27 sty 2024

OHORA - ekspresowe hybrydy w naklejkach, nr 1 na świecie, hit Tik Toka.

Witam,



Nigdy nie miałam talentu do zdobień na paznokciach. Nieraz pisałam, że nie mam też do tego cierpliwości, ale lubię podziwiać u innych piękne prace i ładne zdobienia mani. Przez ostatni czas także nie malowałam paznokci, bo lubię swoje naturalne, a łykając suplementy diety i jedząc zdrową żywość, paznokcie mam mocne i szybko mi rosną. Nie lubię też jak są długie, dlatego często je obcinam. Nieraz dostawałam pytania, czy to moje naturalne, czy może nie, dlatego jeśli macie problem z paznokciami suplementy diety (m.in. cynk, żelazo, magnez, witaminy z grupy B, najlepiej cały ADEK i inne minerały warto łykać cały czas), moim zdaniem to podstawa i minimum do poprawy jakości i kondycji słabych paznokci. 

Poprawić ich wygląd można też na inny piękny sposób. Tutaj zaskoczył mnie innowacyjny produkt jakim jest ekspresowa hybryda w naklejkach OHORA i która jest numerem 1 na świecie! Wiedzieliście też, że jest to także hit TikToka? Ja nie wiedziałam, bo nie mam i nie oglądam tego social media, ale o naklejkach szybciej dowiedziałam się z instagrama :)


Naklejki OHORA są miękkie, łatwo dopasowują się do kształtu paznokcia, a ich aplikacja jest tylko w kilku krokach:
- należy umyć dokładnie ręce i przetrzeć paznokcie wacikiem Ohora (wacik jest dobrze nasączony, więc wystarczy na wszystkie paznokcie),
- później wybieramy naklejkę pasującą do rozmiaru paznokcia, do wyboru jest dużo opcji - od największej po najmniejszą i wąską.
- następnie kiedy wybierzemy, należy odkleić naklejkę od arkusza, tutaj można pomóc sobie dołączonym do zestawu patyczkiem,
- następnie nakładamy na paznokieć dany rozmiar i należy go wygładzić i dociąć ciążkami do długości paznokcia - ja początkowo nie przycięłam i miałam mega długie (myślałam, że tak ma być, ale metodą prób i błędów udało się),
- kiedy dotniemy nadajemy kształt pilniczkiem,
- a na samym końcu utwardzamy pod lampą Ohora UV-LED, na 45 sekund.

Naklejki hybrydowe Ohora są bezpieczne dla paznokci - nie zawierają uretanu, winylu plastiku, ani HEM. Nie wymagają też użycia frezarki, usuwanie naklejek jest bajecznie proste i nie niszczy paznokci!


Dla tych, którzy nie mogą, nie lubią, nie chcą nosić, a także dla tych, którzy są uczuleni na tradycyjne lakiery hybrydowe, fajną opcją są właśnie te ekspresowe naklejki hybrydowe. Ja jako, że lubię odkrywać nowinki także chciałam je poznać i zaszaleć w karnawałowym okresie.

Ciekawostką jest to, że marka zdobyła już uznanie na całym świecie, zdobywając pozycję nr 1 w kategorii paznokci do samodzielnej aplikacji w Korei, Japonii, USA i Australii. Wow - serdecznie gratuluję.



Miałam dwa zestawy:
✔ Cream Light – piękny jasny beżowy odcień,
✔ Polaris – zmysłowy granat z mieniącymi się drobinkami.

W ofercie jest mnóstwo innych kolorów, wzorów i pięknych zdobień, więc każdemu coś się spodoba. Ja na początek wybrałam zmysłowy granat, a jasny beżowy odcień zostawię sobie na okres komunijny, bo wtedy mam uroczystość :) 

Zapraszam także kochani na zakupy:

Wpis przy współpracy reklamowej z marką OHORA


A Wy moi mili znacie już produkty OHORA?



pozdrawiam,
Donna

1 komentarz:

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...