5 wrz 2023

Śliwka kakadu + Jaśmin + Mango - woda tonizująca nawilżająco-kojąca od Bielendy.

Witam,



Zaczynają mi się bardziej podobać kosmetyki z serii produktów ECO NATURE od marki Bielendy. Niedawno poznałam Eco płynny naturalny fluid (o którym pisałam już tutaj na blogu - Eco Liquid Foundation płynny fluid naturalny Bielenda) a teraz we wrześniu w boxie od Pure Beauty pojawiło się coś do tonizowania skóry, czyli woda tonizująca nawilżająco-kojąca Śliwka kakadu + Jaśmin + Mango również z owej marki Bielenda.

Tonizowanie jest bardzo ważne i uważam, że nie należy tego kroku pomijać. Dzięki takiej pielęgnacji moja skóra odzyskuje prawidłowe pH, a resztki zanieczyszczeń, czy niedomycia zostają usunięte kiedy przemywam twarz wacikiem. Ponadto tonizacja sprawia też, że moja skóra staje się bardziej nawilżona, odświeżona, jest w lepszej kondycji, a także wygląda na zdrowszą. Oprócz tonizowania, wodę tą mogę wykorzystywać również jako odświeżającą mgiełkę do twarzy, czy ciała, która szybko przynosi nawilżenie i tworzy łagodny subtelny zapach wokół mnie w czasie aplikacji :)


Zapraszam Was kochani na dzisiejszy wpis jakie wrażenie wywarła na mnie ta oto nowa woda tonizująca, która jest dla mnie nowością. Ciszę się, że ją poznałam i serdecznie Wam ją też polecam.

Kilka słów od producenta:
Zawiera 99% składników pochodzenia naturalnego. Produkt gwarantuje optymalny poziom nawilżenia Twojej skóry, neutralizuje poziom pH, który mógł zostać zaburzony podczas jej mycia. Odświeża skórę i koi podrażnienia, doskonale przygotowuje naskórek do dalszej pielęgnacji.

Składniki:
- śliwka kakadu jest świetnym antyoksydantem, rozświetla i wspiera elastyczność naskórka,
- jaśmin doskonale zmiękcza skórę i koi ją.
- mango posiada silne właściwości nawilżające naskórek.


Aqua (Water)*, Trehalose*,Propanediol*,Mangifera Indica (Mango) Fruit Extract*,Terminalia Ferdinandiana (Kakadu Plum) Fruit Extract**,Jasminum Officinale (Jasmine) Flower Extract*, Sodium Lactate*,Lactic Acid*,Glycerin*,Hydrolyzed Glycosaminoglycans*, Hyaluronic Acid***,Polyglyceryl-6 Caprylate*,Proline*,Sodium Benzoate***, Potassium Sorbate***,Sodium Salicylate***,Parfum (Fragrance)*, Linalool*.

* składnik pochodzenia naturalnego
** składnik z upraw organicznych
*** składnik zapewniający trwałość kosmetyku i komfort aplikacji


Woda tonizująca Eco Nature marki Bielenda, nawilżająco-kojąca, na bazie wegańskiej receptury, jest moim ostatnim uzupełnieniem w codziennej pielęgnacji. Przeznaczona ona jest do stosowania po umyciu twarzy i ja ją traktuję jako produkt do przemycia skóry, przed nałożeniem kremu/serum itp. Na opakowaniu producent zaleca, aby zwilżyć wacik wodą tonizującą, nanieś na oczyszczoną skórę twarzy i omijać okolice oczu. Produkt nie wymaga zmywania, wiec jak dla mnie jest jak tonik. W zapachu woda tonizująca jest świeża, słodko-owocowa, podoba mi się! Zawiera tylko naturalne kompozycje zapachowe. Nie wyczuwam zapachu jaśminu (a za nim nie przepadam), więc tutaj jak dla mnie produkt jest bardzo przyjemny. Mieści się on w wygodnej, jasnej, przezroczystej butelce z atomizerem do psikania. Ma także ładną etykietę, jak dla mnie jest tutaj wiosenno-letni powiew lekkości, a nawet bym powiedziała, że etykieta jest też wakacyjna. Pojemność buteleczki to 200 ml, a plusem jej, jest to, że wykonana jest w 30% z materiału pochodzącego z recyklingu. Jest też certyfikowana przez Peta, a więc wolna od okrucieństwa #crueltyfree. Jakie pierwsze wrażenie mogłam odczuć przy jej poznaniu? Woda tonizująca podobała mi się. Przy zmywaniu nie pozostawia tłustej lepkiej warstewki, wchłania się szybko i zaraz po odczekaniu dosłownie kilku chwil, można przechodzić do dalszych kroków pielęgnacyjnych i aplikować na skórę serum, krem itp. Myślę, że można ją kupić np. na prezent dla siostry, czy przyjaciółki. Jej koszt to tylko 19,99zł :) 

Wpis przy współpracy reklamowej z marką Pure Beauty.

Dajcie znać, czy lubicie takie tonizowanie, nawilżenie i ukojenie skóry zaraz po aplikacji produktu na skórę twarzy, czy ciała? Stosujecie i lubicie wody tonizujące?
Koniecznie poznajcie taką perełkę od marki Bielenda.


pozdrawiam,
Donna


1 komentarz:

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...