16 sty 2021

Niech Cię zasypie deszcz płatków róż, które podkreślą Twój wyjątkowy czar i naturalną elegancję. Damska woda perfumowana Chloé Absolu de Parfum.

Witam,



Nowe zapachy jakie odkrywam zawsze napawają mnie radością i szczęściem. Wybieram te marki, które jeszcze u mnie nie gościły, a są znane i lubiane przez większość. Najczęściej zapachy wybieram do danej pory roku. Na zimę słodkie, otulające, orientalne, na lato lekkie, świeże, kwiatowe. Są też takie typy zapachów, które niezależnie od pory roku są trafione i można je używać cały czas, bo są piękne jak np. woda perfumowana z limitowanej edycji Chloé Absolu de Parfum o cudownym zapachu róż. Ja kocham róże w wodach perfumowanych, są one delikatne, atrakcyjne i takie kobiece. Czuję w nich zawsze lekkość i powiew kwiatowej świeżości. 


Jakim zapachem jest Chloé Absolu de Parfum?
Flakon zapachu wyraża eleganckiego ducha francuskiej marki odzieżowej Chloé - szkło jest delikatnie plisowane, a szyjkę flakonu zdobi ręcznie wiązana kokarda, przetykana złotą nicią. Edycja limitowana zapachu Chloé Absolu de Parfum została wprowadzona na rynek pod koniec roku 2017 z okazji dziesięciolecia debiutu kultowej wody Chloé.


Wybierając ten zapach skusiłam się na niego po opisie, który bardzo mnie urzekł: Niech Cię zasypie deszcz płatków róż, które podkreślą Twój wyjątkowy czar i naturalną elegancję. Damska woda perfumowana Chloé Absolu de Parfum oczaruje Cię swoją intensywnością oraz niezwykłą czystością kompozycji zapachowej. Są to orientalno-kwiatowe perfumy, które idealne są do stosowania na dzień i na specjalne okazje, dla kobiety romantycznej, która żyje pełnią życia, a tej jej urzekającej kompozycji zapachowej, nie sposób się jest oprzeć. Motywem przewodnim kompozycji zapachowej jest królowa kwiatów róża. Wstępne nuty emanują aromatem róży damasceńskiej, którą po chwili uzupełnia esencja róży z Grasse, francuskiej miejscowości, stanowiącej centrum całego świata perfumiarskiego. Te pachnące kwiatowe cuda uzupełnia egzotyczna paczula i wanilia, które nadają całości ciepły i intensywny charakter.

Jak ja odbieram ten zapach?
Piękne kwiatowe, różane nieco pudrowe perfumy, tryskające radością i wolnością. Pachną też luksusem i elegancją. Chloé Absolu de Parfum na swój sposób jest bardzo wyjątkowy i czarujący. Delikatny w swojej prostocie, ale mający ten swój zachwyt i urok. Flakonik niby zwykły, prosty i klasyczny, ale dopieszczony pod każdym względem np. uroczą ala złotą kokardką umieszczony w eleganckim, małym pudełeczku zrobi na każdej kobiecie oszałamiające wrażenie. Do tego połyskująca złota zatyczka dopełnia całość. Zapach można wybierać w ciemno, jeśli lubimy różane aromaty przeplatane paczulą, czy wanilią. Ja niekoniecznie bym zaliczyła je do kategorii orientalnej, myślę, że lepiej tu pasuje sama kategoria kwiatowa, bo zapach tylko z początku wydaje się być taki nieco ostrzejszy zmysłowo-kwiatowy, po czym z każdą chwilą zamienia się w iście kwiatowy kwitnący, świeży różany ogród pełen kwiatów, nasączonych słońcem i świeżością. Sam aromat wyczuwam też przez większość dnia na ubraniach, również na skórze czuć go dobrze, z każdą chwilą ulatnia się pozostawiając przyjemną subtelną pachnącą mgiełkę. 


Głowa: róża damasceńska
Serce: paczuli, róża z Grasse
Podstawa: wanilia
Grupy zapachów: orientalne, kwiatowe


Woda perfumowana dostępna jest w różnych pojemnościach od największej 75 ml, po 50 ml i 30 ml w sprawdzonym i polecanym przeze mnie ulubionym sklepie Notino. Znajdziemy tam także inne linie zapachowe z tej marki, kosmetyki perfumowane i całe zestawy upominkowe w bardzo przystępnych cenach. Kochani, jeżeli macie ochotę na odrobinę luksusu i szykowności, polecam Wam poznać ten limitowany zapach od Chloé.


pozdrawiam,
Donna

29 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Śliczny jest to prawda :) na żywo ładnie się mieni

      Usuń
  2. Uwielbiam orientalne zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dokładnie, taka delikatna dla wybranego grona kobiet, ładna kobieca woń :) bo nie każdej kobiecie może się spodobać.

      Usuń
  4. Pewnie przepięknie pachną :) Choć ja bardziej przepadam za słodkimi perfumami niż kwiatowymi, to niektóre też mnie urzekają

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy lubi co innego :) ten zapach wg. mnie pięknie pachnie :)

      Usuń
  5. Nie znam,ale zachęcilas mnie do wypróbowania

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Serdecznie polecam, pachnie różami ale przeplatany paczulą, wanilią :D

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Rozumiem :( a jaki lubisz zapach od Chloé? ;)

      Usuń
  8. Musiałabym sprawdzić, jak mi się podoba ten zapach. Jeszcze nigdy nie robiłam zakupów na Notino. Muszę zerknąć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Notino to fantastyczne miejsce do wyboru zapachów :)))) damskich, męskich.

      Usuń
  9. Jestem bardzo ciekawa tego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczny temat wpisu, ogromnie mnie już z samego początku zaciekawił ten zapach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madzia musisz dopisać do listy zapachowej :D

      Usuń
  11. Flakon robi wrażenie, to fakt. Niestety zapach nie przypadł mi do gustu i szybko znalazłam dla tych perfum nową właścicielkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z zapachami bywa różnie :) To dobrze, że komuś innemu ten zapach się podoba :)

      Usuń
  12. Uwielbiam odkrywanie nowych zapachów, ten też trafia w mój gust.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że ten zapach trafia w Twój gust :)

      Usuń
  13. Niestety, choć kocham różę czy paczulę, to nie cierpię wanilii w zapachach (trauma z dzieciństwa). Za to wiem komu bym ten zapach kupiła: autorowi tej traumy, mojej siostrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej aż tak (trauma z dzieciństwa) przykro mi. Ja lubię zapach wanilii bardzo.

      Usuń
  14. Pięknie opisałaś ten zapach... Aż z chęcią muszę się z nim zapoznać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu :) jestem ciekawa, czy Ci się spodoba.

      Usuń
  15. Flakonik pięknie się prezentuje na żywo :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...