25 sie 2012

Delikatne mydło do higieny intymnej dla skóry wrażliwej - Rumianek - Green Pharmacy

Witam,


Jakiś czas temu siostra kupiła mi taki oto produkt, a mianowicie delikatne mydło do higieny intymnej dla skóry wrażliwej - Rumianek - 
z firmy Green Pharmacy.

Fajne zaskoczenie, gdyż zawsze spotykałam się z nazwami jak płyn do higieny intymnej, czy emulsja a w tym przypadku jest to mydło :)

Mydło przedstawia się tak:


Plastikowa buteleczka o pojemności 370 ml w brązowym opakowaniu, ale i tak widać ile produktu Nam zostało.
I z tym co większość z Nas lubi z pompką - bardzo ale to bardzo wygodna aplikacja.


Konsystencja jest żelowa, jasno żółta - delikatnie się pieni a zapach jest rumiankowy. 
Dla mnie odmiana, gdyż ostatnimi czasy miałam aloes i aloes ;D 


Składniki:



Moja opinia:

Mydło delikatnie się pieni. Bardzo dobrze oczyszcza i odświeża. Można go często używać (ja np. używam 2 razy dziennie) wydajność nawet całkiem niezła. Produkt robi to co ma robić. Dodatkowo posiada witaminę B 5 która regeneruje i nawilża skórę. Nie uczula, nie podrażnia, jest wyjątkowo delikatne. Wart wypróbowania, nie wiem ile kosztuje ale na pewno dużo poniżej 10 zł. Nie wiem co więcej napisać, dla mnie jest w porządku :)



Ciesze się, że Green Pharmacy ma coraz więcej kosmetyków (nie tylko do włosów) 



A tak na marginesie, to wczoraj na moim blogu był setny wpis i wyniki rozdania :)
Nawet nie wiedziałam, że to się tak ułoży, bo nie planowałam jakoś specjalnie, a dziś to dopiero zobaczyłam, że o taki fajny zbieg okoliczności. 




pozdrawiam,

Donna


9 komentarzy:

  1. a zmywa makijaż ? ja płynów do higieny intymnej używam również go tego celu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tego nie próbowałam, więc nie umiem odp. ale z tego co wiem to niektórzy myją twarz takimi płynami co też nigdy nie robiłam..
      nie mam pojęcia czy zmywa makijaż

      Usuń
  2. nie używałam,mam inne ;d
    pozdrawiam,zapraszam!;)

    OdpowiedzUsuń
  3. kosmetyki green pharmacy, ciesza tez i me oko ;) działanie maja fajne zwłaszcza te do włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam nigdy tego produktu, ale może się zaopatrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja uzywam Ziaji i jestem bardzo zadowolona:)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...