5 lip 2023

Wrażliwe zęby pod troskliwą opieką: higiena jamy ustanej z Elgydium i Eludril.

Witam,



Od zawsze lubiłam dbać o moje zęby, a odkąd stosuje pasty, płyny bez fluoru - stan moich zębów znacznie się poprawił. Bardzo się więc ucieszyłam, kiedy znalazłam się w gronie Wizaż jako 1 z 50 osób w klubie recenzentki do poznania świetnego zestawu do higieny jamy ustnej. To zestaw do wrażliwych zębów. Teraz razem z produktami ELUDRIL i ELGYDIUM mogę dbać o nie w domowym zaciszu. Nie miałam wcześniej tych produktów, więc byłam ich bardzo ciekawa. Moje zęby są wrażliwe, ale nie ze względu na ciepło, zimno - ale kiedy czasami za mocno je szczotkuje. Czasem tak mam, że szczotkuje je bardzo często, bo lubię ich śnieżnobiały wygląd (jak na warunki domowe), a wizyty u dentysty pod względem leczenia są dla mnie obce. Na przemian stosuje różne pasty - raz są to pasty wybielające, raz na wrażliwe zęby, raz ziołowe, aloesowe - delikatniejsze, a raz ogólnie wzmacniające szkliwo i dziąsła. Wybór jaki oferuje nam rynek stomatologiczny pod względem produktów jest naprawdę bogaty, a jeśli ktoś szuka naturalnych rozwiązań - polecam także olej kokosowy, który jest najlepszy do płukania jamy ustnej.

Wracając do moich nowości, przedstawiam Wam kochani, co zawierał mój zestaw do pielęgnacji higieny jamy ustnej. 


🦷 ELGYDIUM BIO SENSITIVE pastę do zębów, która zawiera 99,6% składników pochodzenia naturalnego. Pasta jest bez fluoru, co jest dla mnie bardzo ważne. Już pierwsza umycia i pierwsze testy są dla mnie w porządku. Pasta dobrze oczyszcza zęby, działa natychmiast, ma smak świeżej mięty. Podoba mi się też forma opakowania. Wygląda jak taki owocowy mus, niż klasyczna zwykła tuba.

🦷 ELUDRIL SENSITIVE płyn do płukania jamy ustnej do codziennego stosowania, który nie zawiera alkoholu. Tutaj już doczytałam, że płyn posiada Fluorinol® – najnowszej generacji aminofluorek. Muszę coś o tym więcej poczytać.

🦷 ELGYDIUM Clinic 15/100 extra soft szczoteczka do zębów - szczoteczek nigdy za wiele, tym bardziej że powinno się je wymieniać co 3 miesiące. Obecnie na zmianę używam elektryczną i taką zwykłą. Fajnie, że ta jest delikatna, miękkie włosie łagodnie, ale skutecznie oczyszcza powierzchnie zębów. Nie podrażnia, ani nie podrażnia dziąseł. Można ją zabrać do kosmetyczki, ponieważ posiada ochronną nakładę, co jest higieniczne.


Produkty są u mnie od niedawna, ale pastę i szczoteczkę już zdążyłam poznać. Płyn pewnie będzie dla domowników z racji na jego skład. A Wy kochani odczuwacie wrażliwe zęby, kiedy jecie coś zimnego lub ciepłego? Pamiętacie o szczotkowaniu zębów i o płynie do płukania jamy ustnej?

Życzę Wam pięknego i zdrowego uśmiechu :-)


pozdrawiam,
Donna

2 komentarze:

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...