17 lip 2023

Acerin dezodorant do obuwia i stóp komfort.

Witam,



Fajnie, że w boxach kosmetycznych od Pure Beauty można znaleźć różnorodne kosmetyki pielęgnacyjne. W czasie wakacji i upalnych dni mam kilka swoich produktów, bez których nie wyobrażam sobie higieny, czy pielęgnacji. Jednym z takich produktów jest obowiązkowo używanie dezodorantu do obuwia czy stóp. Jedni powiedzą, że jest to produkt zbędny, inni, że niezastąpiony. Ja np. mam problem kiedy stopy w lecie mi się pocą i nie mogę np. nosić sandałków na paseczki, klapek - zawsze muszę mieć ubrane niewidoczne stopki do balerinek lub bawełniane skarpetki do innego obuwia. Dezodorant do stóp jest wtedy zawsze w pogotowiu. Fajny jest ten dezodorant z boxu PB Acerin dezodorant do obuwia i stóp komfort. Markę już znam, ale tego konkretnego dezodorantu jeszcze nie, więc super cieszę się, że go poznałam. 

Jak się sprawdza na co dzień? Zapraszam na dzisiejszy wpis :)


Zapewnia odpowiednią higienę stóp, chroniąc je przed wzmożonym poceniem i nie wysuszając przy tym skóry. Natychmiastowo odświeża i na długo neutralizuje nieprzyjemny zapach obuwia i stóp. Działa przeciwpodrażnieniowo i antybakteryjnie.

Właściwości:
- dezodorant do obuwia i stóp, Acerin Komfort, działa antyseptycznie,
- skutecznie chroni stopy przed grzybicą oraz bakteriami,
- kosmetyk zapobiega nadmiernej potliwości stóp,
- neutralizuje nieprzyjemny zapach,
- po zastosowaniu dezodorantu stopy są odświeżona.

Składniki/Ingredients

Butane/Isobutane/Propane, Alcohol Denat., PEG 40-Hydrogenated Castor Oil, Propylene Glycol / Ethylhexylglycerin /Octenidine HCL, Parfum, Limonene, Citral, Coumarin, Geraniol, Citronellol.


Dezodorant ma typowe opakowanie na spray, dlatego nie możemy zobaczyć ile produktu znajduje się w środku - jedynie poczuć to w rękach, kiedy np. wstrząsamy opakowaniem. Jest to dezodorant zarówno do stóp jak i do obuwia, przez co jest bardziej opłacalny i praktyczny. Podoba mi się jego świeży zapach, który natychmiast po rozpyleniu na skórę, czy do obuwia przynosi odświeżenie i ładny zapach. Dezodorant pomaga przy potliwości stóp oraz neutralizuje nieprzyjemny zapach. Chyba każdy z nas, kiedy chodzi w obuwiu przez cały dzień, nie mając możliwości choć na chwile go ściągnąć - może poczuć dyskomfort w stopach, czy nawet w zapachu. To również zależy od jakości samego obuwia, czy nie jest ono tanie, przez które np. skóra nie oddycha, czy nie jest podrażniona, czy obtarta. Ja sama nieraz kupiłam zwykłe, tanie tenisówki - gdzie ich jakość nie była jakoś super i odczuwałam, że noga po prostu mi się zaczyna pocić. Szukałam rozwiązań m.in w dezodorantach do obuwia. 

Dezodorant do obuwia i stóp, Acerin Komfort to dobry dezodorant. Jestem z niego zadowolona, nie mam do niego uwag. Najważniejsze, że odświeża skórę stóp, zapewnia ładny zapach i podstawową higienę stóp. Nie pozostawia on śladów na skórze, ani jej nie wysusza. 

Wpis przy współpracy reklamowej z marką Pure Beauty

#acerin #pielęgnacja stóp #odświeżenie stóp

Jeśli jesteście zainteresowani to koszt takiego dezodorantu to ok. 20 zł za 150ml. Warto go mieć na lato :)



pozdrawiam,
Donna
 

10 komentarzy:

  1. Na lato, dobrze używać taki dezodorant do obuwia i stóp :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja za to wyczuwam zwłaszcza w komunikacji miejskiej, ze niektórym to taki dezodorant mógłby sie przydać ha haha :D sama używam latem i czasem w zimie tez.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami mam podobne wrażenie z tą komunikacją :)

      Usuń
  3. Fajnie, że jesteś z tego dezodorantu zadowolona, mi by tez sie przydał.

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja siostra go ma i jest zadowolona z jego działania. Niebawem kupi kolejne opakowanie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...