klimat podczas codziennej pielęgnacji w zimowe dni. Zawiera ekstrakty z bluszczyku, kwiatów malwy i koniczyny, które wzmacniają skórę i spowalniają procesy jej starzenia.

Ekstrakty tego masła są niesamowite, przyznam się, że pierwszy raz takie spotykam w kosmetyku do pielęgnacji ciała, (wcześniej miałam już jedno serum olejowe do twarzy z ekstraktem z koniczyny). Chętnie poznam owe masło, gdyż właśnie w okresie zimowym lubię używać takie gęste i konkretne masła do pielęgnacji skóry. Czy to takie będzie? - pewnie niedługo się o tym dowiem, jak zacznę go poznawać. Kto z Was jeszcze lubi masła zimą?


Body Boom peeling z nasion lnu
cena: 26,99zł/100g

Odżywczo-wygładzający peeling do ciała na bazie 97% składników pochodzenia naturalnego. Zawiera nasiona lnu z dodatkiem oleju z kiełków pszenicy, cukru trzcinowego, soli himalajskiej i witaminy E. Delikatnie, ale skutecznie złuszcza martwy naskórek, a przy tym nawilża, odżywia i wygładza całe ciało.

Peelingi kocham pod każdą postacią, więc nie trzeba mnie długo namawiać do poznawania takich nowinek. Wykonuje je systematycznie, więc ten peeling z nasion lnu zabieram już do łazienki. Ma urocze różowe opakowanie - już go polubiłam :D a jak się sprawdzi w praktyce? Niedługo o nim coś więcej napiszę.


Stars from the stars Galaktyczny żel do mycia ciała z drobinkami Galaxy Magnolia
cena: 22,99zł/400ml

Naturalnie rozświetla i odżywia skórę. Za sprawą dodatku kamienia księżycowego nieziemsko się mieni, przyprawiając o zawrót głowy. Pokochasz nie tylko to, jak działa, ale i jak pachnie, przenosząc w zupełnie nowy wymiar!

Drobinki? Świecidełka? Czasem lubię je w kosmetykach, bo jest to taka fajna odmiana przy pielęgnacji i nacieszeniu oka takimi błyskotkami. Cieszę się, że poznam kolejny żel z tej drobinkowej serii. Sam jego różowy wygląd już mnie zachęca i myślę, że każdą z nas on zachwyca pod względem ogólnym jak się prezentuje. Na pewno wyróżnia się na sklepowych półkach.  


Vianek regenerująca pianka do higieny intymnej
cena: 31,00zł/290ml

Łagodna pianka do codziennej pielęgnacji okolicy intymnej. Delikatnie oczyszcza, działa osłonowo i łagodząco, wspiera naturalną mikroflorę bakteryjną minimalizując ryzyko infekcji. Pozwala czuć się świeżo i komfortowo przez długi czas.

Pianki to jedne z moich ulubionych form jeśli chodzi o konsystencje danego produktu, czy są to pianki do mycia twarzy, ciała czy jak te do higieny intymnej. Tej jeszcze nie miałam, a zapowiada się dobrze i już jestem na tak. Fajnie, że taką kategorię pielęgnacyjną można spotkać w pudełkach PB, dla mnie ważna jest higiena intymna i nie mogę sobie wyobrazić jak ktoś nie używa takich płynów, myjąc się samą wodą, lub nie myjąc wcale tych okolic?! A są takie osoby - niestety.


Pielęgnacja stóp:

Regital złuszczająca maska do stóp
cena: 9,99zł/1para

Skutecznie usuwa zrogowaciały naskórek pozostawiając stopy gładkie, miękkie i delikatne. Formuła wzbogacona aloesem, ekstraktem z ogórka, ekstraktem z miodu, olejem lawendowym, kwasem hialuronowym oraz kwasami owocowymi skutecznie likwiduje zgrubiałą i szorstką skórę stóp oraz poprawia poziom jej nawilżenia.

Mam kilka tego typu maseczek w zapasach i myślę, aby powrócić do systematycznego ich używania. Ta maseczka mnie zmotywowała, aby częściej robić sobie takie zabiegi. 


Pielęgnacja włosów:

Vis Plantis wcierka do włosów przetłuszczających się mięta+mentol
cena: 19,99zł/150ml

Zawarte w składzie mięta, szałwia, zielona herbata i mentol odświeżają skórę głowy i regulują sebum. Regularne stosowanie sprawia, że włosy zachowują świeżość na dłużej, a skóra głowy jest wolna od podrażnień i łupieżu.

Zawsze dobrze jest użyć taką wcierkę, która wpływa na stan przetłuszczających włosów i zwalcza ten problem. Obecnie pod czapką włosy szybciej się przetłuszczają, więc super, że taka wcierka pojawiła się teraz w boxie. Drugą wersją jaką można było znaleźć w pudełku była wcierka do stymulacji wzrostu włosów - też uważam, że może być dobra. Chętnie też bym ją poznała. 


Schwarzkopf Professional Fibre Clinic szampon zwiększający objętość
cena: 98,99zł/300ml
w boxie 50ml

Formuła z Phytokine sprawia, że włosy są lekkie, a jednocześnie pełniejsze. Delikatnie oczyszcza cienkie włosy i przygotowuje je do dalszej pielęgnacji. Poprawia stan włosów i wzmacnia je. Rewitalizuje i pomaga zapobiegać ich elektryzowaniu.

Przyznam się, że rzadko kiedy używam szamponów z marki Schwarzkopf, jeśli mam to użyję raz czy dwa i oddaje je mamie. Może i dobrze, że szampon jest w wersji miniaturkowej i ma tylko 50 ml - taka pojemność mi wystarczy. 


Matrix Miracle Creator spray wielozadaniowy do stylizacji włosów
cena: 51,00zł/190ml
w boxie 30ml

Wielozadaniowy spray do każdego rodzaju włosów, który szybko nawilża i wygładza włosy. Przeciwdziała puszeniu się i elektryzowaniu. Ułatwia rozczesywanie i ogranicza plątanie. Sprawia, że włosy stają się miękkie i pełne blasku.

Przy elektryzowaniu się włosów, zwłaszcza w zimie, takie spraye dobrze się sprawdzają. Pamiętam, że miałam już okazję poznać podobną miniaturkę, ale wtedy była ona przeciwko łamliwości włosów. Tej jestem ciekawa, czy faktycznie dobrze sobie poradzi na elektryzowanie i puszenie. 

#MatrixPolska #MiracleCreator


Paznokcie/kolorówka/usta:

Boska Nails Top Milky 
cena: 21,99zł/6ml

Subtelny top w kolorze mlecznym, idealnie sprawdzi się do stylizacji z babtboomerem, ombre, efektu princeski. Nie posiada warstwy dyspersyjnej. Wyposażony we frezowany pędzelek, który ułatwia aplikację produktu bez zalewania skórek.


Boska Nails lakier hybrydowy
cena: 17,99zł/6ml

Zastosowanie nowoczesnej formuły pigmentów daje możliwość krycia koloru już od aplikacji jednej warstwy na paznokieć, dzięki czemu skraca się tempo pracy. Dobrany pędzelek frezowany ułatwia nakładanie lakieru hybrydowego bez zalewania skórek.


Isadora pomadka matująca Perfect Matt 02 Toasted Cocoa
cena: od 73,00-95,00zł
W boxie 1 z 5 losowych pełnowymiarowych produktów do makijażu ust.

Pomadki matujące ładnie prezentują się na ustach, tylko wtedy kiedy usta są dobrze nawilżone i zadbane. Od czasu do czasu ja na ustach lubię matujący efekt, więc cieszę się, że akurat w moim boxie pojawiała się pomadka matująca. Kolorek też mi się podoba. Wygląda na naturalny i subtelny.


Releax/odpoczynek/herbata

Prezent od marki Teekanne Winter Time aromatyzowana herbatka owocowa mix zimowych smaków
cena: 5,99zł/opakowanie

Rozsmakuj się w wyjątkowo owocowym smaku i stwórz zimowo-świąteczny klimat w swoim domu. Użyj jedną torebkę herbaty na filiżankę. Torebkę herbaty zawsze zalej wrzącą wodą (200ml) i zaparzaj przez co najmniej 5-8minut. Pyszne chwile gwarantowane.

Kto z nas nie lubi herbatek? Chyba większość pije herbaty każdego dnia, a ja np. nie wyobrażam sobie ich nie pić. Te z Teekanne są jedne z moich ulubionych, a smak Winter Time jest mi już znany. Fajna to była dla mnie niespodzianka, kiedy oprócz kosmetyków pojawiła się w boxie ta aromatyczna herbatka, która w czasie pielęgnacji i chłodnych dni umili czas i sprawi, że można przez chwile się zrelaksować i ogrzać. 


Podsumowując: Edycja Hello Winter od samej grafiki po wszystkie nowości kosmetyczne, sprawiła u mnie uśmiech na twarzy, a sama zawartość bardzo mi się spodobała. Jest tutaj wspaniała różnorodność kosmetyczna i stwierdzam, że każdy  znajdzie w niej coś dla siebie. Myślę, że będę miała tutaj kilku ulubieńców, bo czuję intuicyjnie, że tak właśnie będzie. Miłą niespodzianką w tej edycji jest np. herbatka :) Jak dla mnie takie coś niekosmetycznego mogłoby być w każdej nadchodzącej edycji w przyszłości.

 Jeśli kochani jesteście zainteresowani tymi pudełeczkami to box z kosmetykami od Pure Beauty można zamówić tylko online i są na to 3 sposoby:
- Przetestuj mnie pojedynczy box o wartości 114 zł,
- Zaprzyjaźnij się ze mną elastyczna miesięczna subskrypcja o wartości 104 zł,
- Poznaj mnie lepiej pakiet na 3 miesiące o wartości 100 zł.

Wpis przy współpracy reklamowej z marką Pure Beauty.


Jak Wam się podoba ta edycja?
Pamiętacie o zimowej pielęgnacji i nawilżaniu skóry, zwłaszcza kiedy za oknem bardzo mroźno?


pozdrawiam,
Donna

2 komentarze:

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...