4 wrz 2019

Spotkanie blogerek w Krakowie na pożegnanie wakacji - sierpień 2019.

Witam,



W ostatni dzień wakacji 31 sierpnia 2019 r., który był mega upalnym dniem wybrałam się do Krakowa na spotkanie blogerek. Jak wiecie lub też i nie, do Krakowa mam ok. 120 km, więc nie jest to daleko, ale pośród innych zaproszonych dziewczyn mam niestety najdalej, co nie zmienia faktu, że lubię jeździć i zawsze jak mam czas i kierowcę to na spotkanie z koleżankami zawsze jestem chętna. Co wyróżnia Nasze kameralne spotkania, które od jakiegoś czasu są w tym samym gronie? Otóż to, że każda z Nas ma wkład w przygotowanie takiego spotkania. Wszystkie zajmujemy się organizacją i to jest piękne. W zespole jest siła i motywacja. Kto był choć raz sam organizatorem ten wie, że to nie takie proste i łatwe. A Ci co myślą, że spotkania to tylko prezenty to niech sam wykaże się i od razu zmieni zdanie :)


Nasze spotkanie tym razem odwiedziły także dwie sympatyczne i miłe Panie z firmy Uzdrovisco (te uśmiechy, od razu zaraziły Nas pozytywną energią) pani Anna dyrektor ds. marketingu i rozwoju oraz pani Karolina kierownik działu obsługi klienta. Obie Panie przyjechały z okolic Warszawy, by przedstawić Nam idee jaką jest 
UZDROVISCO, czyli dobro z natury...

Uzdrawiać wcale nie oznacza leczyć - zmieniać, ale przywracać to, co utracone. Uzdrowienie daje radość, spokój, spełnienie.


Prezentacja nt. powstawania firmy jej misji i naturalnych produktów była tak ciekawa i interesująca, że gdybyśmy mogły przegadałybyśmy całą sobotę, a nie tylko tych parę chwil. Tak naprawdę o owej marce Uzdrovisco nie słyszałam wcześniej, więc z ciekawością byłam wsłuchana w mini wykład, bo pani Ania tak opowiadała, że naprawdę chciało się tego słuchać. I nie tylko ja odniosłam takie wrażenie, ale i pozostałe dziewczyny także były tego zdania. Zostałyśmy przeszkolone od podstaw, czyli co to jest naturalny produkt, jak powstaje i jak zostaje wyprodukowany krem zanim trafi on na sklepowe półki. Ile musi mieć dokumentacji, potwierdzonych badań itp. 


Co podobało mi się najbardziej? Ano to, że na żywo mogłyśmy się zapoznać z asortymentem firmy, i zrobić pierwsze testy produktów. Jak te kremy pięknie pachną! :) Naprawdę rzadko kiedy można spotykać produkty chociażby z czarnym tulipanem, czy z makiem. Ja jestem zachwycona!


Gdzie można dostać produkty o których była mowa na prezentacji? Właśnie oto byłam ciekawa i pod koniec prezentacji zapytałam :) Produkty są dostępne w Drogerii Natura, Drogerii Kontigo oraz Drogerii Aelia (na lotnisku w Warszawie, Krakowie i Gdańsku). Dodatkowo w Drogerii Hebe, kiedy będzie trwał festiwal naturalnych kosmetyków, także będą one wtedy tam dostępne. 

Ja jestem ciekawa tych naturalnych maseczek do twarzy, jeśli tylko się sprawdzą chętnie kupię je właśnie w Hebe, kiedy będą tam dostępne, bo tą drogerię u mnie niedawno otworzyli.


Jak to bywa na spotkaniach czas szybko ucieka i każda z Nas wraca do swoich obowiązków. Nie mniej jednak cieszę się, że ponownie spotkałam się z dziewczynkami z blogów:

Jeśli tylko dostanę Nasze wspólne zdjęcie, to zaraz je pokażę, bo akurat nie posiadam takiego. Sobie zdjęć nie robiłam, a zresztą jak się jest na prezentacji czy zajda Calzone, to nie myśli się o robieniu zdjęć.


W drugiej części zaprezentuję upominki, jakie każda z Nas otrzymała od wspaniałych partnerów. Już teraz chcę serdecznie podziękować firmom, że umiliły Nam to spotkanie i poznamy kolejne nowości z branży kosmetycznej i nie tylko...



Buziaki i do następnego razu :*




pozdrawiam,


Donna

21 komentarzy:

  1. Świetne są spotkania w takim gronie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super spotkanie, a tych marek kosmetycznych nie znam oprócz może Yasumi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, ze nei wiedziałam :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczyny od jakiegoś czasu chyba spotykają się w tym samym zestawie więc dlatego nic nie wiemy :D

      Usuń
  4. Takie spotkanie to super sprawa. Ja jeszcze nie miałam okazji na takim byc ale bloguje dopiero od niedawna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widać, że spotkanie było bardzo udane :) Sama z chęcią bym się na takie wybrała, ale u mnie w okolicy niestety nie ma a do Krakowa mam za daleko :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Dawno nie byłam na spotkaniu blogerskim - aż tęsknię za dziewczynami z moich okolic.

    OdpowiedzUsuń
  7. Spotkania blogerskie to fajne okazje do tego by poznać sie osobiście:) Marka Uzdrovisco to zupena nowość jak dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  8. Kameralnie i sympatycznie :) Lubię tak :D

    OdpowiedzUsuń
  9. widzę że miałyście super spotkanie! świetnie, doborowe towarzystwo czyli fajna zabawa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No i super spotkanie :) W miłym towarzystwie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Spotkania blogerek to fantastyczna sprawa :) Spędzenie czasu z osobami, o podobnych zainteresowaniach - idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. szkoda, że nikt w mojej okolicy nie organizuje takiego spotkania :-( Bardzo Wam zazdroszczę tak przyjemnie spędzonego czasu :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Spotkanie w fajnym gronie to podstawa. No i prezentacja kosmetyków inteserująco i praktycznie spędzony czas. Dziewczyny z Uzdrovisco przesympatyczne. Miło jest spotkać się z osobami o podobnych zainteresowaniach.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo zazdroszczę Ci udziału w takim spotkaniu, bo każde z nich rodzą nowe, fajne wspomnienia i przyjaźnie. Z chęcią bym się na takie wybrała. Świetna fotorelacja!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię spotkania blogerek, gdzie spotykają się dziewczyny o wspólnej pasji i zainteresowaniach. Sama takie organizowałam ale teraz brak na to czasu

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie bylo mi dane byc na takim spotkaniu zazwyczaj sa bardzo daleko mnie 😀 ale było by super. Fajne prezenty w sesnie produkty do testowania 😀 zdaje eobie sprawe ze to nie takie jak sie wydaje

    OdpowiedzUsuń
  17. Szkoda ze nie wiedziałam o spotkaniu :( uwielbiam poznawać koleżanki po fachu . Na takich spotkaniach jest super , zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
  18. Takie spotkania to fajna sprawa :) Fajnie też, że każda z Was wnosi wkład w jego przygotowanie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...