30 gru 2016

Przygotowania do sylwestrowej nocy - blask, złoto, czekolada :)

Witam,



W sylwestrową noc warto zaszaleć i zabłysnąć - nie śledzę trendów, co jest tego roku numerem jeden - dla mnie liczy się dobra zabawa. Domówka z przyjaciółmi też jest okej :) Wybrałam kilka produktów, które pomogą mi się przygotować na tą wyjątkową noc w roku. 


Krem CC 10w1 Bielenda - neutralizuje cienie, tonuje, dodaje blasku. Rozświetlające mikropigmenty błyskawicznie dodają skórze witalności i blasku. Pod makijaż nadaje się idealnie. 

Błyskawiczna maska rozświetlająco-upiększająca Illumi Corrector Lirene - promienna i napięta skóra, idealna przed imprezą. Ekstrakt z białej perły. 10 minut maseczki to idealny czas by poprawić szybko kondycję skóry.

Balsam magia złota na skórze Golden Chram - złote drobinki są delikatne. Zapach zmysłowy podkreśla kobiecość i naturalne piękno. Skóra lekko nawilżona i pachnąca.


Salon Pro nr 317 Rimmel - czerwone paznokcie jak i pomadka Paese - zawsze pasują kobiecie, niezależnie od imprezy :) Lubie pomadki Paese, na ustach trzymają się przez jakiś czas, nie podkreślają suchych skórek.

Lirene Shiny Touch - połyskujący rozświetlacz nada blasku policzkom, a róż Paese dopełni całość makijażu.

Lavea Line - Krem pod prysznic czekoladowy rozbudzi zmysły, przygotuje skórę na dalszą pielęgnację. Czekoladowy zapach przepięknie otula ciało pod prysznicem. Więcej o nim w recenzji już po nowym roku.

Amber Elixir Night - Oriflame - mój zapach <3 
"Kiedy zapada noc, magiczny eliksir spowija skórę niczym najpiękniejsza suknia. Gdy emocje rozpalają zmysły, w blasku księżyca budzi się apetyt na nowe doznania... Oriflame przedstawia wodę perfumowaną Amber Elixi Night o zmysłowej, orientalnej nucie. Eliksir ten został stworzony specjalnie dla kobiet, które pragną intrygować"


Oczywiście to tylko wybrańcy z pewnością użyję jeszcze innych produktów do makijażu czy ogólnej pielęgnacji - ta gromadka to takie podstawy :) 
Jakie są Wasze przygotowania do sylwestrowej nocy? 👯



pozdrawiam,

Donna

14 komentarzy:

  1. Ja jeszcze nie mam pomysłu na makijaż sylwestrowy :/ Chcę coś delikatnego, ale wyrazistego zarazem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja stawiam na czerwone usta :) no i poliki też muszą być :D

      Usuń
  2. BAlsam lirene ma dla mnie zbyt ntensywny zapach ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi się zapach podoba, nakładam nie wiele :) ładnie się mieni - na sylwestra taki balsam jest idealny!

      Usuń
  3. Róż z Pease wygląda ślicznie ;) U mnie jutro pojawi się tego typu wpis.
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lubię ten róż :) chętnie poczytam u Ciebie taki wpis!
      Dziękuję i wzajemnie, szczęśliwego nowego Roku :)

      Usuń
  4. Jestem ciekawy makijażu, jaki powstanie przy pomocy tych kosmetyków :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ten sam balsam z Bielendy- jest świetny, ale dzisiaj go nie użyję. Na moich ustach z pewnością pojawi się czerwona szminka :D
    Zapraszam https://natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jest krem do twarzy a nie balsam z Bielendy :)

      Usuń
  6. A ja w te Sylwestra stawiam na naturę ;D hihi Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Udanego sylwestra i wszystkiego najlepszego w Nowym Roku! :*

    Zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystkiego najlepszego w Nowym Roku , udanego Sylwestra! Szampańskiej zabawy . ja zaraz po ciężkim , męczącym dniu pełnym sprzątania i gotowania otwieram wino.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego najleprzego w nowym roku.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...