10 cze 2020

Moja domowa galeria obrazów razem z Poster Store + niespodzianka dla czytelników.

Witam,



Uwielbiam zmiany w pokoju i aranżować moją małą przestrzeń dookoła. Nawet te niewielkie sprawiają mi ogromną radość, bo tak przecież niewiele potrzeba, by otoczenie zrobiło się nieco inne. Lubię swój pokój na poddaszu, bo często w nim przebywam. Wiem też, że goście, którzy mnie odwiedzają, czy rodzina też lubią to miejsce. Zawsze dostaje mnóstwo komplementów, a moje pomysły były wykorzystywane u innych (co nieraz nie bardzo mi się to podobało, jak raz odwiedzając rodzinę zobaczyłam identyczny zrobiony projekt jak u mnie podświetlanego sufitu). Wracając jednak do aranżacji - tu nie potrzeba być wielkim projektantem wnętrz, wystarczy mała zmiana np. w dodatkach, by pokój/sypialnia, czy też korytarz nabrały nowej świeżości. Ja fascynuje się w obrazach i od czasu do czasu lubię coś nowego sobie wśród nich wybrać. Tym razem natrafiłam na fantastyczny sklep on line jakim jest Poster Store.



To miejsce w skandynawskim stylu, ale nie jest to zwyczajny sklep internetowy, to miejsce ze sporą dawką pomysłów i inspiracji, jak zaprojektować swoje wnętrze zgodnie ze swoimi marzeniami. Gwarantuje Wam kochani, że wybierając tam plakaty traci się poczucie czasu, bo przeglądając ofertę, naprawdę można zapomnieć się na dłużej i zasiedzieć się co nieco przy wyborze, bo inspiracji i pomysłów jest tam de facto całe mnóstwo. W głowie zaczynamy projektować nasz domowy wystrój wnętrz, dzięki nowym obrazom, które w etapie końcowym mogą okazać się piękną, własną galerią obrazów. Na początek pokażę Wam kilka przecudownych galerii, które proponuje Nam sam sklep, a później moją małą galerię i kącik z moimi nowymi obrazami.


Jak sami widzicie, naprawdę to pięknie wygląda!


Sklep ma do zaoferowania szeroką bazę produktów: plakaty na ścianę, ramki, obrazki dla dzieci, obrazy do sypialni, które są w bardzo korzystnej cenie. Super też, że poszczególne działy podzielone są na kategorie. I tak wśród przykładowych mamy do dyspozycji plakaty: z natury i botaniki, mapy i miasta, architekturę, plakaty z kategorii miłość, vintage, do kuchni, czy też motywacyjne i wiele wiele innych. Wybór jest naprawdę imponujący. Same plakaty są tworzone na ekologicznym papierze w lokalnej szwedzkiej drukarni, a ciekawostką jest to, że w każdy wtorek firma prezentuje kolekcję nowych plakatów pod zmieniającym się tematem.


Jeśli chodzi o mój wybór skupiłam się przede wszystkim na motywie zwierzęcym, oraz trochę jakby sentymentalnym. Nie mogłam się oprzeć np. lwiej rodzince (plakat lwi bracia), która od pierwszego spojrzenia, bardzo mnie ujęła i rozczuliła. Później już tylko dobierałam kolejne te kochane kociaki (lew o zachodzie słońca i lew na łonie natury) i tak oto niewielka gromadka tych dużych kotów/lwów pojawiła się u mnie w korytarzu prowadzącym do mojego pokoju. Jak wiecie kocham koty z różnych ras, czy są to lwy, tygrysy, lamparty, sama mam też dwa czarne mruczki, więc ciągnie mnie do tego tajemniczego kociego świata. Spoglądając teraz na moja dekorację na ścianę, którą wcześniej miałam pustą i taką smutną, cieszę się, że to ją właśnie wykorzystałam i zapełniłam w ten oto sposób i tak sobie myślę, że jeszcze bardziej pokochałam te pupile.


Fascynuję się też pięknymi widokami, więc dobrałam sobie coś kolorystycznie pasującego, jak przecudowny uspokajający obraz kobiety na pustyni (spacer na pustyni) i sypiący się relaksujący piasek w dłoniach (opadający piasek). Myślę, że to jeszcze nie koniec moich wyborów i na pewno będę śledzić nowości w sklepie, by coś dobrać do mojej galerii. Jak widzicie moja ściana jest skośna, więc ciężko było coś dobrać pod wymiar, lubię jak wszystko jest dopasowane i ładnie się prezentuję i muszę Was zaskoczyć, ale poszczególne wymiary, ramek które wybrałam idealnie mi podpasowały pod skos. Największa z nich to wymiar 50x70, nieco mniejsza to 30x40, a najmniejsza 21x30.



W pokoju już za drzwiami zawitała biało-czarna kolorystyka, bo właśnie w takiej tonacji jak wiecie mam pokój: dumny tygrys i lampart. Teraz ściana, która wcześniej była biała - zamieniła się w widok przyjemny dla oka :)


Kochani powiem Wam jeszcze na koniec, że na żywo, po oprawieniu plakatów w ramki, obrazy bardzo pozytywnie mnie zaskoczyły, są przepiękne! Wykonane z dobrej jakości materiału. Na dostawę długo nie czekałam, bo firma oferuję ją naprawdę szybko. Ja od samego zamówienia czekałam może ok. tygodnia czasu i bardzo zdziwiłam się jak w drzwiach pojawił się kurier z dwoma kartonami, które już widzieliście na storis. Wszystko elegancko było zabezpieczone i zapakowane.

Koniecznie zajrzyjcie do sklepu i wybierzcie coś dla siebie. Poster Store posiada ogromny wybór plakatów w najróżniejszym stylu, które trafią w gust każdego. Strona jest także perfekcyjnie zaprojektowana, od razu się w niej odnajdziemy, bo obrazy jak wspomniałam są poukładane w kategoriach i tematycznie. Dla tych co nie mają swojej koncepcji na zmianę, warto skorzystać z inspirujących galerii obrazów.

I jeszcze wybrałam taki jeden, ładny plakat z widokiem nad morze, którego mi tak brakuje. Mam nadzieję, że uda mi się w tym roku pojechać właśnie gdzieś nad lazurową wodę. Plan jest, ale czy obecna sytuacja pozwoli? Czas pokaże. Nie mniej jednak... wiecie, że patrząc i wizualizując pewne rzeczy - przyciągamy to? ;) Dlatego ja lubię otaczać się pięknymi widokami i mieć wokół pozytywną energię. 



Kochani mam również dla Was fantastyczną niespodziankę!

Na kod: goldona30 

Otrzymacie 30% rabatu na plakaty z wyłączeniem kategorii Selection.
Kod ważny jest od 10 czerwca do 10 lipca (do północy)





pozdrawiam,

Donna


14 komentarzy:

  1. Plakaty świetnie dekorują mieszkanie

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuję ich na instagramie, te wizualizacje i możliwość kupienia gotowych zestawów to fantastyczna opcja :D Za jakiś czas planuję skorzystać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie prezentują się te obrazy na ścianach. Moje ozdabiają plakaty filmowe.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię wykorzystywać plakaty w dekorowaniu wnętrz !

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie wykonana galeria. U mnie wygląda ona trochę inaczej, ale ogólnie jestem z niej zadowolan.

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę przyznać, że taka galeria to wspaniała opcja do ozdobienia każdej ze ścian w naszym domu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe są takie udekorowane ściany, z jednej strony minimalizm, z drugiej ukazanie szczegółów świata, a każdy może wybrać tematykę według własnego uznania. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo efektownie to wszystko wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  9. U nas dość często korzystamy z takich plakatów, jest to fajny pomysł na szybką zmianę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę powiedzieć, że wygląda to u Ciebie fantastycznie. Jak zmienię kiedyś wystrój mieszkania to na pewno skorzystam z takich rozwiązań (mam na myśli plakaty)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeżeli będę miała w planach zmianę wystroju to na pewno się skuszę. Wygląda to cudownie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Trzeba przyznać, że inspiracje mają piękne na swojej stronie :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...