16 mar 2017

MACARON TREATS wosk YC.

Witam,



W swoim życiu miałam już okazję być we Francji. Tak się złożyło, że tam gdzie nocowałam niedaleko mnie był sklepik co sprzedawane były francuskie makaroniki. W sumie to była ta sama kamienica, więc mając świadomość, że takie smakołyki są koło mnie wiadomo, że nie mogłam sobie ich odmówić. Z racji na ich cenę, nie mogłam też szaleć, ale przecież nie chodzi o ilość, a jakość o ich niepowtarzalny i oryginalny smak. Kiedy więc, zobaczyłam że w ofercie zapachowych wosków YC jest Macaron Treats, to już wiedziałam, że ten wosk musi u mnie być! 

źródło: inspiracja fotografii 2 i 3 z internetu
O owym wosku właśnie mogę powiedzieć, że to smak niecodzienny...


Moja opinia:
Zielony kolor wosku, może kojarzyć się z wiosną, ale w tym wypadku zaliczam zapach do wersji na chłodniejsze miesiące. Z wosku bije słodycz, ciepła i otulająca wanilia wraz z migdałami. Do tego po odpaleniu wosku w kominku o sobie dawały też znać jakby kruche biszkopty. Wosk jest dla mnie bardzo sympatyczny. Lubię waniliowe zapachy, więc ten aromat jest u mnie mile widziany. Nie jest chemiczny czy duszący, nie powoduje bólu głowy, a bardzo umila mi marcowe wieczory - kiedy za oknem trochę zimy trochę wiosny. Spodobała mi się ta słodycz, jest otulająca i bardzo kojarzy mi się z takim domowym ciepłem rodzinnym. Mała francuska urocza i 'smaczna' elegancja ukryta w taterce umila mi każdą chwilę, kiedy odpalam ten wosk. 


Wosk do kupienia w goodies.pl
 ❤



pozdrawiam,

Donna

6 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawa wersja. Chociaż kolor bardziej kojarzyłby mi się z takim kwaśnym zielonym jabłuszkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam go, ale jeszcze nie paliłam. Zapowiadają na jutro brzydką pogodę, to może osłodzę sobie nim dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię ten zapach ;) chociaż po pierwszym odpaleniu nie podobał mi się, ale dałam mu kolejną szansę.

    OdpowiedzUsuń
  4. muszę sobie zamówić, dawno nie miałam nowości yankee candle

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę się na niego skusić :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...