27 sty 2019

Paleta cieni do powiek Makeup Revolution Life On the Dance Floor wersja VIP.

Witam,



Pamiętacie jak w grudniu chodził św. mikołaj? Do Was też przyszedł? No ja pisałam, że byłam grzeczna i chyba mój list do niego dotarł, bo elfy od perfumerii iperfumy by Notino, przyniosły mi jak i moim koleżankom, które były razem ze mą na spotkaniu blogerek w Krakowie piękne podarki, w postaci niesamowitych boxów. Wśród nich była ta oto przepiękna paleta cieni do powiek Makeup Revolution, którą chcę dziś dla Was kochani zaprezentować bliżej. 


Relacja z tego spotkania jest oczywiście na blogu, wraz z tym a propo, że perfumeria ta pięknie pakuje prezenty, a ich stabilne opakowania są praktyczne, kolorowe i świetnie nadają się do późniejszego przechowywania np. kosmetyków. 
Fotorelacja -> mikołajowy event.


Opakowanie mojej ala złotej palety cudownie lśni w słońcu. Czekałam na ten moment by w pełni oddać ten blask. To cudeńko, zanim je otworzyłam już bardzo mi się wizualnie spodobało. Czy Wy też wybierając palety zwracacie uwagę na ich zewnętrzny wygląd? Po otworzeniu ukazują Nam się te oto śliczności:


Wersja jaką posiadam to wersja VIP, jest jeszcze odcień Guest List i odcień After Party. Nie wiem, która wersja mi się najbardziej podoba, chyba każda po trochu, bo kolorki naprawdę zapierają dech. A same ich błyszczące opakowania, potrafią tak przyciągać wzrok nie tylko mój, ale wszystkich którzy mnie z nienacka odwiedzą i widzą tą paletę gdzieś w pobliżu jak tylko leży gdzieś na wierzchu. Hmm, co do kolorków, może nie wszystkie owe kolory w tej palecie używam lub używałam do tej pory, ale jak mam możliwość to sprawdzam jakie odcienie najlepiej do mnie pasują. Nie wszystkie są też 'moje'. Wiecie co? Kiedyś rzadko kiedy sięgałam po cienie, teraz jak to kobieta zmienną jest - kiedy nie mam cienia czuję, że powieki są takie nagie. Oczywiście lubię podkreślić oko i przede wszystkim jak mam rano na tyle czasu to coś tam wymaluję, ale gdy jest pośpiech to nie zawsze pamiętam czy chcę używać cieni, bo to jednak wymaga precyzji i staranności. Większe malowanie zostawiam na specjalne wyjścia. 


W tej palecie podoba mi się to, że w zestawie jest 24 różnych cieni, od jaśniejszych i ciepłych po delikatne róże, beże czy rudości i brązy. Cienie są zarówno matowe i błyszczące. Zaletą palety jest to, że posiada bardzo duże i wygodne lustro :) A to ważne dla nas kobiet! Cienie nie osypują się, może coś tam lekko, ale nie ma to większego problemu. Każdy cień jest w stanie się pylić. Ja nakładam je różnie - lubię palcem, ale też używam pędzelka. Ponieważ mam opadającą powiekę cienie lubię nakładać więcej. Ostatnio myślałam też nad jakąś dobrą bazą pod cienie - muszę coś pomyśleć ze względu że chcę, aby cienie dłużej i lepiej się trzymały. 


Jak wspomniałam paleta ta pochodzi z perfumerii iperfumy.pl i aktualnie jest na nią promocja :)




pozdrawiam,

Donna

30 komentarzy:

  1. Ma ładne kolory, ale Ja obecnie i tak mam za dużo paletek cieni do powiek :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja podobnie, mam dużo paletek ale i tak lubię nowości :D

      Usuń
  2. Bardzo ładna kolorystyka. Wbudowane lusterko znacznie ułatwia wykonywanie makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że nie ma swatchy. Wiele kolorów wygląda podobnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wyglądają zbliżone do siebie to prawda, ale są to maty i rozświetlające, więc do końca nie są podobne :)

      Usuń
  4. Wygląda fajnie, ale dobrze by było, gdyby kolory były bardziej zróżnicowane😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W palecie After Party jest większy misz - masz :)

      Usuń
  5. Ładne kolory, ale nie przepadam za tą marką...

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolorystyka idealna dla mnie, ale mam dużo podobnych cieni. Poza tym wydaje mi się, że wiele odcieni na podobną tonację. Obawiałabym się, że na powiece się zleją.

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się kolorystyka tej palety :) Makeup Revolution ma w swojej ofercie wiele palet, które mnie kuszą :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekne kolory, szkoda że ja nie maluję się cieniami, a już brązami to w ogóle

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie trochę zbyt podobnie wyglądają te cienie, wolę gdy w paletce jest większe zróżnicowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. kolorystyka paletki idealna dla mnie !! śliczna jest :)
    nie widziałam jej, a teraz to dla mnie must have

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolory idealne dla mnie. Paletki MUR cały czas mnie kuszą, ale trudno mi wybrać tą 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna, lubię takie kolory cieni, najczęściej takimi się maluję. Mam podobną paletkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Opakowanie - super, uwielbiam takie błyszczące rzeczy. Paleta kolorystycznie - bezpieczna: moje kolory.

    OdpowiedzUsuń
  14. Paleta bardzo podstawowa, jak dla mnie troszkę monotematyczna :) Ma cudowne opakowanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ..fajna kolorystyka, akurat dla mnie 😺

    OdpowiedzUsuń
  16. sporo kolorów ale bardzo podobne są do siebie wszystkie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Szeroka gama kolorystyczna sprawia, że każdy wybierze coś dla siebie 😁

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolorystyka fajna, ale ta marka mnie nie przekonuje do zakupu.

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow ale dobrego masz Mikołaja. Piękna paleta cudowna kolorystyka.

    OdpowiedzUsuń
  20. No nie wiem, mnie jakoś nie przekonuję ;) Ja jednak wolę odrobinę koloru, brązy mnie nie intrygują :D

    OdpowiedzUsuń
  21. A ja mam wrażenie, że jakość nie jest dobra produktów tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo lubię na oku wszelkie brązy, ale w tej palecie jest tak wiele podobnych do siebie odcieni, że nie wiem czy warto - dużej większości pewnie wcale bym nie użyła :P

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie wiem czy wiesz, ale ja mam wewnętrzny bojkot na tę markę ;) Co poradzisz.
    Cienie prezentują się całkiem ok. CIekawa jestem czy ładnie się łączą bo wszystkie są do siebie zbliżone kolorystycznie i czy się nadmiernie nie zlewają ze sobą.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...