2 gru 2016

Zimowy żel pod prysznic wanilia i karmel Isana.

Witam,



Wchodząc do Rossmanna po przysłowiowe "waciki" wychodzę z czymś zupełnie innym. I chociaż mam jeszcze kilka żeli pod prysznic, to chciałam wypróbować Zimową wersję Isany o zmysłowym zapachu karmelu i wanilii. Znacie może tą limitowaną serię?

Opis:
"Kremowy żel pod prysznic Isana zapewnia optymalną pielęgnację skóry delikatnej. Żel szczególnie delikatnie oczyszcza skórę i jednocześnie ją rozpieszcza. Łagodny kompleks pielęgnacyjny pomaga utrzymać równowagę gospodarki wodnej skóry i chronić skórę przed wysychaniem. Zmysłowy zapach waniliowo-karmelowy rozpieszcza zmysły i przynosi chwile komfortu i dobrego samopoczucia. Produkt przebadany dermatologicznie, pH neutralne dla skóry"
Składniki:
Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Sodium Chloride, Vanilla Planifolia Extract, Coco-Glucoside, Glyceryl Oleate, Polyquaternium-7, Propylene Glycol, Cocamidopropyl Betaine, Glycerin, PEG-7 Glyceryl Cocoate, PEG-3 Distearate, Parfum, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Benzoic Acid, Citric Acid, Sodium Hydroxide, CI 15985, CI 16255, CI 19140, CI 28440, CI 47005.

Moja opinia:
Trochę się rozczarowałam zapachem, bo czuję tylko karmel, a wanilię już tak słabiutko. Nie mniej jednak lubię takie zapachy na zimę - ciepłe, otulające i słodkie, dlatego chętnie zużyję żelek, który spełnia swoje podstawowe funkcje myjąco-oczyszczające ciało. Zapach nie czuć długo na skórze, ale w czasie mycia tak i to mi się w nim podoba (chyba jak w większości żeli pod prysznic) Żel ma aksamitną konsystencję, która z odrobiną wody pieni się, czy to w dłoniach czy na myjce/gąbce. Wg. mnie dużo robi tu etykieta i przyciągająca nazwa zimowy żel pod prysznic, gdybym miała go np. użyć w lipcu - też bym go użyła nie czekając do zimy, bo sam w sobie żel jest taki przytulny, a zapach delikatny, zmysłowy i relaksujący. Ja czasami dodaje żele do kąpieli - piana gwarantowana i unoszący się z ciepłej wody aromat karmelu z odrobiną wanilii daje Nam chwilę do odpoczynku.  Opakowanie zamykane za zatrzask, wygodnie trzyma się w dłoni. Nie widzimy tylko ile produktu Nam ubywa, ale to nic nie szkodzi. Żel nie wysusza skóry i nie podrażnia jej. Przygotowuje ją do dalszej pielęgnacji czyli mleczko/balsam itp. Sam w sobie produkt wyróżnia się na sklepowej półce - nie wiem, ale czerwone kolory kojarzą mi się ze świetami i dlatego ten żel umila mi właśnie teraz wieczorne chwile w łazience. Na poranne prysznice mam już inne warianty zapachowe. 


Plusem żelu jest to, że jest bardzo tani - to przecież Nasza Isana ona zawsze kusiła swoją ceną i różnorodnością zapachową :) dlatego zawsze ją kupuję jak tylko jestem w Rossmannie, bo owe żele można kupić tylko w tym sklepie. Dla mnie to jak z powiedzeniem małe a cieszy... :)


Kupujecie Isane?



pozdrawiam,

Donna

20 komentarzy:

  1. miałam mydło do rąk z tej serii kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że słabo czuc wanilię , bo uwielbiam jej zapach,

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się zapach ;) Nawet się z nim polubiłam

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam ten zapach <3 Szkoda, że Isana nie ma wielkich litrowych pojemności, bo ten zapach jest dla mnie idealny na zimę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Musi obłędnie pachnieć. Jeszcze nie miałam okazji wypróbować żeli z Isany, ale jak tylko skończą mi się moje zapasy to lecę do Rossmanna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam, są bardzo tanie :) i jest dużo wersji zapachowych

      Usuń
  6. Wąchałam go w drogerii, pachnie bardzo przytulnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam, świetny żel ;) muszę znowu go kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. To chyba ten sam żel co w tamtym roku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wydaje mi się, że tak, choć w tamtym roku go nie miałam, nadrabiam zaległości :D

      Usuń
  9. Szkoda, że nie czuć wanilii zbytnio, ale karmel pewnie też jest cudowny!
    Muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie bym ją kupiła, bo lubię takie słodkie zapachy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam żele Isany. Pachną obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. na pewno go wypróbuję jeśli jeszcze spotkam, ceny żeli isany są bardzo fajne

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...