3 lip 2023

Manufaktura świec Belisama - małe sojowe arcydzieła.

Witam,



Zobaczcie kochani jakie piękne sojowe świece zapachowe tworzone są w rodzinnej Manufakturze Świec Belisama. To małe arcydzieła tworzone z pasją przez Panią Monikę. Każdy szczegół jest ślicznie i perfekcyjnie dopracowany, a świece prezentują się fenomenalnie. Można się w nich zakochać! Zapachy jakie mam przyjemność poznać to:

- Mleczko kokosowe z płatkami róż,
- Skórka cytrynowa z wanilią z ozdobnymi kamyczkami ametystu.

Wow jak to cudownie pachnie, a sam wygląd zachwyca, że świece można podarować komuś na prezent. Ja zanim swoje odpalę, muszę się chwilę nimi nacieszyć, bo szkoda je palić, jak tak pięknie wyglądają. Dla mnie mistrzostwo!


Obie wersje zapachowe bardzo przypadły mi do gustu. Mleczko kokosowe z płatkami róż to śliczny zmysłowy i słodki zapach. Trochę otulający i czarujący. Świeca może być podarowana romantycznej dziewczynie, która lubi róże - a ten szczegół maleńkich różyczek jest dla mnie genialny.
Świeca z skórką cytrynową i wanilią została już ozdobiona kamyczkami ametystu. Ja jestem wielbicielką wszystkich kryształów kamiennych i wierzę w ich moce. To było dla mnie wow, bo nigdy wcześniej takiego pomysłu z kamyczkami jeszcze nie widziałam. Jestem pod wrażeniem, że świecę można tak udekorować.

Innym aspektem jest także opakowanie świec. To kryształowe ala cukiernice, które fajnie, że mają przykrywki, a to ze względu, że zatrzymują ten pachnący zapach ze świec i tak szybko on się on nie ulatnia. Zanim świeca zostanie zapalona, może posłużyć za przepiękną dekorację.


Jak należy palić świece z drewnianym knotem?

Kilka podstawowych zasad:
1). Po zapaleniu świecy należy pozostawić ją palącą się przez około 2 -3 godziny, aby powstała równa powierzchnia topienia wosku, a jak ponownie zastygnie warto spaloną część knota nawet palcami ukruszyć na 3 do 5 mm.

2). Jeśli planujemy palić świecę sojową przez krótki czas (np. mniej niż 2 godziny), warto upewnić się, że wosk topi się na całej powierzchni tafli świecy, aż do ścianek szkła. W przeciwnym razie wosk będzie topił się w głąb świecy, co może spowodować nierównomierne palenie się świecy i tzw. tunelowanie.

3). Palenie długie: Jeśli planujemy palić świecę przez dłuższy czas (np. 3-4 godziny, rekomendujemy nie dłużej, aby zachować jak najdłużej aromat świecy), ważne jest aby przyciąć knot przed ponownym zapaleniem. W przeciwnym razie może on stać się zbyt długi, co spowoduje nadmierny płomień i wydobywanie się dymu.

4). W celu wygaszenia świecy z drewnianym knotem absolutnie nie powinno się dmuchać na płomień. Należy wygasić świecę odcinając dostęp powietrza do świecy, najprostszym sposobem jest zakrycie płomienia.

Wpis przy współpracy z marką Belisama 


Zapraszam do składania zamówień Belisama_Swiece 💗


Lubicie pachnące świece?
Miłego i pachnącego poniedziałku



pozdrawiam,
Donna


5 komentarzy:

  1. Uwielbiam świece. Nadają w domu takiego przyjemnego klimatu

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem wielbicielką świec, a te od p. Moniki są idealne pod każdym względem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi się one podobają, są wykątkowe i piękne :)

      Usuń
  3. Muszę przyznać, że wyglądają naprawdę przeuroczo. Bardzo lubię tego typu ozdoby.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...