27 cze 2020

Zapachy Bi-es na lato - kwiatowy Blossom Hills i orientalno-drzewny Blossom Avenue.

Witam,



Zapachy Bi-es zaskakują mnie swoimi ostatnimi nowościami. Znam już kilka wersji zapachowych z tej marki, ale letnie propozycje na obecne lato są po prostu rewelacyjne. Poznałam dwie nowe wody perfumowane o przepięknych i przyciągających też letnich i wakacyjnych opakowaniach. Dziś kochani przedstawiam Wam Blossom Hills w dużej wersji 100 ml i Blossom Avenue w małej wersji 12 ml pojemności. W ofercie oczywiście dostępne są te zapachy zarówno w 100 jak i 12 ml, więc każdy może sobie wybrać dla siebie odpowiednią pojemność. Ja lubię oczywiście duże pojemności, jednak do torebki o wiele wygodniejsza jest wersja mniejsza, więc super, że marka wpadła na taki pomysł i pomyślała o takim rozwiązaniu z mniejszymi pojemnościami. Na wyjazdy jest to coś wspaniałego!


Jak pachnie Blossom Hills?
Miłosny eliksir, który subtelnie zniewala swoim zapachem. To uwodzicielska kompozycja inspirowana namiętnością. Pobudzający zmysły perfum , w którym króluje subtelna nuta róży. Bogactwo uczuć i emocji z wyraźnym akordem drzewa cedrowego, akcentem świeżej bergamotki oraz szlachetną mieszanką paczuli i białego piżma. 

Nuty głowy: porzeczka, bergamotka
Nuty serca: róża, brzoskwinia
Nuty bazy: piżmo

Zapach ten bardzo mi się spodobał już od pierwszego jego powąchania. Idealnie nadaje się do używania na co dzień do pracy, czy na spotkania z przyjaciółmi. Jest zdecydowanie wakacyjnym i letnim zapachem na ciepłe dni. I choć nuty zapachowe mogą wydawać się być trochę słodkie, to zapach ten jest bardzo świeży, delikatny i kwiatowy. Bardzo kobiecy, a być może też dziewczęcy. Myślę, że wiek tu nie gra roli - spodoba się większości. Urocze niebieskie opakowanie jest też samo w sobie przepiękne i ten uroczy motylek, który dodaje takiej lekkości, bo zapach ja odbieram jako lekki, czysty, świeży o nutach pięknych białych kwiatów. 


Jak pachnie Blossom Avenue?
Nowoczesny, orientalno-drzewny zapach dla pewnej siebie kobiety, która wie, czego chce. Idealny do noszenia na co dzień i na specjalne okazje. Na początku czuć esencje uwodzicielskiego lichii i słodkiej brzoskwini. Baza zachwyca miękkimi waniliowymi nutami, które dodają zmysłowości i głębi całej kompozycji.

Nuty głowy: liczi, brzoskwinia, mandarynka
Nuty serca: róża, mango, papirus
Nuty bazy: karmel, paczuli, vanilia

Druga propozycja jest już zdecydowanie inna od poprzedniej. Tu zapach jest z kategorii orientalnej i drzewnej. Jest nieco mocniejszy i bardziej nadaje się na wieczór, niż na upalny dzień (może niektórych przytłaczać). Tak, wiem każdy ma swój gust, jednak ja wolę go na wieczór, czy nawet chłodniejsze dni - na mocnym upale mnie męczył. Plusem jest to, że woda ta jest dostępna o małej pojemności, więc to super alternatywa na zabranie i noszenie jej w damskiej torebce. Lubię też takie pojemności, bo zapach można mieć cały czas przy sobie. Po zapachu tym, zanim jeszcze go poznałam spodziewałam się kwiatowych, subtelnych akcentów - tu zapach trochę mnie rozczarował taką intensywnością, która nie do końca mi się spodobała. A to co mi się nie podoba, mojej mamie się podoba - więc zawsze wymieniamy się swoimi opiniami. Podarowałam jej więc zatem tą malutką perfumetkę i obie jesteśmy zadowolone z wyborów.


Opakowania zapachów są przepiękne - kolorowe i przyciągają do siebie swoimi etykietami. Pojemności także super - duża, mała, więc dla każdego coś się znajdzie odpowiedniego. Trwałość w porządku, czuję w ciągu dnia na sobie zapach, choć z godziny na godzinę się on ulatnia i czuć już tylko taką otaczającą łagodną mgiełkę. Oceniając zapachy - jeden delikatny, lekki, drugi mocny i specyficzny. Jednak kobiety są różne i każdej podoba się co innego. 

Ja stawiam na Blossom Hills, a Ty?



pozdrawiam,

Donna

13 komentarzy:

  1. Myślę, że Blossom Hills jest w moim stylu. Wolę takie lżejsze zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak ten jest lżejszy zapach do delikatnej urody i idealny na lato :)

      Usuń
  2. Blossom Hills to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super są te perfumy. Dostałam od przyjaciółki . miłego pogodnego dnia

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak szkoda,że nie można powąchać, a ja lubię dobre zapachy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No szkoda, jeden lekko kwiatowo, drugi słodko i orientalnie to tak w skrócie :)

      Usuń
  5. Najbardziej żałuję,że nie powacham ich przez Internet:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest właśnie ten minus przez internet :D

      Usuń
  6. Jakoś nie zdarzyło mi się korzystać z produktów tej firmy. Może warto się im bliżej przyjrzeć.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...