23 mar 2012

Klapeczki z CCC

Witam,


Wiosna trwa kilka dni a ja już myślę o lecie i noszeniu lekkich klapeczek. Tak mnie nastroiła dzisiejsza piękna, słoneczna pogoda. Od rana cudne słonko! mmm i cieplutko...
No tak jakby nie było mam wielki problem z kupnem butów. Nosze rozmiar 35/36 wiec to mówi samo za siebie ze mam stópkę calineczki :D 

fot. Donna

Nie przepadam za różem, ale jak widzę mój rozmiar, jak zmierzę i są dobre to kupuję. 
A co tam klapek nigdy dość na lato :)
muszę przeboleć ten róż (hehe) i będzie dobrze.. 

fot. Donna

W ccc z 39,99 na 29,99 także zakup udany zwykłych klapek :D :)



pozdrawiam,

Donna


2 komentarze:

  1. Kochana, mam taki sam rozmiar :D niestety problem z kupno dla siebie butów także :/

    OdpowiedzUsuń
  2. klapki to jeszcze nawet łatwo dobrać.. ale inne to już porażka...ehh a tyle ładnych obcasów... i wszystko za duże :((

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...