9 gru 2018

Kokosowa świeżość ukryta w wosku Coconut Splash od Yankee Candle.

Witam,



Czy lubicie zapach kokosu, kokosa? Czy jak to się odmienia ;) Ja lubię zarówno w kosmetykach jak i artykułach spożywczych (olej kokosowy, ciasteczka, woda kokosowa itp.) W ofercie Yankee Candle jest kilka kokosowych wosków, ale ja ostatnio poznałam ten o nazwie: Coconut Splash. Wybierałam go z myślą o chłodniejszych dniach jakie nastały, bo tego typu zapachy są otulające i ciepłe. Ale nieco się pomyliłam, bo jest to zapach z kategorii: wakacje w tropikach, więc nie jest duszący, ani mdły - a pachnie on kokosową świeżością. Nie jest też, aż tak intensywny, ale to zależy co kto lubi i jaki ułamie sobie kawałek wosku do kominka. 

Z opisu można przeczytać:
Tak orzeźwiający i czysty, z odrobiną naturalnej, tropikalnej słodyczy.

Jak wspomniałam nie jest to typowo ciężki i słodki kokosowy wosk. Etykieta może tu mylić, bo po po zapaleniu czuję kokosową świeżość. Brzmi co najmniej sprzecznie, bo kokos kojarzy się z czymś słodkim, ale tutaj przeplatają się też owocowe akcenty. Jest to zapach bardzo pozytywny, emanujący dobrą energią. Polubiłam taką kokosową wersję i pasuje wg. mnie na każdą porę roku.

Lubicie kokosowe woski? 
Znajdziecie je w sklepie goodies.pl
buziaki :* 



pozdrawiam,

Donna

8 komentarzy:

  1. Oj bardzo lubiłam miałam nie raz i napewno wrócę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Po tym zapachu spodziewałam się Rafaello, no niestety.. Niemniej jednak bardzo przyjemny kokos, ale w innym wydaniu 😉

    OdpowiedzUsuń
  3. jak ja uwielbiam tak mój mąż nie znosi kokosowych zapachów :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam kokosowe zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tego zapachu jeszcze nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam na niego chrapkę bo lubię kokosowe zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Po prostu kocham te zapachy. Wyjątkowo trwałe i intensywne.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...