13 sie 2020

Zestaw pędzli z etui dla kobiet Royal and Langnickel Chique RoseGold.

Witam,



Co jakiś czas powinno robić się porządki w pędzlach do makijażu. One też się zużywają i potrzebują wymiany. Do tej pory kupowałam 'zwykłe' i pojedyncze pędzle jakie w danej chwili potrzebowałam i nie patrzyłam by były to markowe, czy wychwalane pędzle przez większość. Zależało mi, aby dany pędzel dobrze współpracował i był dobry przy wykonywaniu makijażu. W moim ostatnim zamówieniu online na Notino wybrałam całkiem przypadkowo zestaw pędzli Royal and Langnickel Chique RoseGold. Ani ich wcześniej nie znałam, ani o nich wiele nie czytałam - tak całkiem losowo pojawiły się u mnie w koszyku i powiem Wam, że był to dobry spontaniczny zakup. Zestaw ten jest z tych tańszych, ale czy warto przepłacać za coś co jest równie dobre jak drogie? Polecam Wam trochę pobuszować we wspomnianym sklepie, bo naprawdę można upolować tam nieraz ciekawe perełki za dość niską cenę. Za 5 pędzli + etui  cena aktualna to ok. 57 zł, więc to chyba dobra oferta. Super też, że pędzle są zapakowana w takie plastikowe pudełeczko, więc wystarczy tylko zapakować w kolorowy papier i mamy gotowy prezent dla koleżanki, czy siostry/kuzynki. 

Jak więc pędzle sprawdzają się u mnie? Zapraszam na krótki wpis o nich. 

 

Przy tym zestawie sugerowałam się ich ładnym wyglądem. Ala złote wykończenie na rączkach i bielutkie włókno, które jest syntetyczne, to tak na pierwszy rzut oka mogłam już ocenić na plus. Do tego białe etui, które można zabrać i spakować do środka pędzle w czasie wyjazdu świetnie organizują porządek, bo mamy produkty do makijażu w jednym miejscu. W zestawie znajduje się 5 pędzli: do pudru, skośny do różu, do konturowania, pędzelek do korektora i do brwi, czyli wszystko co potrzebne do wykonania podstawowego makijażu. Jestem z nich zadowolona, bo są mięciutkie, włókna nie wypadają, a rączka dobrze trzyma się w dłoni. Jak to bywa przy białych włosiach.. potrafią szybko się brudzić, ale przy systematycznych ich myciach (ja staram się co kilka dni to robić, bo nie robię tego po każdym aplikowaniu), da się utrzymać ich w porządku.


Może się skuszę jeszcze na jakiś inny zestaw pędzli z tej marki, bo widzę że pojawiły się nowości w ofercie, a jak wiemy pędzli do makijażu nigdy dość, kiedy np. mamy nie oczyszczone, a potrzebujemy na szybko wykonać makijaż, można wtedy wybrać właśnie taki pędzel czysty zapasowy. Jeśli jesteście zainteresowani tym zestawem Royal and Langnickel Chique RoseGold - polecam!

  
Macie swoje ulubione pędzle do makijażu?
Kupujecie je w zestawach z danej marki, czy jednak pojedyncze z różnych?



pozdrawiam,

Donna

14 komentarzy:

  1. Wyglądają zachęcająco. Chętnie bym wypróbowała. Pędzli nigdy zbyt wiele :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja piorę pędzle po każdym użyciu, widzę, że to bardzo pomaga w przypadku jasnego włosia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne, eleganckie pędzle, mnie obecnie niczego nie brakuje ale i tak na te chętnie bym się skusiła

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie się prezentują. Lubię taki design pędzli.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne, ale mam już pędzle tych typów, głównie z Hakuro

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne pędzle, wyglądają "drogo" :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja kupuję w zestawach i uwielbiam pędzle!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wyglądają :) ja sobie muszę sprawić dodatkowe pędzle do makijażu oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przy wyborze pędzli zwracam uwagę przede wszystkim na jedną rzecz - czy są syntetyczne. Te wyglądają na bardzo fajne - i ładnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Właśnie szukam jakiegoś sprawdzonego zestawu pedzli, dzięki

    OdpowiedzUsuń
  11. Taki zestaw pędzli z pewnością przyda się mojej córce, ostatnio sporo eksperymentuje z makijażami, zatem niezbędne narzędzia. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny zestaw sama chętnie bym kupiła

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...