15 sie 2020

Naturalne kosmetyki dla mężczyzn o zapachu ekskluzywnych perfum - Unit4men.

Witam,



Bardzo dawno temu nic w blogosferze nie wygrałam - nie brałam też specjalnie udziału w konkursach, czy w rozdaniach. Niedawno jednak tak spontanicznie pewnego dnia zgłosiłam się do rozdania na instagramie i wygrałam zestaw pielęgnacyjny dla mężczyzny z marki Unit4men. Są to polskie naturalne kosmetyki dla mężczyzn o zapachu ekskluzywnych perfum. Tak to prawda, bo już podczas rozpakowywania przesyłki, czuć było wspaniały zapach męskich perfum. Przesyłeczka dotarła do mnie w zaledwie kilka dni po ogłoszeniu wyników, więc byłam zaskoczona szybkością i dobrze zabezpieczoną samą paczuszką.


Dziś nie będzie to typowej dłuższej recenzji kosmetyków, ponieważ to za krótki czas przy ich testowaniu (dopiero od kilku dni są one w użyciu przez mężczyznę), ale nie mogłam się powstrzymać by opisać ich pierwsze wrażenie, które już usłyszałam od testera. Dodam też, że są to naturalne kosmetyki z ekskluzywnymi zapachami męskich perfum, więc w dobie rynku kosmetycznego wśród tysiąca marek, warto właśnie zwrócić uwagę na tego typu produkty. Sama z chęcią chciałabym poznać coś tego typu - coś naturalnego ale i pachnącego luksusowo. To też dobry pomysł na prezent dla mężczyzny, który dba o siebie i chce wyglądać atrakcyjnie. 


Szata graficzna tych kosmetyków to czarny kolor. Zarówno kartoniki jak i same opakowania mają taką swoją magiczną i tajemniczą prostotę. Nie mniej jednak już na pierwsze wrażenie kosmetyki wydają się być eleganckie i mające to coś. Lubię czarny kolor wśród kosmetyków, więc na pewno na półce sklepowej pierwsze co to bym zerknęła na taki design.

W zestawie znajdował się krem regenerujący do rąk i rewitalizujący krem do twarzy. Nie ukrywam, ale z kremu do rąk mój mężczyzna bardzo się ucieszył i jak na moje oko to zużywa on więcej ilości tubek ode mnie, ale ze względu na pracę, gdzie o dłonie musi dbać. Nieraz zajęcia powodują szybkie przesuszenia skóry, więc po każdym lub prawie każdym myciu dłoni - krem do rąk jest u niego wskazany. Tu zarówno w obu kremach pierwszym efektem było dobre nawilżenie naskórka i wchłanianie się produktu. Kremy nie zostawiają tłustej warstwy na skórze, a stosownie się wchłaniają, zostawiając przyjemną zadbaną powierzchnię na skórze. Zapach ich jest piękny - męski, może nie czuć go intensywnie, ale łagodnie czuć jego powiew. Z kremem do twarzy tester też się zaprzyjaźnił i choć to dalej dla niektórych facetów jest coś dziwnego, że krem do twarzy dla mężczyzn, tak cieszę się, że rośnie grono świadomej pielęgnacji twarzy i dbania o siebie wśród mężczyzn. 


Regenerujący krem do rąk
Regenerujący krem do rąk intensywnie regeneruje i nawilża nawet spierzchnięte dłonie. Zawiera opatentowany kompleks, który ma właściwości antyoksydacyjne i przeciwstarzeniowe. I co kluczowe – nie pozostawia tłustej warstwy! 

Zawiera aż 97% składników naturalnych, m.in.:
- masło shea
- masło mango
- olej camellia kissi
- olej ze słodkich migdałów
- mąka z ziaren owsa


Rewitalizujący krem do twarzy
Krem doskonale łagodzi podrażnienia, silnie nawilża i redukuje oznaki starzenia. Zawiera opatentowany kompleks, który neutralizuje negatywne efekty stresu psychologicznego na skórę, takie jak zapalenia i zaczerwienienia. Ponadto jest multifunkcyjny - łączy zalety balsamu po goleniu i bogatego kremu rewitalizującego w jednym opakowaniu!

Zawiera:
- beta glukan z owsa
- glinka kaolinowa
- ekstrakt z lukrecji
- olej z pestek winogron
- ekstrakt z Agastache mexicana



Zestaw tych dwóch produktów zrobił dobre pierwsze wrażenie, może cenowo jest droższy, ale mężczyźni i tak tego typu produkty, zwłaszcza do twarzy, mają na dłuższy czas, więc można tą cenę zaakceptować.
Jestem ciekawa, czy Wasi Panowie chętnie używają kremów do pielęgnacji twarzy, rąk?



pozdrawiam,

Donna




14 komentarzy:

  1. Oj, mój chlopak nie używa takich rzeczy, ale może bym mu kupiła, żeby zaczął hehe, spytam się go co on sądzi o tych kosmetykach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Marki nie znam, ale podobają mi się opakowania. Proste, eleganckie. W sam raz dla facetów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój chłopak testował żel pod prysznic, krem do twarzy i krem do rąk i był z nich zadowolony. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawe kosmetyki 😊 podoba mi się szata graficzna. Jest bardzo elegancka i męska

    OdpowiedzUsuń
  5. UUu myślę, że warto kupić taki zestaw

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, że na rynku są dostępne naturalne produkty również dla mężczyzn :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz widzę tę markę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tej marki. Mój mąż to nie używa za wiele z kosmetyków, tylko to co konieczne i namówiłam go do używania żelu do mycia twarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki fajny zestaw, chyba zainwestuje i kupię mężowi :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Marki nie znam ale może kupię mojemu facetowi w prezencie bo wyglądają bardzo elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajnie wyglądają:) estetyczne acz z klasą

    OdpowiedzUsuń
  12. Cieszę się, że nagroda przypadła do gustu, owszem ceny są wyższe, ale składy też lepsze niż tradycyjne drogeryjne:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo jestem ciekawa, czy moim panom te kosmetyki by się spodobały, jak by się do nich odnieśli, dlatego jak tylko pojawi się okazja, chętnie zdecyduję się im je sprezentować na próbę. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...