14 gru 2018

Ecodenta Extra czarna wybielająca pasta do zębów.

Witam,



O czarnych pastach do zębów już nieraz czytałam recenzje i chciałam bardzo poznać choć jedną z nich. Na rynku wśród firm do higieny jamy ustanej coraz częściej spotkać możemy właśnie czarne węglowe pasty. Ja skusiłam się na początek na Ecodenta Extra - jest to czarna wybielająca pasta do zębów. Nie mam wielkiego problemu z odcieniem zębów, bo papierosów nie palę, ale piję kawę, czasem lampkę czerwonego wina. Wiem, że takie produkty powodują przebarwienia Naszych zębów. A o śnieżnobiałych zębach chyba każdy z Nas marzy. No i druga rzecz to takie efekty możemy uzyskać jedynie w gabinecie stomatologicznym, pasty nie dadzą Nam takiego efektu, jedynie zbliżą Nas do białych odcieni, dlatego cieszę się, że i w warunkach domowym w jakimś stopniu możemy przyczynić się do białego uśmiechu, właśnie dzięki odpowiednim ku temu pastom.


Pasta do zębów Ecodenta Extra jest przeznaczona do delikatnego wybielania zębów. Skutecznie usuwa niepożądane przebarwienia z zębów, a przy regularnym stosowaniu wynagradza bardziej promiennym uśmiechem.

Właściwości:
- wybiela zęby
- walczy z próchnicą zębów i osadem nazębnym
- gwarantuje delikatną pielęgnację szkliwa zębów
- rewitalizuje i pielęgnuje dziąsła
- odświeża oddech

Sposób użycia:
Stosuj co najmniej 2× dziennie. Czyść zęby dokładnie co najmniej przez 2 minuty. Aby doczyścić zęby, użyj nici dentystycznej lub szczoteczki międzyzębowej.


Tak, pasta jest czarna jak wskazuje jej nazwa. Opakowanie również z kartonikiem jest w tonacji ciemnej. Zawsze czarne opakowania wśród kosmetyków czy innych produktów, kojarzą mi się czymś eleganckim i stylowym. Nie da się ukryć, że czarna pasta przy myciu nieco brudzi nam umywalkę czy wannę, ale myślę, że to nie jest aż tak duży problem. Pasta Ecodenta Extra po nałożeniu na szczoteczkę jest czarna, przy myciu intensywność koloru blaknie i robi się odcień szary. W czasie mycia nieraz odczuwałam takie uczucie szczypania - to chyba reakcja na to, że była to moja pierwsza czarna, węglowa pasta. Ale z każdym kolejnym już myciem nie zwracałam uwagi i myłam jak normalnie myje się zęby. Pasta świetnie myje i oczyszcza zęby, które po wypłukaniu wodą stają się dobrze umyte i takie w dotyku języka 'śliskie i gładkie' Czy pasta wybiela? Tak. Nie porównywałam, aż tak dokładnie przed i po, ale moje zęby zyskały po prostu ładniejszy odcień. To też zasługa chyba tego, że wino zamieniłam z czerwonego na białe, więc to też jakiś mały plus przy barwieniu szkliwa. Pasta jak wspomniałam jest z węglem i posiada eko skład, więc nie podrażnia zębów, ani dziąseł. Jest taka inna, jak do tej pory używałam pasty. Posiada też miętowy smak i świetnie odświeża jamę ustną. Jestem bardzo pozytywna zaskoczona tą pastą. Jeżeli ktoś nie ma dużych przebarwień i szuka dobrej pasty by ciut wybielić odcień swoich ząbków - ta pasta spełnia te zadania, bez konieczności drogiego wybielania u dentysty. Ja skuszę się po ponowną tubkę, bo pasta mnie zachwyciła i jest bardzo dobra oraz łatwo dostępna np. na iperfumy.pl



Używacie czarne pasty do zębów, czy wolicie tradycyjne białe/żelowe?





pozdrawiam,

Donna



20 komentarzy:

  1. Używam tradycyjnych past, czarnej nigdy nie miałam 🙂

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się trochę boję ... moje dziąsła są maksymalnie wrażliwe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, w ofercie Ecodenta też są propozycje past dla zębów i dziąseł wrażliwych :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Ja polubiłam tą, może kiedyś coś innego wybiorę :)

      Usuń
  4. Miałam ją, ale dość szybko podczas używania zauważyłam, że moje zęby stały się bardziej wrażliwe, więc ją odstawiłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tego u siebie nie odczułam, ale wiadomo każdy inaczej reaguje :)

      Usuń
  5. Miałam ją, ale nie byłam zadowolona. Efektów nie dała, a tylko spowodowała nadwrażliwość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zauważyłam u siebie ładniejszy odcień :) Wcześniej też ktoś pisał o nadwrażliwości - hmm ja tego nie odczułam.

      Usuń
  6. Używam właśnie tej konkretnej i bardzo ją lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam ja pierwszy raz i też polubiłam :)

      Usuń
  7. miałam ją ale w moim odczuciu jej "mięta" była dziwna. Miałam odczucie jakby nie do końca odświeżała jamę ustną

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie była mocna, ja na początku czułam takie szczypanie z tą miętą. Potem już nie zwracałam na to uwagi.

      Usuń
  8. Jeszcze nie używałam pasty z dodatkiem węgla, ale chyba w końcu spróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja ulubiona pasta do zębów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z ciekawości chciałabym wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...