14 mar 2012

Woda brzozowa Isana

Witam,


Woda brzozowa Isana dostępna jest tylko w drogeriach Rossmann. Pojemność 500 ml. Starcza na długo - jest wydajna. Koszt ok. 6,19zł.

Jest to preparat do intensywnej pielęgnacji włosów normalnych z łupieżem.
Wysoko odżywcze ekstrakty z liści brzozy pielęgnują i rewitalizują skórę głowy. Prowitamina B5 nadaje włosom połysk i wzmacnia je.

Działanie i pielęgnacja

Dzięki specjalnemu połączeniu aktywnych substancji:
- poprawia się ukrwienie skóry głowy,
- włosy stają się mocniejsze,
- nabierają blasku i objętość a łupież znika

Stosowanie

Wodę brzozową należy wmasować delikatnie we włosy. Nie spłukiwać.
W celu zwiększenia skuteczności preparatu zaleca się stosowanie szamponu i odżywki Isana.

Skład

Aqua, isopropyl alcohol, propylene glycol, glycerin, betula alba leaf extract, betula alba juice, alcohol denat., sodium benzoate, panthenol, parfum, potassium sorbate, citric acid, peg-60 hydrogenated castor oil, ci 19140.

fot. Donna

Osobiście oceniam tą wodę jako średnią. Na początku pierwszego opakowania byłam nawet zadowolona, jednak z czasem zaczęło mi w niej "coś" przeszkadzać. Nie powiem, że jest zła, ale po trzech miesiącach intensywnego stosowania jakby przestała spełniać moje oczekiwania, niż przy pierwszym opakowaniu (to moje drugie opakowanie) Stosuje teraz ją sporadycznie. Jak na produkt Isany oceniam ją na 5 z 10.
Zapach na początku mi nie przeszkadzał był łagodny, ale z czasem zaczęłam go mniej lubić. Zauważyłam, że włosy jakby szybciej się przetłuszczały a po zastosowaniu wody rano na skórę głowy, miałam wrażenie jakby wszystkie kurze, zanieczyszczenia z ciągu całego dnia osiadały na włosach, lepiły się i przez to włosy wyglądały na nieświeże już pod wieczór.

fot. Donna

Czy kupie ją po raz trzeci? - raczej nie. 
Czy polecam? - jeśli, ktoś ma normalne włosy, które szybko się nie przetłuszczają, może wypróbować. 


pozdrawiam,
Donna

2 komentarze:

  1. Właśnie ją kupiłam zobaczymy jak u mnie się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. woda brzozowa u mnie się nie sprawdziła:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...