28 sty 2024

Kolekcja herbatek „THANK YOU” ♥ Nowość od Teekanne.

Witam,



Każdy dzień to mój dzień małych przyjemności dla siebie, lubię się rozpieszczać i cieszyć z małych rzeczy - tym razem, moją przyjemnością jest kolekcja herbat „Thank You" od Teekanne. To nowość w ofercie marki, w której skład wchodzą:
✔ aromatyzowane herbaty zielone - Green Tea Lemon, Green Tea Pomegranate, Zen Chai Green tea speciality,
✔ aromatyzowane herbaty białe - White Tea Citrus,
✔ aromatyzowane herbaty owocowe - Fresh Orange, Raspberry.
Zestaw ten zapakowany jest w specjalną, wyjątkową kolekcję, ukrytą w czerwonym pudełku, które już na pierwsze spojrzenie, jest tak piękne, że może być opakowaniem na sam prezent. 


Ten piękny zestaw herbat, gadżetów (m.in prześlicznego zaparzacza do herbaty, kalendarza w formie zeszytu A5, pomysłowej podkładki pod myszkę z kalendarzem, torby materiałowej na zakupy, suszonych owoców i aromatycznego cynamonu) oraz wzruszających życzeń, zawitał do mnie już kilka tygodni temu - serdecznie i ja dziękuję za miły prezent i wspaniały zestaw różnorodnych smaków od białej i zielonej herbaty, po intensywne owocowe propozycje. Moje domowe chwile dla siebie z takim zestawem relaksujących herbat, umilają mi każdy moment - bo cieszę się z małych rzeczy.

Kolekcja doskonale sprawdzi się również jako podarunek dla ukochanej osoby, gest wdzięczności wobec współpracownika czy prezent na okrągłe urodziny babci, a przede wszystkim akt miłości do samego siebie!

Powiedz „Dziękuję” w wyjątkowy sposób w dniu nadchodzących Walentynek! Bo wdzięczność jest jednym z najpiękniejszych i najszczerszych uczuć jakie istnieją. 💕
Ja praktykuje wdzięczność nie od dziś, afirmuje piękno i to w zamian otrzymuje. 


#prezent - Wpis przy współpracy reklamowej z marką Teekanne. 


Lubicie kochani rozpieszczać się przy filiżance ciepłej i smacznej herbaty Teekanne? Macie swój ulubiony smak i aromat? Pewnie będąc na zakupach, poszukam tych herbatek, bo stałam się od nich uzależniona :)


pozdrawiam,
Donna

1 komentarz:

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...