21 lut 2018

Fiński design do snu - inspiracje pościeli i dekoracyjnych poszewek ze sklepu Kodemii.

Witam,



Przez ostatnie lata bardziej spotkać mnie można w sklepie typu aranżacja wnętrz, dodatki do domu, niż w drogeriach, kiedy są akcje 2+2. Od mojego remontu pokoju minęło dwa lata, a ja nadal bym wprowadzała coś z nowości. Teraz np. jestem na etapie kupowania szklanej witryny, ale oprócz takiej planowanej organizacji, co gdzie ma być przechowywane, interesuje się też akcesoriami typowo sypialnianymi, czyli jak zapewnić sobie dobry i przytulny sen, a mowa tu o pościeli i poszewkach. Na wiosnę zawsze robię generalną zmianę w kilka dobrych jakościowo nowych kompletów. To nie kosztuje majątek, a mała zmiana zawsze jest mile widziana. 

Chciałabym Wamoi drodzy czytelnicy przedstawić kilka takich ciekawych, nieszablonowych wzorów pościeli i dekoracyjnych poszewek, które mi się spodobały. Wszystkie pościele wykonane są z bawełny, jak możemy przeczytać z opisów, są one delikatne i miłe w dotyku oraz wykonane ze staranną dokładnością.


Dobór jak i kolorystyka czy jakość wykonania ma bardzo duże i ważne dla mnie znaczenie. Odkąd stałam się posiadaczką dużego, tapicerowanego łóżka preferuję klasyczne, ale i piękne, estetyczne 100% bawełniane pościele. Zasługuję, aby sen jak i odpoczynek był czymś dla mnie wyjątkowym, abym po całym aktywnym dniu mogła z przyjemnością się zrelaksować i odpocząć. Cieszę się, że w dobie aktualnych czasów tego typu zakupy można wykonywać właśnie przez internet. Ja zainspirowałam się jednym sklepem, który ceni sobie kolor, design i minimalizm. Czy znacie może Kodemii? Tak, to miejsce stworzone z pasji do prostoty, odkrywania nowego i zamiłowania do stylu życia Finów, dla których najważniejsi są ludzie, szacunek do siebie, innych oraz przyrody. To tylko tutaj są produkty zaprojektowane w Finlandii przez tamtejszych projektantów.


Wnętrze to nie tylko piękne meble, kolory, czy dekoracje, ale i dodatki jak piękne zaścielone Nasze łóżko. To ono jest wizytówką pokoju/sypialni. Najbardziej preferuję kolory stonowane, szary, biały z nutą czerni, gdyż w takich kolorach jest mój pokój. Ale kiedy już niedługo zawita do Nas wiosna i lato, mam ochotę na żywsze kolory. Fajnie, że sklep ma duży asortyment i spotkać można także wesołe kolory.



A co powiecie o poduchach i pięknych dekoracyjnych poszewkach, lubicie je? Ja uważam, że te dodatki to tak naprawdę najmniejszy koszt, a największa zmiana. Jak odwiedziłam raz koleżankę, zdziwiłam się, że znów zrobiła metamorfozę na łóżku, a ona, że tylko zmieniła nowe poszewki. Efekt z szarych na jasne kwiatowe wzory był genialny. 


Czy wybór dla Was pościeli ma znaczenie?
Czym kierujecie się przy wyborze?
Szykujecie zmianę dekoracyjnych poszewek na poduchy na wiosną?



pozdrawiam,

Donna


19 komentarzy:

  1. Piękne poszewki :) ja mam w domu ulubioną w koniki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię jednokolorową pościel :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam piękne świeże pościele! :) mam dużo kompletów i w zależności od pory roku i nastroju zmieniam kolory, jednak wciąż dopasowane do wystroju mojej sypialni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój dom dopiero co się buduje, ale mam nadzieję, że nie długo będę już mogła kupować różne dekoracje i cieszyć się wspaniałym wnętrzem.

    W wolnej chwili zapraszam: https://bitasmietanka.blogspot.com

    <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uwielbiam bawełnianą pościel i oczywiście w kolorze mojego pokoju ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. prześliczna pościel jednak najbardziej podoba mi się ostatnia poduszka z czerwonym akcentem

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze dobieram pościel kolorystycznie do wystroju pokoju. Nie lubię zbyt wielkiego chaosu kolorystycznego ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie mogę patrzeć na takie rzeczy bo bym kupiła wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam różne wzory na pościeli// oczywiście z zimowych na wiosenne poszewki już czekają na zmianę tylko ta wiosna nie chce przyjść :(
    Obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo śliczne wzory pościeli. Ja osobiście lubię wybrać taką która rzeczywiście trafia w moje gusta i pasuje do mojego pokoju. :D Niby pościel to nic takiego, ale jednak zawsze wprawia w nas jakakolwiek dekoracja w odpowiedni nastrój.

    OdpowiedzUsuń
  11. cudnie wyglądają te rzeczy do sypialni:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale piękne wzory, szczególnie ten z gałązkami.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne wzory. Ten z gałązkami podoba mi się najbardziej. Nie szykuję zmiany pościeli na wiosnę. Pozostaję wiernie prze swoich poszewkach w kotki (jestem miłośniczką kotów).
    Pozdrawiam serdecznie. :)
    alabastrowaherbata.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja kocham się w szarościach jeśli chodzi o pościele (moje wszystkie są w takim kolorze), może jednak warto czasem zaszaleć i wprowadzić jakiś kolorystyczny akcent :)
    makijazagi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniałe WZORY - jestem nimi wprost oczarowana.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...