29 gru 2018

Elegancki srebrny naszyjnik LaVivre „Gorąca Miłość”

Witam,



Nie znam kobiety, która by nie lubiła biżuterii. I chociaż każda z Nas ma inny gust, tak biżuterię kobiecą lubimy. Czy jest to złota, srebrna, ręcznie robiona, z koralików, z bursztynów, kamieni, czy drewniana itp. to zawsze coś w danym okresie życia Nam się podoba. Ja odkąd pamiętam gustuję w biżuterii srebrnej. Najbardziej lubię i nigdy mi się nie znudzą długie, zwisające proste kolczyki. Tak naprawdę to nie wiem ile już takich par miałam, ale od szkoły średniej wiele się różnych takich kolczyków przewinęło, bo dziurki na kolczyki w uszach miałam przebijane jeszcze w przedszkolu. Później kiedy dorastałam, pod koniec szkoły podstawowej dostałam pierwszą moją srebrną dość dobrej jakości bransoletkę, którą miałam bardzo długi czas i niestety na studiach ją gdzieś zgubiłam :( Bardzo mi było ją wtedy szkoda. Dlatego zakładając teraz 'droższą' biżuterię, zakładam tylko na szczególne okazje, by nie zgubić i nie stracić tak cennych pamiątek. A jeśli mowa o pięknych biżuteriach, to jeszcze przed świętami stałam się posiadaczką tego oto przepięknego srebrnego naszyjnika „Gorąca Miłość”


Ta biżuteria srebrna jest bardzo delikatna i kobieca. Symbol serduszek nigdy nie wychodzi z mody jest zawsze na czasie, bo ten akcent jest zawsze elegancki i taki z uczuciem. Serce kojarzy się z miłością, zakochaniem, dobrocią, rodziną, więc to idealny pomysł też na prezent od serca, z sercem od ukochanego dla ukochanej oraz dla wszystkich tych którzy darzą się uczuciem, zaufaniem czy sympatią. Naszyjnik należy do lekkich i subtelnych. Ciężko go było sfotografować, ale do małej czarnej pasuje idealnie. O takim naszyjniku od dawna właśnie marzyłam. Może dla kogoś to tylko zwykły naszyjnik, dla mnie będzie wyjątkowy z dobrą energią. Symbolizuje moją kobiecą delikatność i otwarcie serca na innych dobrych ludzi. Połączone serduszka to też znak na dwie kochające się osoby. No czyż ten naszyjnik nie jest piękny? 


Naszyjnik składa się z trzech serduszek. W centralnym punkcie naszyjnika znajdują się swobodnie wiszące, dwa połączone ze sobą serduszka. Po jednej stronie znajduje się wiszące srebrne serduszko w kształcie ramki, dzięki czemu naszyjnik ma modowy look, po drugiej stronie znajduje się serduszko dzielone w wyjątkowym kształcie. Całość wygląda po prostu zjawiskowo!

Długość naszyjnika jest ruchoma – od 43,5cm do 46,5cm
Wielkość serduszek połączonych – 1,5cm/1cm
Wielkość serduszka srebrnego ramka – 1cm/1cm
Wielkość serduszka dzielonego – 1,1cm/0,9cm
Naszyjnik w całości wykonany został ze srebra próby 925.


Dodatkowo naszyjnik kiedy go nie noszę mieszka sobie w tym oto pudełeczku. Całość wygląda bardzo elegancko i z dobrym gustem w sam raz na prezent. 


Czy Wy również lubicie srebrną biżuterię?
Łańcuszki, kolczyki czy może bransoletki?



pozdrawiam,

Donna

7 komentarzy:

  1. Śliczny naszyjnik, mam sporo srebrnej biżuterii. 😉

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny :) mam dużo naszyjników, ale bardzo rzadko noszę. Za to lubuję się w kolczykach i bransoletkach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. długi łańcuszek ale podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja znam kobiety, które nie lubię i nie noszą biżuterii, ale ja do takich nie należę ;) Biżuterię kocham i uwielbiam i mam jej bardzo dużo, ale nigdy dość ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny:) Lubię takie dłuższe naszyjniki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Naszyjnik prezentuje się pięknie ;) Ja natomiast przepadam za kolczykami ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie zobaczyłabym go w jakiejś stylizacji.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...