3 paź 2018

Black & white invisible silky smooth antyperspirant spray Nivea.

Witam,


Kiedy poznaje nowości od Nivea, zawsze jestem ciekawa, jak dany produkt sprawdzi się u mnie. W ostatnim czasie poznałam wiele antyperspirantów czy to w sprayu, w sztyfcie czy w kulce. Każdy z nich był/jest inny, ale każdy wg. mnie ma zapewniać (zapewniał) dobrą ochronę i chronić ubrania przed plamami. Black & white invisible silky smooth antyperspirant spray zawitał do mnie początkiem września. Używałam go tylko w te dni, kiedy nosiłam białe lub czarne ubrania, a takich mam najwięcej w szafie, więc takiego antyperspirantu szukałam. Czy Wy również już go poznałyście? Jak go oceniacie? Zapraszam Was kochani na moją recenzję.


NIVEA Antyperspirant Black&White Invisible Silky Smooth spray to produkt, który zapewni Ci skuteczną i niezawodną ochronę przed poceniem się, bez ryzyka pobrudzenia ubrań. Pozostawia uczucie jedwabiście gładkiej i miękkiej skóry, nawet przy codziennym goleniu. Nie podrażnia skóry. Unikalna formuła chroni Cię przed nadmiernym poceniem się przez 48 godzin i pomaga zachować pierwotny kolor ubrań. Antyperspirant nie pozostawia żółtych plam na czarnych ubraniach ani białych śladów na czarnych koszulkach. Czarne bluzki i sukienki pozostają czarne, a białe – białe, bez przebarwień i smug. Przezroczysta ochrona nie pozostawia śladów – cokolwiek na siebie założysz. To antyperspirant, który jest delikatny, a jednocześnie bardzo skuteczny. Nie zawiera alkoholu (0% alkoholu etylowego).


Nie zawiera alkoholu (alkohol etylowy)
Butane, Isobutane, Propane, Cyclomethicone, Aluminum Chlorohydrate, Isopropyl Palmitate, C12-15 Alkyl Benzoate, Palmitamidopropyltrimonium Chloride, Octyldodecanol, Disteardimonium Hectorite, Propylene Carbonate, Dimethiconol, Propylene Glycol, Benzyl Alcohol, Alpha-Isomethyl Ionone, Citronellol, Benzyl Salicylate, Parfum


Jak pamiętam kilka lat temu kupiłam wersję na ubrania biało-czarne w kulce. Kulka wtedy nie sprawdziła się dobrze, bo w moim przypadku słabo chroniła i czułam zapach potu. Poznałam też wersję Nivea invisible for black/white FRESH 48 h. Ten antyperspirant wtedy był w porządku - a obecna wersja Black & white invisible silky smooth jest chyba najlepsza jaką do tej pory miałam. Przepiękny kobiecy i elegancki zapach to jego plus, ale największą zaletą jest dobra ochrona i faktycznie nie pozostawia żadnych plam na ubraniach. Byłam zaskoczona, że tak tani antyperspirant będzie tak dobrze chronił i działał. Spray nie podrażnia skóry, nawet jak używam często maszynki do golenia. Po aplikacji czekam dosłownie chwilunię i już mogę się ubierać. Nie zawiera alkoholu, więc skóra nic nie piecze po goleniu. Oprócz efektów z których jestem zadowolona, podoba mi się opakowanie i forma zamykania/otwierania. 


Jeśli chodzi o wydajność - tu również jestem zadowolona, bo postawiłam używać go tylko wtedy do biało-czarnych ubrań. Jest świetny! Coś czuję, że chyba na jednym opakowaniu się nie skończy.


A Wy obecnie czego używacie?



pozdrawiam,

Donna

3 komentarze:

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...