20 lip 2023

Dermokosmetyki selektywne For Life & MADAGA.

Witam,



Czy też zmagacie się ze zmęczonymi oczami, kiedy długo pracujecie przy komputerze? Ja bardzo szybko odczuwam zmęczenie i mam niestety skłonność do tzw. "worków pod oczami". Do pielęgnacji wybieram więc już od lat różne odpowiednie kremy pod oczy, a teraz obecnie od ponad dwóch tygodni stosuje również okłady na okolice oczu. Moją nowością jest poznana wspaniała profesjonalna marka For Life & MADAGA, która posiada w swojej ofercie dermokosmetyki selektywne. W celu osiągnięcia najlepszej jakości i maksymalnej wydajności produktów firma FOR LIFE & MADAGA, stosuje najlepsze surowe i zalecenia eksploatacyjne. W swojej ofercie ma naprawdę spory wybór produktów na różne potrzeby skórne m.in. dla skóry wrażliwej, atopowej, problematycznej tłustej, czy cery dojrzałej zmęczonej i innej.

Mnie najbardziej zainteresowała linia, która jest przeznaczona typowo jako pielęgnacja w okolicach oka. Przy porannej jak i wieczornej pielęgnacji są ze mną dwa wspaniałe dermokosmetyki, które jak tylko poznałam, to od razu polubiłam.

Hydrobalsam na okolice oczu Lipoderm 30 ml
Okład na okolice oczu ze świetlikiem lekarskim 200 ml 


HYDROBALSAM na okolice oczu Lipoderm 30ml.

Balsam ten można stosować jako:
- maskę na okolice oczu, którą należy pozostawić na 15-20 min. a następnie delikatnie wmasować,
- preparat do masażu w celu poprawy mikrokrążenia okolic oczu,
- preparat jako krem do codziennej pielęgnacji pod oczy.

Kluczowe substancje aktywne: 
lecytyna, mikrokapsułkowany beta-glucan, witamina E, gliceryna.

Balsam używam najczęściej w formie maski na wieczór i wklepuję w skórę na noc. Skóra jest jedwabiście gładka, zdrowsza i wygładzona. Mi wystarczy jedna aplikacja z wygodnego opakowania, w którym jest pompka. Konsystencja jest treściwa, aczkolwiek przy smarowaniu czuć jej delikatność. Szybko się wchłania. 


OKŁAD na okolice oczu ze świetlikiem lekarskim 200ml.

Okład pomaga bardzo przy zmęczonych oczach. Należy go nałożyć po demakijażu na zwilżone płatki kosmetyczne i na zamknięte oczy pozostawić na ok. 10-20 minut. Szybko odczuwa się ulgę, a skóra jest też dobrze nawilżona.

Kluczowe substancje aktywne: 
wyciąg ze świetlika lekarskiego, krystalicznie czysta woda PHARMA PUR, gliceryna, dodatki nawilżające, naturalne olejki eteryczne z melisy.

Okład to świetna opcja, kiedy potrzebujemy szybko zadziałać na zmęczone oczy. Do domowego zabiegu wystarczy się położyć i nanieść na oczy zwilżone płatki kosmetyczne. Początkowo się obawiałam, czy okład nie będzie spływał, czy może szczypał w oczy, ale nic z tych rzeczy nie miało miejsca, wręcz przeciwnie - nie tylko dajemy odpoczynek dla oczu, ale możemy się przy okazji fajnie zrelaksować. 


Oba produkty spisują się u mnie rewelacyjnie. Jestem z nich zadowolona. Są też bardzo wydajne. Skóra pod oczami stała się elastyczna, odżywiona. Może zmarszczek nie udało się pokonać, ale mimo to okolice oko wyglądają na zadbane, wypoczęte, a skóra stała się promienna. Ten zestaw używam systematycznie. Jest mi bardzo miło, że go poznałam.

Wpis przy współpracy z marką For Life & MADAGA

A Wy kochani znacie te dermokosmetyki selektywne marki For Life & MADAGA. Dermokosmetyki te nie są testowane na zwierzętach!


pozdrawiam,
Donna

8 komentarzy:

  1. miałam kiedyś próbki kosmetyków tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbki są czasami fajne i dobre, bo można potem kupić pełnowymiarowy produkt :)

      Usuń
  2. Na pewno warto zwrócić uwagę na kosmetyki tej marki, skoro się sprawdzają.

    OdpowiedzUsuń
  3. Okłady na powieki, brzmi interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem zadowolona z takich okładów naprawdę pomagają :)

      Usuń
  4. To jakaś nowość, bo zupełnie nie znam kosmetyków

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...