28 lut 2018

Natual Beauty Eyeshadow Palette My secret

Witam,



Dziś dalsza część nowych cieni Natural Beauty do powiek My secret. Tym razem są to dobrze już znane paletki 3 w 1. Powiem, że zarówno cienie pojedyncze jak i w tej formie lubię. Kolory są tak dobrane w każdej palecie, że pasują do wykonania mocniejszego, czy bardziej subtelniejszego makijażu. Jedyną ich wadą jest to, że potrafią się osypywać, ale wiem, że te paletki cieszą się dużym zainteresowaniem.


W przedstawionych trzech propozycjach, kolory są tutaj takie moje, czyli: beże, brązy, coś ceglastego czy kolory takie nude. W odcieniach jest paletka matowa jak i metaliczna. Dłużej u mnie trzymają się cienie metaliczne, niż matowe, choć do jednych jak i drugich potrzebna jest baza, wtedy cienie zdecydowanie dłużej i lepiej się trzymają. Pamiętam jak wymalowałam się raz rano i czekała mnie podróż, nie długa ale 4 godzinna, gdy zerknęłam do lusterka, po tym czasie, to po cieniach nie wiele co zostało, jedynie brzydkie rolowania się w załamaniach, dlatego baza jest konieczna.

Spójrzcie zatem na nowe paletki i ich kolorki. 

Nazwy dla zainteresowanych:

Ich opakowania są plastikowe, nie wygląda może to zachęcająco, ale kupując i wybierając kolorki jesteśmy w stanie podglądnąć już cienie, więc zawsze w minusach znajdą się też plusy.


I jak? coś Wam przypadło do gustu z odcieni?
Jest to edycja limitowana i dostępna w Drogeriach Natura.



pozdrawiam,

Donna

10 komentarzy:

  1. Moje kolory, ale jestem zwolenniczką matów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne, ale najbardziej podoba mi się kolorystycznie ta ostatnia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolorki przyjemne i praktyczne :) mam taka matowa paletke z jakiejs wczesniejszej serii, nie jestem z niej zadowolona - chodzi mi o pigmentacje na powiece i trwałość- i szczerze mówiąc nie pozbywam się jej tylko dlatego, zeby nie podkusilo mnie drugi raz kupic cos takiego...

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystkie te palety są piękne, moje kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekne sa te paletki. Bardzo w mojej kolorystyce:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Klasyczne i eleganckie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cienie wyglądają pięknie, najbardziej podobają mi się te 3 bordowe :)
    makijazagi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie kolory :) Każde zestawienie więc idealnie wpisuje się w moje gusta :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...