10 wrz 2023

Poczuj efekt… naturalnego liftingu z kosmetykami Miya Cosmetics.

Witam,



Bardzo się ucieszyłam na poznanie dwóch nowych i wspaniałych kosmetyków marki Miya Cosmetics w Klubie Recenzentki Wizaż, gdzie oba produkty mogą być stosowane przez kobiety w ciąży i karmiące piersią. 

Były to m.in.:
- Tonik anti-aging z retinolem roślinnym [2%] Miya Cosmetics BEAUTY.lab
- Maska ujędrniająco-odżywiająca z kompleksem wygładzającym [8%] Miya Cosmetics BEAUTY.lab

Zarówno toniki z retinolem lubię, bo miałam już czasami u siebie takie w pielęgnacji, a maski odżywcze także zawsze są mile widziane u mnie. Wrzesień rozpoczął się u mnie właśnie na stosowaniu różnych masek, więc mam nadzieję, że tutaj wyćwiczę sobie nawyk regularnego ich stosowania. Na razie idzie mi całkiem nieźle, co motywuje mnie do tego, że kondycja skóry jest w lepszej kondycji, a to sprawia, że nie zapominam o maseczce na co dzień. Zapraszam na wpis i prezentację moich cudownych nowinek od Miya Cosmetics. 


✔ Tonik anti-aging z retinolem roślinnym [2%] Miya Cosmetics BEAUTY.lab - posiada on kompleks składników aktywnych, jak:
- kompleks wygładzający 5%, niacynamid + dzika róża + betaina,
- retinol roślinny 2% lucerna + stewia.

Tonik ten ma wielokierunkowe działanie potwierdzone w badaniach aplikacyjnych i aparaturowych: tonizuje, wygładza, nawilża, ujednolica koloryt skóry. Bardzo się z nim polubiłam, a jego plusem jest to, że posiada 98% składników pochodzenia naturalnego i jest odpowiedni dla vegan. Dodatkowo niweluje on u mnie drobne niedoskonałości, a skórze nadaje sprężystość i elastyczność. Ogólnie na skórze tłustej jaką posiadam rewelacyjnie się sprawdza i nie pozostawia lepkiej warstewki. Odpowiedni jest też dla skóry wrażliwej.


✔ Maska ujędrniająco-odżywiająca z kompleksem wygładzającym [8%] Miya Cosmetics BEAUTY.lab - zawiera:
- kompleks wygładzający 8% ekstrakt z figi + ekstrakt z kwiatu migdałowca + Aquaxyl + niacynamid + gliceryna roślinna,
- peptydy + witamina E.

Maska ta po jednym użyciu nawilża skórę, wygładza, odżywia i łagodzi. Dodaje sprężystości, napina skórę i zmniejsza jej oznaki zmęczenia. Dodatkowo skóra staje się miękka i gładka w dotyku. Natomiast przy regularnym jej stosowaniu, maska ta zmniejsza także widoczność linii i zmarszczek, rozjaśnia widoczne przebarwienia i upiększa skórę. Sprawdzi się też dla skóry naczynkowej gdyż sprawi, że naczynka są mniej widoczne. Maseczka jest cudowna, jej aplikacja to sama przyjemność. Aplikuję ją na ok 20-30 minut jak zaleca producent, po czym spłukuje ciepłą wodą.

[prezent]

Kto razem ze mną poznał te oto cudowne perełki, które serdecznie i Wam kochani polecam?

Dziękuję Wizaz.pl 



pozdrawiam,
Donna

2 komentarze:

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...