22 sty 2021

Tropikalne maski na tkaninie TROPICAL ISLAND od Marion.

Witam,



Mam ochotę gdzieś wyjechać najlepiej pod palmy do tropikalnych krajów i odpocząć od tego wszystkiego co ostatnio się wszędzie dzieje. Naprawdę chcę już móc normalnie latać samolotami jak kiedyś. Cieszyć się wolnością i zwiedzać piękne kraje. Nie w maseczkach, nie w jakiś ala szmatkach co niby chronią przed wirusem... ale normalnie oddychać. Tymczasem pozostaje mi się przenieść na tropikalne wyspy razem z maseczkami, ale tymi kosmetycznymi :P (proszę nie mylić haha - taki żarcik) od Marion, który to w ofercie ma takie świetne maski na tkaninie z serii TROPICAL ISLAND. Maseczki te zużyłam już jakiś czas temu, pojawiały się też w denku, ale wcześniej miałam z nimi przygotowane zdjęcia, więc to kolejny wpis typu nadrabiam zaległości i już spieszę się o nich coś więcej napisać, bo warto je poznać. U mnie się rewelacyjnie sprawdziły wszystkie 4 sztuki, a każda z nich była inna pod względem chociażby koloru, ale poniekąd podobna w działaniu.


Poznałam m.in takie maseczki jak:
Przeciwzmarszczkowa maska na tkaninie HAWAII PARADISE
Wygładzająca maska na tkaninie BALI PARADISE
Antyoksydacyjna maska na tkaninie PHUKET PARADISE
Nawilżająca maska na tkaninie TAHITI PARADISE

1. Rozłóż maskę i nałóż ją na oczyszczoną, suchą skórę.
2. Zrelaksuj się przez 15 minut, a następnie usuń maskę.
3. Nie spłukuj- wklep nadmiar maseczki w skórę.
Zalecane użycie:
1-2 razy w tygodniu w celu uzyskania najlepszych wyników.


Przeciwzmarszczkowa maska na tkaninie HAWAII PARADISE

Połóż się i zrelaksuj w tropikalnym raju! Maski z kolorowej, bambusowej tkaniny. Efekt wypoczętej, odświeżonej i promiennej cery! Anti-aging prosto z wulkanicznych wysp Hawaii. Pomarańczowa maska wykonana z włókna bambusowego. Wzbogacona o składniki aktywne: ekstrakt z ananasa i kwiatu bananowca.

KWIAT BANANOWCA, zwany również sercem bananowca, jadalny kwiat ceniony za swoje wartości odżywcze.

Działanie: Zmniejsza pierwsze oznaki starzenia

Aqua, Glycerin, Propanediol, Betaine, Trehalose, Maris Aqua, Butylene Glycol, Musa Sapientum Flower Extract, Centella Asiatica Extract, Ananas Sativus Fruit Extract, Hydrolyzed Caesalpinia Spinosa Gum, Caesalpinia Spinosa Gum, Phenoxyethanol, Polysorbate 20, Parfum, 1,2- Hexanediol, Caprylyl Glycol, Hydroxyethylcellulose, Xanthan Gum, Tetrasodium Glutamate Diacetate, Ethylhexylglycerin, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Citric Acid.

Wygładzająca maska na tkaninie BALI PARADISE

Efekt wypoczętej, odświeżonej i promiennej cery! Natychmiastowe wygładzenie prosto z tropikalnych lasów Bali. Różowa maska wykonana z włókna bambusowego. Wzbogacona o składniki aktywne: ekstrakty z jagody goji i kwiatu hibiskusa.

KWIAT HIBISKUSA symbolizuje rzadko spotykane piękno i pasję. W krajach Dalekiego Wschodu symbol sławy, odwagi i delikatności.

Działanie: Wygładza i wspomaga regenerację.

Aqua, Glycerin, Propanediol, Betaine, Trehalose, Niacinamide, Tropaeolum Majus Flower/leaf/stem Extract, Hibiscus Sabdariffa Flower Extract, Lycium Barbarum Fruit Extract, Hydrolyzed Caesalpinia Spinosa Gum, Caesalpinia Spinosa Gum, Phenoxyethanol, Polysorbate 20, Parfum, 1,2- Hexanediol, Caprylyl Glycol, Hydroxyethylcellulose, Xanthan Gum, Tetrasodium Glutamate Diacetate, Ethylhexylglycerin, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Citric Acid.


Antyoksydacyjna maska na tkaninie PHUKET PARADISE

Efekt wypoczętej, odświeżonej i promiennej cery! Moc antyoksydacji prosto z orientalnego Phuket. Niebieska maska wykonana z włókna bambusowego. Wzbogacona o składniki aktywne: ekstrakty z jagody acai i kwiatu lotosu.

KWIAT LOTOSU symbolizuje doskonałość, czystość i piękno.

Działanie: Neutralizuje wolne rodniki.

Aqua, Glycerin, Propanediol, Betaine, Trehalose, Polysorbate 20, Nymphaea Caerulea Flower Extract, Nelumbo Nucifera Flower Extract, Hydrolyzed Caesalpinia Spinosa Gum, Caesalpinia Spinosa Gum, Panthenol, Euterpe Oleracea Fruit Extract, Phenoxyethanol, Parfum, 1,2- Hexanediol, Caprylyl Glycol, Caprylyl/capryl Glucoside, Hydroxyethylcellulose, Xanthan Gum, Tetrasodium Glutamate Diacetate, Ethylhexylglycerin, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Citric Acid.

Nawilżająca maska na tkaninie TAHITI PARADISE

Efekt wypoczętej, odświeżonej i promiennej cery! Natychmiastowe nawilżenie prosto z wybrzeży Tahiti. Zielona maska wykonana z włókna bambusowego. Wzbogacona o składniki aktywne: wodę kokosową i ekstrakt z kwiatu tiare.

KWIAT TIARE dusza i symbol Tahiti, królowa wszystkich polinezyjskich kwiatów, przynosi szczęście i miłość, znak gościnności.

Działanie: Nawilża, ujędrnia i odżywia.

Aqua, Dicaprylyl Carbonate, Glycerin, Propanediol, Cetearyl Isononanoate, Cetearyl Alcohol, Ceteareth-20, Cocos Nucifera (Coconut) Water, Panthenol, Phenoxyethanol, Glyceryl Stearate, Cetyl Palmitate, Sodium Polyacrylate, Cocos Nucifera Oil, Gardenia Tahitensis Flower Extract, Xanthan Gum, 1,2- Hexanediol , Caprylyl Glycol, Ceteareth-12, Parfum, Tetrasodium Glutamate Diacetate, Leuconostoc/radish Root Ferment Filtrate, Ethylhexylglycerin, Benzoic Acid, Citric Acid.


Wszystkie maseczki mają podobną strukturę, czyli są one na tkaninie, ale każda z nich ma inny kolor. Każda natomiast jest mega dobrze nasączona i nawet aż za bardzo mokra. Pozostałości producent sugeruje. żeby wklepać w skórę i pozostawić do wchłonięcia nie spłukiwać. Ja kiedy maseczkę robiłam na noc nie spłukiwałam jej - kiedy w dzień to szłam do łazienki i sobie umyłam buźkę w cieplej wodzie. Maseczki wg. mnie działają podobnie, czyli wszystkie dobrze nawilżają i odżywiają skórę. Ciężko stwierdzić, natomiast aby przyniosły one natychmiastowe efekty jak użyło ich się raz. Po jednym użyciu nie mogę stwierdzić, że maseczka przeciwzmarszczkowa na tyle zadziałała, że nie mam zmarszczek. Pierwsze doznania po owych maseczkach są pozytywne, przyjemnie się je stosuje i są odpowiednie co do wielkości jeśli chodzi o te otworki na oczy, nos itp. Buzia nawilżyła się, odpoczęła, stała się jaśniejsza i nabrała promiennego wyglądu. Wiem, że przy systematycznym używaniu przez dłuższy czas efekty byłyby jeszcze lepsze - ale i tak cieszę się, że Marion ma w swojej ofercie takie maski, które mi przypasowały. Dodatkowo ich tropikalne nazwy i urokliwe opakowania już na samą myśl przywołują o wyspach i wakacjach. Chętnie do tych maseczek jeszcze powrócę. Nie chciałam też straszyć Was jak wyglądam w poszczególnych maskach na twarzy, ale musie uwierzyć one są kolorowe.


Jestem ciekawa, czy już znacie te maseczki i którą dla siebie wybierzecie odpowiednią, czy będzie to nawilżająca, wygładzająca a może inna?


pozdrawiam,
Donna

11 komentarzy:

  1. Ta co nawilża i odżywia by mi się przydała :) ładne opakowania mają :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też marzy mi się, żeby w końcu normalnie oddychać, bez tych maseczkowych ''kagańców''.
    Co do powyższych produktów, chętnie przetestowałabym maseczkę nawilżającą, bo boś ostatnio moja cera wygląda na zmęczoną.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam jeszcze tych maseczek. Kolorowe opakowania zwracają uwagę i wołają "wybierz mnie" :D Aż ciężko zdecydować. Myślę, że wybrałabym nawilżającą, bo dobrego nawilżenia nigdy zbyt wiele :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądają i brzmią zachęcająco :)

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię maski w płachcie, jeszcze ich nie używałam, ale kto wie, może się skuszę. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajne maseczki! Na pewno poprawiają humor w tą szarugę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam okazji ich testować, ale już samym wyglądem opakowania mnie kusza :D

    OdpowiedzUsuń
  8. oo super, nie słyszałam o nich wcześniej, ale wyglądają fajnie;)

    zapraszam do siebie<3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...