25 cze 2020

Coś wygodnego na lato: damski t-shirt „California” i zestaw dresowy Maria. Femmeluxefinery.

Witam,


Luźne stroje to jest to w czym czuję się chyba najlepiej, wygodny t-shirt, dres, leginsy to jest to! Każdy chyba lubi ubrać się wygodnie po pracy, czy będąc na urlopie. Na spacer, rower, rolki, letniego grilla na działeczce, czy też spotkania z przyjaciółmi najlepiej właśnie ubrać się wygodnie.

W mojej szafie jest można powiedzieć pół na pół: eleganckie stroje typu sukienki, żakiety, bluzki z kołnierzykiem oraz sportowe i 'zwykłe po domu'. W poprzednim wpisie prezentowałam ala eleganckie czarne ciuszki z mojego drugiego zamówienia ze sklepu femmeluxefinery.co.uk, dziś druga część, czyli coś luźnego i na sportowo, również pochodzące z tego sklepu. Są to propozycje na letnie dni i wieczory. Wybrałam zwykłą damską koszulkę z krótkim rękawem z przepięknymi palmami oraz najwygodniejszy dres na świecie w kolorze butelkowej zieleni.

Niebieska koszulka z graficznym nadrukiem „California” - Rivka w dotyku ma cieniutki materiał, jej skład to 100% bawełna. Nadruk palm przywołuje na samą myśl słoneczne wakacje, aż ma się ochotę gdzieś wyjechać. Bardzo spodobał mi się ten model, więc zamówiłam. Rozmiar to XS i dla mnie idealny! A ten kolor - jak piękna lazurowa, czysta woda. Ach :) Koszulki tego typu są mega wygodne - na ciepłe dni idealne. Skóra w nich się nie poci, bo materiał to wspomniana bawełna i dotyku taka delikatna. 


Druga wygodna propozycja to zestaw dresowy Maria tym razem wybrałam w kolorze butelkowej zieleni - ponieważ mam już taki sam dresik, ale w kolorze granatowym. Dresik tak mi się spodobał i rozmiarem był idealny, że zamówiłam podobny, ale w innej już kolorystyce. Super są te dresy i naprawdę polecam, bo nie czuć ich na sobie, że się ma ubrane - są tak wygodne i przyjemne w dotyku. Dresik na zdjęciach wyszedł jasny (ponieważ akurat takie miałam światło w pokoju), w rzeczywistości jest ciemniejszy. Na chłodniejsze wieczory i dłuższe spacery będzie spisywał się rewelacyjnie. A na wycieczki to must have! :)


Kochani mam nadzieje, że też lubicie luźny i wygodny styl po pracy, na urlopie i w czasie sportu, a moje propozycje Wam się podobają :)

Polecam inne świetne działy w sklepie: 



pozdrawiam,

Donna

10 komentarzy:

  1. Koszulka świetna, dobrze że ma taki czysty skład na lato będzie jak znalazł :) Dresy też ciekawe, lubię takie komplety, to dla mnie must have garderoby :) świetny wpis!
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam te dresy, są bardzo wygodne.

    OdpowiedzUsuń
  3. też mam tą niebieską koszulkę ale w innej wersji bo moja jest dłuższa i bardzo cieniutka

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam model Maria - w trzech kolorach :) Jest świetny, uwielbiam ten materiał.

    OdpowiedzUsuń
  5. Solidnie napisane. Pozdrawiam i liczę na więcej ciekawych artykułów.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...