13 gru 2016

Legowisko dla kota - inspiracje dla czworonogich pupili.

Witam,



Co u Waszych kocich pupili słychać? 😻 Moje mruczki najchętniej w zimie by leżały teraz na kaloryferze i wygrzewały się, a jak zawita kurier to wskakują do nowego, szarego kartonu. Eh ten ich koci, beztroski świat z głową pełną baraszkowań :) A jak nie fikają to śpią. Wiecie, że koty śpią ok. 15 godzin na dobę? a czasami nawet i dłużej. Zazwyczaj w ciągu dnia ucinają sobie po kilka drzemek, ale zawsze są gotowe do szybkiego wybudzenia się - to drapieżniki, z czujnym instynktem do pogoni, za wszystkim co ich interesuje wokół swojej przestrzeni.

 Ale wracając do spania - na czym śpią Wasze koty? Bo moje...
źródło: naszezoo.pl
źródło: naszezoo.pl
...wstyd się przyznać ale moja Dorin i Tadzik nie mają swojego prawdziwego kociego futrzanego domku, tylko jakiś koc czy poduchę jak przychodzą leżakować do domu w czasie mrozów. Mają za to swoje miejsce w garażu i tam taki ala drewniany domek (tzn. budę) zrobiony z drzewa, w którym śpią w nocy. To typowe dachowce, ale i domownicy zimowi, którzy spędzają zimne dni z temperaturą minusową - w ciepłym domu. Muszę pomyśleć nad jakimś legowiskiem dla nich i coś wykombinować. Przeróżnych inspiracji legowisk dla kotów jest dużo -  do wyboru do koloru - mi najbardziej spodobały się domowe legowiska dla typowych śpiochów i leniuchów. Pochodzą one ze sklepu zoologicznego nasze zoo, są opisane, z podanymi wymiarami, podana jest nawet temperatura prania. Widać, że są stylowe i wygodne, do tego milutkie i mięciutkie w dotyku. Z jednej strony to miejsce dla kota, a z drugiej to fajny gadżet w domowym zaciszu, gdyż wybór od okrągłych, prostokątnych, w kształcie domków, z zadaszeniem po różną kolorystykę jest naprawdę duży w owym sklepie. Myślę, że zarówno właścicielom jak i pupilom się spodobają. Mnie urzekły kilka od prostych i zwyczajnych po bardziej wyszukane, wytworne i oryginalne. Zobaczcie sami:
źródło: naszezoo.pl
źródło: naszezoo.pl
źródło: naszezoo.pl
źródło: naszezoo.pl
źródło: naszezoo.pl
źródło: naszezoo.pl
źródło: naszezoo.pl

źródło: naszezoo.pl


Ha! - naprawdę urocze co? Śmieszne, zabawne i ważne, że miękkie i milusie dla kociego futerka.

Nie wiem jak Wasze koty, ale moje uwielbiają się chować tam gdzie ciepło, wskakują pod koc, albo chowają się w szafie, same nauczyły się ją otwierać, bo szafę mam przesuwaną. Pluszowe kryjówki w sam raz nadają się dla kotów lubiących chować się do spania i wygodnie leniuchować. Domki z daszkiem, jaskinia, legowisko z butem, a może z myszą - pomysłów naprawdę multum - sama o tym nie wiedziałam :) To tak jak my ludzie, mamy i lubimy swoje łóżka, miejsce wypoczynku i relaksu, tak samo i Nasi milusińscy czworonogi też pragną swojego kąta do snu i odpoczynku.
Tak jak zapewnia naszezoo.pl priorytetem jest dbanie o zdrowie i szczęście Twojego pupila! Sklep oferuje nie tylko legowiska, ale całą gamę produktów dla innych zwierząt jak psy, gryzonie (chomiki, myszki, szczury, świnki morskie i inne) wszystko do akwarystyki i terrarystyki. Podoba mi się to, że pracownicy są wykwalifikowani i jednocześnie są pasjonatami zwierząt. 

A na koniec coś o czym chciałam wspomnieć. Pamiętacie jak raz pisałam o tym, że chce pomagać kociakom? wkleję screeny: 

I tak się stało, że teraz mam dwa kociaki, którym mam nadzieję nic nie brakuje. 

A na koniec istotna informacja: otóż owy sklep prowadzi również fundację, której główną misją jest właśnie pomaganie bezdomnym i skrzywdzonym przez ludzi psom i kotom. Dla zainteresowanych podaję link do fundacji, może ktoś pomoże i wesprze futrzaki, zwłaszcza teraz gdy nadchodzi zima.


A legowiska? - czy Wasze kociaki je mają?
Na czym śpią i gdzie śpią - w domu czy na zewnątrz?



pozdrawiam,

Donna

8 komentarzy:

  1. moje koty uwielbiają leżeć na kaloryferze więc to wiszące byłoby najlepsze dla nich

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepszym legowiskiem dla mojej kociej znajdy jestem ja :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam kota ( i raczej mieć nie będę ) ale te wiszące legowisko na kaloryferze jest super ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocze legowiska i chciałabym mieć kota, ale mąż by mnie wygonił :(

    OdpowiedzUsuń
  5. To legowisko przy kaloryferze genialne !!! Ale moj piesek raczej by tam nie wskoczył ;)
    Pozdrawiam,
    www.perfectlyimperfect92.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fejne legowisko to przy grzejniku.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...