16 paź 2018

Suplementy diety na włosy i paznokcie: Mega krzem z biotyną i Biotynę forte od Avetpharma.

Witam,


Od jakiegoś czasu łykam dwa suplementy diety na włosy i paznokcie: Mega krzem z biotyną i Biotynę forte od Avetpharma. Na instagramie można już było śledzić, że kuracja trwa: tu i tu i powoli dobiega końca... 


Nie ważne jakbyśmy się odżywiali czy stosowali dziesiątki produktów kosmetycznych do włosów, jak rytm pór roku, czy stres oraz np. zmiany hormonalne związane z tarczycą powodują, że włosy wypadają garściami, są słabe, cienkie i potrzebują czegoś więcej niż tylko pożywienia i kosmetyków. Ja np. mam włosy cienkie i wypadające, więc znam ten problem nie od dziś. Raz na jakiś czas przeprowadzam różne kuracje ze suplementacją, więc jak zaczynam takową to jestem systematyczna i pilnuje łykania, bo efekty łatwo jest zauważyć. Zapraszam Was kochani na moją recenzję z owymi suplementami. Kilka lat temu pamiętam, że łykałam już mega krzem i z efektów byłam zadowolona, jednak to było bardzo dawno temu, więc cieszę się, że powtórzyłam taką miesięczną kurację. 


Mega Krzem z BIOTYNĄ to połączenie wysokiej zawartości biotyny, naturalnych ekstraktów zawierających krzem, metioniny, miedzi, oraz witamin i minerałów.


Mega Krzem z BIOTYNĄ suplement diety został opracowany z myślą o osobach dbających o włosy i paznokcie. Biotyna pomaga zachować zdrowe włosy. Biotyna jest niezbędnym składnikiem do prawidłowego wzrostu włosów. Ponadto pomaga zachować zdrową skórę. Cynk i selen pomagają zachować zdrowe włosy i paznokcie. Miedź pomaga w utrzymaniu prawidłowej barwy (pigmentacji) włosów. Aminokwas L-metionina stanowi materiał budulcowy włosa, musi być dostarczana do organizmu z pożywieniem. Krzem pełni ważną rolę w procesie tworzenia składników włosów i paznokci.


Biotyna pomaga zachować zdrowe włosy. Biotyna jest niezbędnym składnikiem do prawidłowego wzrostu włosów. Ponadto pomaga zachować zdrową skórę. Cynk pomaga zachować zdrowe włosy oraz paznokcie. Miedź pomaga w utrzymaniu prawidłowej barwy (pigmentacji) włosów.


Tabletki zapakowane są w kartoniki z informacjami jak stosować, jaka jest zalecana dawka czy jak je przechowywać. Najważniejszym jednak punktem jest opis mikro i makroelementów. Tabletki są łatwe do połknięcia, czasami spotykałam większe. Wystarczy popić je odpowiednią ilością wody po posiłku raz dziennie. Nie czuję żadnych skutków ubocznych, a zauważyłam np. nowe baby hair w okolicach grzywki oraz to, że moje paznokcie stały się mocniejsze i bardzo szybko rosną. Zawsze to pierwsze zauważam, że paznokcie rosną u mnie naprawdę bardzo szybko. Czy suplementacja wpłynęła na zatrzymanie wypadania włosów? - myślę, że w pewnym stopniu tak, używam również pewną serię kosmetyków na wypadanie (o niej będzie za jakiś czas w innej recenzji), olej kokosowy, ampułki, które wcieram w skórę głowę na wypadanie, a kiedy myję czy rozczesuje włosy staram się to robić delikatnie by nie doprowadzać do szarpania i tym samym wypadania. Tak więc wypadnie ogólnie się zmniejszyło, więc wiem, że to zasługa również i łykania systematycznie tych suplementów. Suplementy łykałam zarówno krzem z biotyną i biotynę forte naraz i nie ma obawy, że coś się przedawkuje. Słuchałam raz wykładu pewnego dobrego lekarza, że witaminy należy przyjmować nawet w większych dawkach, niż jest to zasugerowane na opakowaniu, gdyż organizm potrzebuje zwłaszcza przy stresie większej ilości wszystkiego. Wiecie, że witaminami można wyleczyć też pewne choroby? Nawet te, które są uważane za nieuleczalne? To już jest inny temat na wpis, ale naprawdę warto łykać suplementy diety z różnymi mikro i makroelementami, a kiedy włosy wypadają zwiększyć dawkę z biotyną czy z krzemem. Dobry jest też cynk, skrzyp polny czy pokrzywa. A z pożywienia wszystkie owoce i warzywa, soki itd. 


Produkty od Avetpharma to nie tylko produkty, na włosy, ale i cały szereg innych witamin i suplementów. W ofercie znajdzie się kategoria zdrowia i urody, poziom cukru, problemy w zasypianiu i inne. Dodam również, że jest to polska firma, która dostarcza klientom produkty oparte na surowcach najwyższej jakości. Prowadzone liczne konta w social media gwarantują bycie na bieżąco z ofertą jak i recenzjami poszczególnych suplementów. Zapraszam do polubienia tych stron :) A i najważniejsze, gdzie można kupić te suplementy? Kupimy je w sieciach aptecznych ogólnokrajowych i regionalnych, sklepach zielarsko-medycznych, aptekach indywidualnych, aptekach internetowych oraz w drogerii hebe. Super! Co prawda tej drogerii nie ma u mnie w mieście ale najbliżej jest ok. 40 km, więc nie jest tak źle.


Łykacie takie suplementy na włosy czy paznokcie?






pozdrawiam,

Donna

12 komentarzy:

  1. Czegoś takiego własnie szukałam : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, przychodzisz mi w sam raz z pomocą, bo szukam czegoś wzmacniającego 😉

    OdpowiedzUsuń
  3. Brzmi ciekawie, chociaż na razie nic takiego nie potrzebuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam o tych suplementach, ale nie stosowałam. :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam o nich, ale nie stosowałam. :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja już zrezygnowałam z suplementów :) testowałam ich już mnóstwo.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mega krzem z biotyną teraz przyjmuję, dbam zwłaszcza o włosy teraz zimą, dlatego się suplementuję.

    OdpowiedzUsuń
  8. Normalnie nie, ale to dobry czas na zabranie się za coś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Obecnie nic nie biorę z suplementów.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też używam suplementów na włosy i paznokcie, ale akurat mam z innej firmy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...