26 cze 2020

Moja pierwsza bambusowa szczoteczka Humble Brush.

Witam,



Powiem Wam szczerze, że przez większość czasu nie zwracałam uwagi na szczoteczki do zębów. Zawsze miałam te zwykłe plastikowe i ich użyłam najczęściej, bo najczęściej je można było kupić w sklepach kosmetycznych/drogeriach itp. Później przyszedł czas na wybór szczoteczki elektrycznej - nie powiem, bo tą którą mam jest świetna, ale przy częstym jej używaniu potrafiła czasem podrażnić mi szyjki zębowe na tyle, że pojawiła się nadwrażliwość zębów. Wtedy też myślałam nad powrotem do 'zwykłych szczoteczek', ale zapaliło mi się światełko, że przecież wszystko jest produkowane teraz z plastiku i tak często się o tym mówi, by pomagać naszej planecie. Nawet nie zdajemy sobie sprawy z tego, ile każdego dnia otacza Nas plastikowych produktów. Po przeczytaniu pewnego artykułu - zaczęłam się nad tym głębiej zastanawiać i wprowadzać niewielkie zmiany w moim domu - a zaczęłam właśnie od szczoteczki do zębów, jeśli chodzi o kategorię higieny jamy ustnej. Zwykłą plastikową szczoteczkę zastąpiłam bambusową szczoteczką Humble Brush. Są też inne zmiany jakie już wprowadziłam od dłuższego czasu m.in chociażby to, nie używam zwykłych siatek/reklamówek na zakupy, a takie wielokrotnego użytku, segreguje od dawna śmieci, nie kupuje napojów w plastikowych butelkach, nie używam słomek i wiele, wiele innych przykładów. Trend eco stał się już na tyle popularny, że każda zmiana w domu i w najbliższym otoczeniu jest dobra dla Nas i Naszej Ziemi.


Każdego roku jest produkowanych 3,6 miliarda plastikowych szczoteczek do zębów! Przerażające, zwłaszcza że większość z nich kończy w oceanie i na wysypiskach śmieci. 


Szczoteczka Humble posiada rączkę wykonaną z w 100% biodegradowalnego, pochodzącego ze zrównoważonych upraw bambusa - najszybciej rosnącej rośliny na ziemi. Bambus ma także naturalne właściwości antybakteryjne, co oznacza, że nie ma potrzeby stosowania nawozów ani 
pestycydów podczas jego uprawy. Dodatkowo, każda sprzedana szczoteczka Humble pomaga potrzebującym dzieciom uczestniczyć w kompleksowym programie profilaktyki higieny jamy ustnej.


100% RECYKLINGU!

Opakowanie wykonano z materiałów pochodzących z recyklingu, a wewnętrzną osłonkę szczoteczki z kompostowalnego papieru. Same szczoteczki są też produktami wegańskimi i nie zawierają Bisfenolu A (BPA), Cruelty-Free.


Szczoteczka którą posiadam jest o pięknym ala różowo-fioletowym nylonowym włosiu, które jest lekko wyprofilowane. W użytkowaniu ta szczoteczka jest bardzo dobra, bo wraz z pastą dokładnie myje ona moje zęby i ich nie podrażnia. Rączkę szczoteczki też dobrze się trzyma w dłoni, bo i ona jest lekko wyprofilowana. Podoba mi się to, jak szczoteczka też jest zapakowana, nie tylko w zabezpieczający papier, ale i w kartonik, który jest wykonany z recyklingu. Od teraz w mojej łazience nie będą mieć miejsca plastikowe szczoteczki (mam jeszcze jedną w zapasach, więc po jej użytkowaniu, będę już tylko kupować i wybierać produkty takie jak Humble Brush).



Kochani, a jakie Wy szczoteczki używacie?



pozdrawiam,

Donna

11 komentarzy:

  1. Ja jestem wierna szczoteczce elektrycznej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam elektryczną i ją lubię, ale zamieniłam plastik na szczoteczkę bambusową :)

      Usuń
  2. Kurcze, ciekawią mnie takie bambusowe szczoteczki, chyba będę musiała na taką się skusić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie są drogie, więc warto zamienić plastik na coś lepszego ;)

      Usuń
  3. Chciałam sobie taką kupić, ale potrzebuję specjalistycznej szczoteczki, a na rynku nie spotkałam się z taką bambusową niestety

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie w drogeriach i innych sklepach kosmetycznych tylko szczoteczki plastikowe można najczęściej spotkać, mam nadzieję, że takie bambusowe będą lepiej dostępne niż kupowanie ich przez internet.

      Usuń
  4. Jeszcze nie miałam okazji sprawdzić, jak myje się zęby taką szczoteczką, ale pomysł ekologii, nawet w tak małym wydaniu, mi odpowiada. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już od jakiegoś czasu używam szczoteczki bambusowej i prawdę mówiąc mam nawet wrażenie, że moje zęby są czystsze😀 No i ekologicznie, czyli fajnie. 💪

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dobry wybór! Też lubię wszystko,co bambusowe - od szczoteczek aż po talerze, piżamy i rolety w oknach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. taka szczoteczka jeszcze przede mną, ale widzę, że nie ma na co czekać :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...