8 paź 2018

Woda perfumowana Estée Lauder Pleasures. Pozwól się rozpieścić upojnym aromatom kwiatów!

Witam,


Kiedy podobają mi się znane zapachy lubię je mieć w dużej pojemności 75 czy 100 ml, kiedy jednak zapach wybieram w ciemno, wolę nie ryzykować i 30, 50 ml na początek wystarczy. Tak było z nowym zapachem od Estée Lauder Pleasures. Chciałam typowo kwiatowy zapach i ten właśnie taki jest. Czy znacie tą wodę perfumowaną?


Woda perfumowana Estée Lauder Pleasures to wyjątkowa przyjemność dla nowoczesnych kobiet, które lubią uciekać do wiosennego, romantycznego ogrodu kwiatowego. Pozwól się rozpieścić upojnym aromatom kwiatów!


W zapachu jako pierwsze pojawiają się nuty frezji oraz liście fiołków. Następnie rozwija się odurzający różowy pieprz połączony z tuberozą i nutami zieleni. W samym sercu zapachu dominuje mieszanka ogrodu kwiatowego. Bazę tego kwiatowego koktajlu tworzy zmysłowe drzewo sandałowe, paczula, piżmo i cedr.

Głowa: czerwone owoce, fiołek, frezja, liście fiołka, różowy pieprz, tuberoza, zielona nuta
Podstawa: cedr, drzewo sandałowe, paczuli, piżmo
Serce: jaśmin, konwalia, lilak, lilia, piwonia, róża


Co skusiło mnie aby wybrać ten zapach?
Szukałam zapachu, w którym poczuję coś z konwalii i coś delikatnego z fiołka i udało się. Ten zapach to typowo kwiatowo wiosenno-letni aromat. I choć mamy za oknem jesień, a zaraz po niej zimę to tak, pasujące perfumy na ten czas powinny być ciężkie w stylu otulającym, ciepłym, zmysłowym i słodkim, a mnie naszło coś na konwalie i fiołka. Nie wiem, czy to zachcianka upss. Ale ogólnie zapach jest piękny, kobiecy, a nawet dziewczęcy. Bardzo świeży i kwiatowy. Lubię jak coś wokół mnie jest delikatnego i ładnie pachnącego. Wybierając się np. do dentysty na biały fotel, czy do okulisty do nowoczesnej kliniki gdzie gabinety są jasne chcę aby ładnie ode mnie pachniało, a nie dusząco, słodko i nachalnie. Kontakt między mną, a lekarzem w okolicach oczu przy badaniu komputerowym jest bliski więc woda perfumowana Estée Lauder Pleasures jest idealna na takie wizyty. Ja wiem, że świeżo kwiatowo pachnę i wiem, że mogę liczyć na zapachową delikatność, a nie ciężką nachalność.


Z początku nieco się musiałam przyzwyczajać to tej perfumowanej wody, myślałam też 'ojej to nie dla mnie' coś mi tu nie pasuje, czegoś mi tu brakuje, ale kiedy tak ponosiłam i oswoiłam się z zapachem to mogę napisać, że zapach jest ładny wiosenny. Flakonik nie wyróżnia się niczym specjalnym - jest prosty, mały. Jego pojemność 50 ml, mieści się prawie w mojej dłoni. Na iperfumy.pl dostępny jest on w różnych pojemnościach i w różnych cenach: od 4,20 za 1 ml do 209,70 za 100 ml.



Znacie ten zapach lub inny z Estée Lauder?




pozdrawiam,

Donna

5 komentarzy:

  1. Kwiaty na jesień całkiem mogą być przyjemne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zdecydowanie fajna odmiana od ciężkiej słodkości :D

      Usuń
  2. Po takim opisie chętnie sprawdziłabym tester :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już czuję jej cudny zapach przez ekran ^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...